Тц... Не гори много масло - преди малко мина покрай мен и не се виждаше пушекraiko92 написа:...
Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
- slowtraveler
- Мнения: 6633
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Re: Отново за VVTi и маслото
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
scorpion
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Отново за VVTi и маслото
Аз бих се вслушал в съвета и сменил тези филтри, а ако автомобила продължава да харчи масло ще си слагам 10W40 (минерални достъпни масла бол - в опаковка, от варел стига да са от доказан източник) и ще си свиркам. На 150 хил.км двигателя вече е поизносен и ако ще и най-скъпото масло да се сложи пак ще го гори. За този автомобил и тези километри смяната на 10 хил.км или 1 година си е ОК. Почне ли да пушляви отзад синкав дим и да смърди на изгоряло масло - ремонт.
Re: Отново за VVTi и маслото
Къде съм минал е колега? biggrin.gif biggrin.gif Шегуваш се нещо с мен.slowtraveler написа:Тц... Не гори много масло - преди малко мина покрай мен и не се виждаше пушекraiko92 написа:...
Toyota Corolla 1.6 vvt-i 2002g 110hp
- slowtraveler
- Мнения: 6633
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Re: Отново за VVTi и маслото
Не се шегувам - на ул.Тодор Икономов (между ИУ и х-л Димят)raiko92 написа:Къде съм минал е колега? biggrin.gif biggrin.gif Шегуваш се нещо с мен.slowtraveler написа:Тц... Не гори много масло - преди малко мина покрай мен и не се виждаше пушекraiko92 написа:...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Отново за VVTi и маслото
Не се шегувам - на ул.Тодор Икономов (между ИУ и х-л Димят)
[/quote]
Ходил съм до университета. biggrin.gif Колко е малък света.
Ходил съм до университета. biggrin.gif Колко е малък света.
Toyota Corolla 1.6 vvt-i 2002g 110hp
- slowtraveler
- Мнения: 6633
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Re: Отново за VVTi и маслото
Ъхъ...raiko92 написа:.... Ходил съм до университета. biggrin.gif Колко е малък света.
Щеше да е малко ляво да сгазиш администратора или пък не дай си боже кучето му, щото бяхме стъпили на пътя да пресичаме, пък ти премина парадно под носа ни (за съжаление в тези улички и аз го правя често - хората не се виждат измежду колите)
Поне видях, че не пушеше осезаемо
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Akima
- Мнения: 7519
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 127 пъти
- Получена благодарност: 213 пъти
Re: Отново за VVTi и маслото
За посегателство върху живота на администратор бан по IP,mail и username! biggrin.gifslowtraveler написа:Ъхъ...raiko92 написа:.... Ходил съм до университета. biggrin.gif Колко е малък света.
Щеше да е малко ляво да сгазиш администратора или пък не дай си боже кучето му, щото бяхме стъпили на пътя да пресичаме, пък ти премина парадно под носа ни![]()
![]()
Поне видях, че не пушеше осезаемо
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Re: Отново за VVTi и маслото
Бих добавил - завинаги за теб и до 3 коляно по права и съребрена линия!Akima написа:За посегателство върху живота на администратор бан по IP,mail и username! biggrin.gif
biggrin.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Re: Отново за VVTi и маслото
Даа сетих се там до магазинчето на ъгъла. Аз идвах и от тези еднопосочните улици и един ми изкочи и ме ядоса, затова съм минал така сигурно biggrin.gif А то там наистина е много опасно.
Toyota Corolla 1.6 vvt-i 2002g 110hp
- slowtraveler
- Мнения: 6633
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 401 пъти
- Получена благодарност: 433 пъти
Re: Отново за VVTi и маслото
Малко по-нататък - последната пресечка преди уличката до Димят, на която завиваш наляво... Там няма магазин..raiko92 написа:Даа сетих се там до магазинчето на ъгъла. Аз идвах и от тези еднопосочните улици и един ми изкочи и ме ядоса, затова съм минал така сигурно biggrin.gif А то там наистина е много опасно.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
Е.Александров
- Мнения: 21
- Регистриран на: 24 Юни 2015 15:10
- Местоположение: Ловеч/София
Re: Отново за VVTi и маслото
Здравейте,
Аз също се сдобих с Toyota Celica 1.8 VVTi 143hp (2000г.) и за жалост и при мен се забелязва доста сериозен харч на маслото. Видях, че доста е писано в темата, но доста са се отклонявали от конкретната тема. Искам да попитам дали задължително проблема е в буталата и съответните сегменти или има шанс все пак да се окаже гумичките. Също така ако някой си ги е сменял буталата и сегментите колко му е струвало този ремонт и дали е имало проблем след тази интервенция ?
Аз също се сдобих с Toyota Celica 1.8 VVTi 143hp (2000г.) и за жалост и при мен се забелязва доста сериозен харч на маслото. Видях, че доста е писано в темата, но доста са се отклонявали от конкретната тема. Искам да попитам дали задължително проблема е в буталата и съответните сегменти или има шанс все пак да се окаже гумичките. Също така ако някой си ги е сменял буталата и сегментите колко му е струвало този ремонт и дали е имало проблем след тази интервенция ?
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Отново за VVTi и маслото
Колега, колко ти е разxода на масло? Aко е около литър на 1000 км няма да се избавиш със смяна на гумички. И като цяло големите ражоди на масло не са от гумички.Е.Александров написа:Здравейте,
Аз също се сдобих с Toyota Celica 1.8 VVTi 143hp (2000г.) и за жалост и при мен се забелязва доста сериозен харч на маслото. Видях, че доста е писано в темата, но доста са се отклонявали от конкретната тема. Искам да попитам дали задължително проблема е в буталата и съответните сегменти или има шанс все пак да се окаже гумичките. Също така ако някой си ги е сменял буталата и сегментите колко му е струвало този ремонт и дали е имало проблем след тази интервенция ?
Ето прочети тези теми и, ако имаш въпроси, питай:
Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529
Ето и други теми относно проблема:
https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Отново за VVTi и маслото
Давам пресен отговор на въпроса ти.Аз също май месец закупих Селика с 1зз мотора Италиянка.Разхода на масло беше умопомрачителен,за това реших и направи тотална ревизия на мотора.На въпроса с гумичките ще те посъветвам да не се самозалъгваш и да отвориш мотора за смяна на сегменти и дупчене на буталата ако са с по 2 отвора както бяха моите.Моите сегменти бяха толкова спекли,че колата едва ли бе виждала ново масло откакто и сипах 5/40 и го изхарчи за 1 седмица.Като цени с отстъпката частите ми дойдоха на:Е.Александров написа:Здравейте,
Аз също се сдобих с Toyota Celica 1.8 VVTi 143hp (2000г.) и за жалост и при мен се забелязва доста сериозен харч на маслото. Видях, че доста е писано в темата, но доста са се отклонявали от конкретната тема. Искам да попитам дали задължително проблема е в буталата и съответните сегменти или има шанс все пак да се окаже гумичките. Също така ако някой си ги е сменял буталата и сегментите колко му е струвало този ремонт и дали е имало проблем след тази интервенция ?
сегменти НПР - 46лв
Комплект верига ОСК- 190лв
Гумички клапани Пайен - 18лв
Гарнитура глава Виктор Рейнц - 41лв
Лагери НДЦ - 25лв
Труда не мога да кажа тъй като си правих всичко сам.
-
Е.Александров
- Мнения: 21
- Регистриран на: 24 Юни 2015 15:10
- Местоположение: Ловеч/София
Re: Отново за VVTi и маслото
Прочетох доста от конкретните теми, но не видях конкретна цена и при кога е правен ремонта. За съжаление не мога и да пращам лични съобщения, може би защото съм нов във форума. Разхода ми е доста сериозен над 1л. на 1000км. За това ако някой го правил този ремонт, моля да сподели колко, при кого и как е след него ?Japanese_fever написа:Колега, колко ти е разxода на масло? Aко е около литър на 1000 км няма да се избавиш със смяна на гумички. И като цяло големите ражоди на масло не са от гумички.Е.Александров написа:Здравейте,
Аз също се сдобих с Toyota Celica 1.8 VVTi 143hp (2000г.) и за жалост и при мен се забелязва доста сериозен харч на маслото. Видях, че доста е писано в темата, но доста са се отклонявали от конкретната тема. Искам да попитам дали задължително проблема е в буталата и съответните сегменти или има шанс все пак да се окаже гумичките. Също така ако някой си ги е сменял буталата и сегментите колко му е струвало този ремонт и дали е имало проблем след тази интервенция ?
Ето прочети тези теми и, ако имаш въпроси, питай:
Тойота 1ZZ-FE (1.8L VVTi) двигател - разход на масло
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=20608
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=1&t=21529
Ето и други теми относно проблема:
https://www.google.com/search?q=biorhyt ... 0%BB%D0%BE
Re: Отново за VVTi и маслото
Аз не стигнах до ремонт, но един такъв може да стигне от 1000-2000 лв. нагоре в зависимост цена на труда, в какво състояние е шорт блока и налага ли се смяна с нов/втора употреба ... както и всички останали елементи. За това се разбира само след разглобяване и преглед/замерване. При мен конкретно ремонта трябваше да е около 2000 лв като блока трябваше да се шлайфа на 1-ви или 2-ри ремонт, нови с неизвестно качество бутала и сегменти, биелни лагери, комплект гарнитури ... и накрая резултат с неясно качество. Имах късмет и намерих друг двигател, реших че е по-добрия вариант от ремонта.
http://www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Baidu [Spider], Bing [Bot] и 1 гост
