Страница 3 от 8
Публикувано на: 21 Апр 2009 22:19
от jingo
satman написа:jingo,
не мислиш ли,че е малко шумна? Моята я кара повече жената и шьофьорската врата е цялата на резки.Коланите също оставят следи.Затова бързо спрей със силикон за табло или нещо подобно.
Като я купувах 2007г. ми излезе почти 40000,после пуснаха бонус джанти,сега и 20%.....
Верно,шумна е ,но след 160км/ч laugh.gif Обикновенно не ме чуват или се стряскат.... . Относно резките ....незнам как да ти го кажа,по моята няма и коланите също не оставят следи....................

зависи от поддддддддръжката .......!

Публикувано на: 21 Апр 2009 22:31
от desSs
резки по вратата?

Публикувано на: 21 Апр 2009 22:52
от Uncle Dido
desSs написа:резки по вратата?

Ми като не си събувате токчетата...

Публикувано на: 21 Апр 2009 23:03
от Рошко
Fido Dido написа:desSs написа:резки по вратата?

Ми като не си събувате токчетата...

Е па к'во й правят токчетата на DesSs-ка по вратата...? Взе да става съмнително...

Публикувано на: 22 Апр 2009 08:41
от desSs
е аз нямам резки бе laugh.gif чудех се как може колана да ги направи
а не вярвам да са от токчета. ако е от тях, би трябвало да са по тавана laugh.gif laugh.gif
satman дано се мярне да обясни

Публикувано на: 22 Апр 2009 10:10
от spritable
Резки по вратата остават като пускаш колана когато го разкопчаваш. Металната му част се удря по вратата и върху пластмасата остават следи.
Публикувано на: 23 Апр 2009 07:09
от satman
Резките са по пластмасата на вратата,особено около дръжката.Покритието на дръжката се олющи тук там.Моята е от първите,може да са подобрили нещата.
Публикувано на: 25 Апр 2009 09:35
от tribalistas
Да наистина има следи от колана. Другия начин е постоянно да бъде закопчан и само да се придърпва на път, така и на по къси дистанций няма да дразни пиштенето за без колан laugh.gif
Публикувано на: 27 Апр 2009 13:37
от spritable
Ael написа:И аз е карам с карера 95 и разликата е осезаема спрямо нормалния 95. Със 100 октана смятам да е пробвам ама след 25-30к. Чувал съм (не е ясно колко е верно) че не е хубаво на неразработен двигател да се слагат високи октани. Колега после да кажеш колко ти струва второто ТО.
Колега, ето резултата. 2-ро ТО: 380 лв:
- спирачна течност
- свещи
- масло
- маслен филтър
- въздушен филтър
- филтър климатик
Публикувано на: 27 Апр 2009 16:11
от philip
Аз имам две забележки:
1. спирачките ми скърцат много гадно от време на време
2. когато колата е студена скоростите влизат малко трудно от 1-ва до 3-та
Иначе съм доволен от колата.
Публикувано на: 27 Апр 2009 20:39
от nenko70
Имам едно питане към собствениците на тази кола.
Вече три седмици карам Auris и все още не мога да разбера кога решава да си заключва вратите след потегляне. Забелязал съм, че при потегляде назад се заключва почти веднага, а при потегляне напред се заключва след разлино време. Има явно и някаква връзка с това дали човек е сам в колата.
Публикувано на: 27 Апр 2009 22:08
от satman
В сервиза на Карком ми отстраниха скърцането на спирачките безплатно.Играха си над час.Не знам какво направиха, но сега и на ниски
скорости е по-добре,преди дърпаше и запъваше.
Наистина обслужването и аксесоарите са поскъпнали.
Публикувано на: 28 Апр 2009 09:31
от philip
Моите врати изобщо не се заключват. По принцип има връзка между скоростта, с която караш. При достигане на определена скорост се заключват.
Публикувано на: 28 Апр 2009 10:14
от mitkoa
За драскотините потвърждавам и аз.Аз имам и драскотини около ключалката на волана, явно сутрин още спя и докато нацеля ключалката......
Да ви питам:
Можете ли да превъртате мп3 през управлението на волана?На мен все ми се струва, че в началото можех, а сега нъцки.Дефинирам превъртам - върви си някаква песен в мп3 формат, искам да я превъртя малко напред - от 1-а минута на 3-а минута да кажем.
Радиото си ми работи - т.е задържам бутона и започва да сканира честотата.
Публикувано на: 28 Апр 2009 11:40
от nenko70
При мен от волана могат да се сменят песните в дирикторията.
При задържане на копчето се сменя папката.
P.S.
Само да добавя че системата за Тракшън контрол на Auris работи доста добре. Миналата седмица пътувайки по подбалканското, посока София, имаше доста нанесен пясък по платното. Точно в началото на възвишението преди Саранци пътя беше ужасен.
Вижте какво стана(точно пред мен) с SUV 4x4.
Хората в колата се отърваха без драскотина.