Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор

Качеството на Тойота

КАЧЕСТВОТО Е МИТ
14
8%
КАЧЕСТВОТО НЕ Е МИТ
95
54%
КАЧЕСТВОТО НА СТАРИТЕ Е ОК, НО НОВИТЕ СА НЕКАЧЕСТВЕНИ
65
37%
КАЧЕСТВОТО НА НОВИТЕ Е ОК, НО СТАРИТЕ СА НЕКАЧЕСТВЕНИ
3
2%
 
Общо гласове: 177

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Авг 2008 00:51

Me4oKyX написа: P.S. Bass-e, павета може да няма, ама чакълени улички има навсякъде с това строителство laugh.gif Пак върши същата работа tongue.gif :whistle: "Хубави" улици бол laugh.gif
Човека каза на павета за чакъл и др. видове материали не е казал така , че не се знае !!!

laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Аватар
ivobox
Мнения: 296
Регистриран на: 14 Ное 2007 21:43
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ivobox » 31 Авг 2008 19:48

някой има ли представа какви пари са тези щифтове cool.gif
Последно промяна от ivobox на 18 Ное 2008 18:16, променено общо 1 път.
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 17 Сеп 2008 02:41

ОПРАВИХА МЕ!!! laugh.gif (не си мислете мръсотий! tongue.gif )

Вече официално, Королата върви, така както трябва да върви и звучи една Тойота - безшумно! Няма троп, няма хлоп! Няма нищо! happy.gif В крайна сметка едно нищо и никакво каре на кормилния прът, което смениха за 20мин biggrin.gif Ама вече е история! А дали Тойота са здрави - ОООО, да! Това ако беше Реното Лагуна, дето имахме преди време, досега не само каре, ами и цялото окачване щеше ми замине по тия "пътища" wink.gif Няма чакъл, няма паваж, няма бордюри - пълна тишина! Сега остава да и закича едни 16-ки и ще мога пак да се оплача скоро тук, но за криви джанти laugh.gif tongue.gif който кара повече, който си кара колата за работа, а не само за кеф, който е пробвал немските, френски и испански алрернативи, определено ще си стои с Японците :thumbsup: Особено Тойотата... незнам къде ви е трудното затваряне на врати, олющени пластмаси .... ами мийте ги малко тия ръце laugh.gif tongue.gif Сериозно - влезте в по-ново А4 или Пасат - там всички ръбове на пластмасите са БЕЛИ wink.gif карал съм от най-старото, до най-новото А4, почти всички Пасати, но определено не си заслужават нито парите, нито невероятното реноме. Не могат да стигнат японците, а Тойота пък хич tongue.gif

P.S. Италианците са здрави, стига да я вземеш нова или просто да е гледана както трябва tongue.gif rolleyes.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 17 Сеп 2008 08:59

Me4oKyX написа:.... който е пробвал немските, френски и испански алрернативи, определено ще си стои с Японците :thumbsup: Особено Тойотата... незнам къде ви е трудното затваряне на врати, олющени пластмаси .... ами мийте ги малко тия ръце laugh.gif tongue.gif.....
Според мен колкото и да се приказва, всичките коли стават по-здрави...
Преди Авенсиса въртях три от най-калпавите немски коли - Опел (Астра - 1993-F,1997-F класик, 1999г-G).
Първия продадохме на около 180х.км без никакво пипане по окачването с изключение на един лагер - нямаше никакви проблеми нито с тампони нито с карета нито с рейки и т.н....
Втория сега е около тея километри и също не е пипан, но от около 5г го кара един спокоен колега...
Третия -G до около 105х.км -същата работа...
Относно вратите и пластмасите - и мен ме дразнят тея дреболии, щото точно с тези части най-често имаш контакт....
Биха се оправили с дребни суми при проектирането (защото проблема е в проектирането)...
Не може да боядисаш решетките на въздушните регистри с черна боя, върху лаково покритие (общата дървена имитация) и да очакваш боята да не мръдне...
При мен края на слоя черна боя се отлепи като найлонов лист... (ръцете си ги мия редовно, пък и не пипам там толкова често)...
Разлика в затварянето на вратите го има - и на Астрата G и сега на Маздата вратата се затваря плътно дори и само да я пуснеш в отворено положение.
С авенсиса всеки път като оставях децата на училище се налагаше да се затварят вратите още един път...
И то не от лоша центровка - просто така са конструирани..
Тойота не е лош автомобил, но не е и ВЪРХЪТ....
Тя е някъде в 'златната среда'.... :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 17 Сеп 2008 13:14

Прав си, върхът се казва ЛЕКСУС biggrin.gif А това с вратите е относително... Имах като твоя Авенсис и определено не съм имал проблем с вратите, освен че искаха смазване, щото прискърцваше шофьорската. А на Корола Версо, определено не съм имал проблем със затваряне - просто иска повече напън, защото амортисьорите са доста здрави! Но това е по-скоро плюс wink.gif Удряла ме е врата на комби - Дедра комби и хич не е приятно чувството.... То и си личи де laugh.gif tongue.gif Ама от тогава, по-добре яки амортисьорчета и повече натиск при затваряне, отколкото да те прасне тая врата... А и на Версото е само два пъти по-голяма от на дедрата..... happy.gif Всичкото е малко индивидуално, но за това и има много коли. Просто Тойота наистина са златната среда.... А и не случайно е се казва ЗЛАТНА happy.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 17 Сеп 2008 13:46

Под вратите имах впредвид страничните, а не задната (прав си че много боли ако те умери както трябва).... biggrin.gif
При Маздата не съм се заглеждал как са го постигнали, но при опела имаха едни пружинки в ограничителя на вратата, които фиксират вратата в определеното отворено положение, но и в момент на затваряне спомагат плътното затваряне (ограничителя, по който се плъзга пружинката е като конус, и оказва допълнително усилие в направление затваряне) ....
Това имах впредвид като евтино и ефективно решение, което спомага да удобството...
Струва стотинки, но усещаш разликата в стила/дълбочината на мислене като го сравняваш...
Иначе скърцане във вратите съм нямал и не се е налагало да ги смазвам - имаха някаква бяла грес по пантите...
Вратата на багажника на Авенсиса бе с тея Г-образни панти като на жигулитата, което не ти позволява да слагаш багаж под тях (заема още 20-30см при затваряне)....
На маздата например целия механизъм е върху калниците и нищо не влиза в багажника....
Пак е дребен детайл, но пак е дразнещо като видиш с колко елегантно и просто техническо решение може да ти се улесни живота, а някой си го е спестил... :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

bubaru
Мнения: 15
Регистриран на: 14 Ное 2008 00:52

Мнение от bubaru » 01 Дек 2008 00:32

Не смятате ли, че от моделите на тойота основно японските сглобки и най-вече високопроходимите модели , претендират за по-добра издръжливост.Останалите модели са ок, но не повече от почти всички други добри японски и немски марки.
Каквото и да си говорим , популярността на тойота се дължи 90 % на Ландкрузърите, останалото е ширпотреба без особени предимства, да не казвам сравнително безлична ширпотреба.
Последните години карам различни служебни тойоти-корола 1,6 , корола версо1,8 ммт, авенсис 1,6, 2,2д4д, сега съм с авенсис 2,0 дизел , всичките изброени след 2005 г.
Почти нито една не е правила сериозни проблеми, само на версото му се скапа скоростната кутия, но я поеха гаранционно.Сравнително здрави коли са, но са евтино направени, поскърцват тук-там, тропат и нямат никаква ексклузивност.Как да ви кажа, да сте виждали заклет фен на тойота, без джиповете.Ами той или е заблуден фанатик или просто не разбира и не подозира колко по-готини автомобили има по света.Тойото става за каране, но рядко те кара да се усмихваш, като я караш.
Не и ландкрузъра обаче.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Дек 2008 01:05

Е с това мнение ги закопа :whistle: .

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2008 01:07

bubaru написа:Как да ви кажа, да сте виждали заклет фен на тойота, без джиповете.Ами той или е заблуден фанатик или просто не разбира и не подозира колко по-готини автомобили има по света.Тойото става за каране, но рядко те кара да се усмихваш, като я караш.
Не и ландкрузъра обаче.
Ооо,кара ме да се усмихвам постоянно,особено като съм се превърнал на нещо като пътна помощ с КОРОЛА/не ланд Крюзер/ и коли на доста приятели извлачих до сервизите като простинали коне-2 Аудита,Пежо,Опел. А Королата върви ли ,върви.Колата е направена за да върви,това ,че не е ексклузивна според някой,какво значи ексклузивна,един Фолксваген екслузивен ли е? Ами един Авенсис 2.0 exclusive оборудване с кожа,ел.седалки и ксенон екслузивен ли е? Кое е ексклузивно и кое не, за всеки е различно.Старата ми Корола 1.3 12v ме кара да съм ухилен постоянно като е на 21 години ,а на светофара къса много по-нови Аудита,Фолксвагени и ексклузивни Пежо 406 2.0 HDI. И много съм усмихнат като знам ,че с нея нямам работа в сервиза,въпреки че е на 240000км. и съм ухилен и на магистралата ,защото прави 180км./ч.,а е 1.3 12 valve,ухилен съм ,защото е ниска с многозвенно задно окачване и е доста бърза в завоите,лека е и не се носи като параход и бързо дърпа..,за разлика от Голф2,3,4 i Audi 80,които са на елементарна греда.А една Тойота винаги ме кара да се усмихвам с удоволствие,защото знам,че е здрава кола и то най-здравата в света.А по -готини автомобили може да има в света,но по-здрави няма,а основна функция на колата e да се движи,не да седи по сервизите.А за едни не е готина,за други е готина,кви са тия категорични изказвания.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2008 01:10

bubaru написа:Не смятате ли, че от моделите на тойота основно японските сглобки и най-вече високопроходимите модели , претендират за по-добра издръжливост.Останалите модели са ок, но не повече от почти всички други добри японски и немски марки.
Не смятаме ,разбира се,всички модели на Тойота са най-здрави в класовете си от всички останали марки ,само Мазда е сериозен конкурент и Хонда.За немските марки изобщо не говорим,те са в конкуренция с корейските относно здравината,да не говорим,че вече Хюндай правят по-здрави коли от Фолксваген да речем. Купи си новия Авто-Билд и чети кое здраво,казват ти го самите германци след тестове,не си единственият,на който му обяснявам,има си информация,четете и тогава пишете.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Дек 2008 01:36

bubaru написа: Каквото и да си говорим , популярността на тойота се дължи 90 % на Ландкрузърите, останалото е ширпотреба без особени предимства, да не казвам сравнително безлична ширпотреба.
Да продаваш много коли,значи да отговориш на изискванията на максимален кръг от клиенти,тогава колата няма как да бъде с ексклузивен дизайн,дизайнът трябва да е ненатрапчив в повечето случаи и да бъде продаваем ,за да вървят продажбите.Фолксваген също продават доста коли ,а техния дизайн е плачевно пенсионерски направо,не просто безличен.
А Тойота не дължи единствено на Ланд_крюзер популярността си,дължи я на най-продаваният автомобил в света Корола.Дължи популярността си и със страхотните Камри в САЩ,която е най-продаваният автомобил в САЩ! Невероятен успех.Дължи популярността си на страхотните пикапи Hilux/Surf,на бусовете Hiace,които в Африка,Иран,Ирак,Сирия,Либия и т.н. са най-предпочитани,защото не се чупят,а по някои от тези държави пътищата са главно черни ,без асфалт и без сервизи наоколо.Практиката там е посочила Тойота отново,не някой друг.Това да караш здрав автомобил,е невероятно удоволствие.
А ширпотребата не може да бъде без особени предимства,защото след като е предпочетена от най-широк кръг клиенти,означава,че тези хора намират нещо в тази кола,което повече ги удовлетворява от колите на конкуренцията-било то цена,било то оборудване,нисък разход на гориво,ниски експлоатационни разходи,гаранция,здравина,авангардни двигатели,технологии и т.н. или всичко взето заедно. Така че ,за да бъде нещо ширпотреба,то трябва да бъде много добре замислено и да е проучено много добре какво иска пазарът и какво да му се предложи ,за да бъде купувано най-много,в най-големи количества,защото основната задача на всяка фирма е максимизирането на печалбата,което става чрез примерно намалени производствени разходи,оптимизирано производство,силна фирмена стратегия,политика,маркетингови също,но на първо място изградена фирмена култура с принципи,които да се спазват в практиката,оттам по-висока печалба вследствие намалени разходи за производство,но предлагане на повече оборудване примерно за тази сметка,имидж,лоялност към клиентите,а след това лоялност на клиентите към фирмата,изграден вече имидж и растящи продажби чрез продаване на солиден автомобил,а не на страхотен дизайн,който е най-преходен и не е свързан с основните качества на колата.
Много по-голямо майсторство е да продаваш не толкова красиви коли,но здрави,отколкото да продаваш много красиви коли,но да се чупят.Дизайнът винаги може да бъде направен страхотен,но това не кореспондира с целите на фирмата за растящи продажби на максимален брой пазари. Коли ,на които основното предимство е добрият дизайн, могат евентуално да постигнат краткосрочен успех,което няма нищо общо с принципите на Тойота,които са се доказали във времето. Коли ,които имат агресивен дизайн/Ауди/ или коли,които имат футуристичен дизайн/Хонда Сивик/ привличат прекалено тесен диапазон клиенти, а особено ,когато и ценовата политика не им е точна.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 01 Дек 2008 08:53

