Проблема при хибридите си мисля че е следния - при ПТП след което е засегната цялата или част от хибридната система на задвижване дали е възможно последващия ремонт да бъде квалитетно извършен в кой и да е неоторизиран сервизнс цел "спестяване" на някакви пари . Щото за нормалните автомобили по принцип не е проблем .
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
-
nowyaris
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Колегата е взел такива евра от застрахователя,че е платил целия ремонт и са му останали след това 3200 евра в контото
. Което си е много добре . Сега вече , защо са му наплатили такива здрави суми за всичко не е ясно , вероятно понеже той наплаща ежегодно на всичките си застрахователи също едни здрави суми за автомобилите си .
Проблема при хибридите си мисля че е следния - при ПТП след което е засегната цялата или част от хибридната система на задвижване дали е възможно последващия ремонт да бъде квалитетно извършен в кой и да е неоторизиран сервизнс цел "спестяване" на някакви пари . Щото за нормалните автомобили по принцип не е проблем .
Проблема при хибридите си мисля че е следния - при ПТП след което е засегната цялата или част от хибридната система на задвижване дали е възможно последващия ремонт да бъде квалитетно извършен в кой и да е неоторизиран сервизнс цел "спестяване" на някакви пари . Щото за нормалните автомобили по принцип не е проблем .
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
-
IVOtuning
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Какво значи засегната хибридна система?nowyaris написа: Проблема при хибридите си мисля че е следния - при ПТП след което е засегната цялата или част от хибридната система на задвижване дали е възможно последващия ремонт да бъде квалитетно извършен в кой и да е неоторизиран сервизнс цел "спестяване" на някакви пари . Щото за нормалните автомобили по принцип не е проблем .
В хибрида няма нищо по необичайно от която и да била кола...скоростната кутия ще се счупи както и всяка друга при удар..Единствено инвертора е допълнителен за разлика от другите автомобили. При нормален удар и късмет се чупят ушите (стоиките), при по-голям следва смяна с друг.
Помпата на хибридната система е точно зад левия фар, може би тя е вероятно да пострада..но не е кой знае колко скъпа.
Батерията е отзад в багажника, ако при удар тя е засегната, тогава съмнява ме колата да има смисъл да се ремонтира.
Други проблеми нямат..автомобил като автомобил, нищо "извънземно" няма.
Хубавото е че няма алтернатор, стартер, попма сервоуправление, които често страдат при удар.
Не го мислете толкова, престрашавайте се и купувайте хибриди biggrin.gif
-
nowyaris
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
А , задължително , утре заран ще стана малко по-раничко и направо при дилъра........ biggrin.gif
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Аз с удоволствие бих скочил на един хибрид след, но с L отпред. 
2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
С цел?ffsolutions написа:Аз с удоволствие бих скочил на един хибрид след, но с L отпред.
Защото ЦТ200 е 1:1 с Аурис. Само опаковката му е различна, съответно и цената е доста завишена. За мен това е най-голямата грешка, която може да направиш, от чисто икономическата страна на нещата.
Иначе ако искаш седан или просто по-мощна, то нямаш избор в лицето на Тойота и тогава е нормално да вземеш Л-а.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- andrian999999
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
още от първите ти постове във форума бяха колко икономичен ти е хибрида във една друга тема , започнаха спорове а ти даже и снимки приложи. и 3 милиона похвални мнения за този извънземен високо технологичен автомобил (а той е един обикновен автомобил, с нищо не различаващ се от другите коли ) ако си беше купил ТЕСЛА да, можеше да говорим за технологии а и бъдещето е на Електромобилите.prius 3 написа:andrian999999, мислех те за по-умно момче, но щом си станал секретарка на свинкса си ми ясен. Няма как да знаеш на кого, какво грозде му е кисело преди да го познаваш, нали? Или може би се явяваш и за врачката на форума! Нещо и на мъжките полови органи си започнал да наблягаш, което е леко странно... Все пак съм широко скроен човек и приемам различните, но не обичам да се парадира с това. Също така и комплекси някакви се долавят. АМГ, Ферарита, Ламбота, при това във форума на Тойота... И то не само това, ами и в тема за Приус...
Поредното доказателство за абсолютното ти невежество е да сравняваш налозите в Бг с Германия. Специално за колите и то за мощните в Германия е по-евтино. Ама как ли ще го знаеш това, като се правиш точно ти и този на който секретарстваш на дървени философи. Понятие си нямате от хибриди, от Приус, но дрънкате ли, дрънкате глупости...
п.п. а по темата още в началото ти обясних (ПРИМЕРНО) за една Лада с газова уредба колко по икономически е изгодна от един нов приус. не ми се обиждай , но човек който гони разлика от 4лв на 100км както и твоя колега БОЗ за мен е стотинкаджия , ако беше таксиметров шофьор щях да те разбера
професионален мапер
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Стотинкаджия звучи добре. Аз лично не намирам проблем в това да мога да си управлявам парите така, както на мен ми харесва. И съм буквално стотинкаджия, защото си събирам всички стотинки в касичка и веднъж в годината отивам на почивка с тях. Харесва ми.
Мога да дам 1000 лв. за нещо тъпо и да гледам да спестя 2 лева от друго нещо, отново тъпо.
Парите са си лично мои и аз знам най-добре как да си ги харча.