bubaru написа:Каквото и да си говорим , популярността на тойота се дължи 90 % на Ландкрузърите, останалото е ширпотреба без особени предимства, да не казвам сравнително безлична ширпотреба.
Не и ландкрузъра обаче.
stupid.gif stupid.gif stupid.gif stupid.gif stupid.gif stupid.gif stupid.gif stupid.gif stupid.gif stupid.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Дек 2008 09:09

bubaru написа:Не смятате ли, че от моделите на тойота основно японските сглобки и най-вече високопроходимите модели , претендират за по-добра издръжливост.Останалите модели са ок, но не повече от почти всички други добри японски и немски марки.
Каквото и да си говорим , популярността на тойота се дължи 90 % на Ландкрузърите, останалото е ширпотреба без особени предимства, да не казвам сравнително безлична ширпотреба.
Последните години карам различни служебни тойоти-корола 1,6 , корола версо1,8 ммт, авенсис 1,6, 2,2д4д, сега съм с авенсис 2,0 дизел , всичките изброени след 2005 г.
Почти нито една не е правила сериозни проблеми, само на версото му се скапа скоростната кутия, но я поеха гаранционно.Сравнително здрави коли са, но са евтино направени, поскърцват тук-там, тропат и нямат никаква ексклузивност.Как да ви кажа, да сте виждали заклет фен на тойота, без джиповете.Ами той или е заблуден фанатик или просто не разбира и не подозира колко по-готини автомобили има по света.Тойото става за каране, но рядко те кара да се усмихваш, като я караш.
Не и ландкрузъра обаче.
Доколкото крузерите са сигурно под 10% от останалите продавани модели на тойота сам се сети. Първата тойота в която се возих беше корола далечната 74-та година. Бащата на мой съученик, певец я купи от швейцария. В последствие, целия квартал се учихме на нея да караме. Преди няколко години видях съученика ми, още си я краше. В момента вероятно корола продължава да е най-масово продаваната тойота. Ако добавим и здравината на старлет и карина, май това са моделите направили фирмата толкова популярна.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
nuke
Мнения: 18
Регистриран на: 22 Окт 2007 15:47

Мнение от nuke » 01 Дек 2008 20:25

bubaru написа:Каквото и да си говорим , популярността на тойота се дължи 90 % на Ландкрузърите, останалото е ширпотреба без особени предимства, да не казвам сравнително безлична ширпотреба.
Не и ландкрузъра обаче.
Дам верно е. Те хората по света за corolla не са чували. За toyotta thundra в щатите също не са чували. Хубаво, че направиха този Landcruiser та да стане популярна тази марка, че как щях да разбера, че има corolla и да си я купя. :thumbsup:

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

"Чукане" в предницата

Мнение от zi_zi_top » 02 Дек 2008 00:14

Въпросното чукане във волана при паваж и по-големи неравности идва от шлиците на кормилната колонка. Единият вариант за ремонт е да я смениш /по-скъпия/, а другият е да си сложиш една ръкавица и да гребнеш грес с показалеца и да напълниш хубаво луфта на шлиците, желателно е греста да е топла за да влезне по-навътре, после забърсваш външно, сваляш си ръкавицата и си караш усмихнат, без никакво чукане /след 30-40 хиляди км манипулацията се повтаря и пак тишина/. Избери сам!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 4 госта