Мога да дам 1000 лв. за нещо тъпо и да гледам да спестя 2 лева от друго нещо, отново тъпо.
Парите са си лично мои и аз знам най-добре как да си ги харча.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
От средата на Май не съм пропускал уикенд да не посетя моренцето , до момента 0 Приуса по магистралата ... Автомобил за бакшиши..Явно са най икомомически изгодни и като не се карат изобщо.
P.S С парите дадени за бензин само миналите 2 лета спокойно мога да си взема един стар приус белким и Аз да стана модерен и фешън ,а дано ама надали biggrin.gif
Имам евентулано леко съмнение за един Приус на магистралата ама караше толкова бавно че като го изпреварих изобщо не можах да видя дали е Приус или нещо друго..
P.S С парите дадени за бензин само миналите 2 лета спокойно мога да си взема един стар приус белким и Аз да стана модерен и фешън ,а дано ама надали biggrin.gif
Имам евентулано леко съмнение за един Приус на магистралата ама караше толкова бавно че като го изпреварих изобщо не можах да видя дали е Приус или нещо друго..
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- iovkito
- Мнения: 3013
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 105 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Аз също се включвам в групата на стотинкаджиите. Ако си бях взел бензинов авенсис , който ми гори с 2 литра повече , т.е. около 4лв/100 км , досега щях да съм дал 9600лв повече за гориво и това при положение , че не броя отстъпките , с които си купувам дизела. Разходът няма значение само за тези , които не карат , а ходят с колата на едно кафе през седмицата и на едно море през лятото.andrian999999 написа: човек който гони разлика от 4лв на 100км както и твоя колега БОЗ за мен е стотинкаджия , ако беше таксиметров шофьор щях да те разбера
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Ба , Аз навъртам доста километри с автомобил който редовно гори над 30/100 както и навъртам доста километри с автомобил който гори 6/100 .
Сега последно за мен разхода има ли значение или не laugh.gif
На кафе ходя с колело , виж на море не познавам човек дето да ходи по-често от мен biggrin.gif
Сега последно за мен разхода има ли значение или не laugh.gif
На кафе ходя с колело , виж на море не познавам човек дето да ходи по-често от мен biggrin.gif
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 239 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Ами ти си ербап човек.
Аз не мога да си позволя чисто финансово да карам кола всяка събота и неделя до морето, която харчи по 30/100.
Ово е стандарт и аз се придържам към моя такъв. И не мисля, че това ме прави по-лош човек от този, който може да кара БТР с разход 100/100, а аз да карам моя Приус с разход 5/100, нали?
Аз не мога да си позволя чисто финансово да карам кола всяка събота и неделя до морето, която харчи по 30/100.
Ово е стандарт и аз се придържам към моя такъв. И не мисля, че това ме прави по-лош човек от този, който може да кара БТР с разход 100/100, а аз да карам моя Приус с разход 5/100, нали?
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Човекът се оценява по това, което създава, а не по това, което потребява!
Животът е несправедлив и хората не сме еднакви и равни, но най-глупавото е да "си ги мерим" на кой му е по-голям. Аз се чувствам много голям, защото давам на пациентите ми нови възможности, а не защото имам някакъв определен автомобил.
Животът е несправедлив и хората не сме еднакви и равни, но най-глупавото е да "си ги мерим" на кой му е по-голям. Аз се чувствам много голям, защото давам на пациентите ми нови възможности, а не защото имам някакъв определен автомобил.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Нямам предивд ЦТ Боз, иначе може и да си прав. Аз визирам РХ, например. И колкото и да има ДНК на Рав в него, си е друга бира, включително и мощността, която споменаваш.BOz написа:С цел?ffsolutions написа:Аз с удоволствие бих скочил на един хибрид след, но с L отпред.
Защото ЦТ200 е 1:1 с Аурис. Само опаковката му е различна, съответно и цената е доста завишена. За мен това е най-голямата грешка, която може да направиш, от чисто икономическата страна на нещата.
Иначе ако искаш седан или просто по-мощна, то нямаш избор в лицето на Тойота и тогава е нормално да вземеш Л-а.
2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- andrian999999
- Мнения: 1516
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
за 250 000 км си спестил 9600лв , аз тези километри ги минавам за 12-13 години . това за 4 лв, на 100км разлика го казах за колегата приус 3 с голям европейски доход. ако ти си беше взел бензинов авенсис и му беше сложил газ , каква щеше да е разлкиката за тези 250 000 км?iovkito написа:Аз също се включвам в групата на стотинкаджиите. Ако си бях взел бензинов авенсис , който ми гори с 2 литра повече , т.е. около 4лв/100 км , досега щях да съм дал 9600лв повече за гориво и това при положение , че не броя отстъпките , с които си купувам дизела. Разходът няма значение само за тези , които не карат , а ходят с колата на едно кафе през седмицата и на едно море през лятото.andrian999999 написа: човек който гони разлика от 4лв на 100км както и твоя колега БОЗ за мен е стотинкаджия , ако беше таксиметров шофьор щях да те разбера
професионален мапер
- iovkito
- Мнения: 3013
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 105 пъти
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Никаква , защото никога няма да си взема авенсис от магазина и да му сложа газово , най-малкото , че отпада гаранцията.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост