Публикувано на: 22 Юни 2008 22:18
По темата можем са спорим доста дълго за което честно казано нямам желание щото посещавам форума за разпускане и за това, че ми е приятен, а не си търся с някого да се карам. Това са моите впечатления и трудно някои би ме убедил в противното, защото и двете коли бъркат в моя джоб.
Дизела е 1.4d4d и да ви кажа средния разход е даже 5.3, а само градско е 6.5 просто го закръглих както и повечето от цифрите, затова сметката я приемам за приблизителна, що се отнася до шкодата имам роднина с такава и човека си пази касовите бележки от както я взе от магазина и някъде към втората година ги беше смятал та сметката на средния разход също му е 5.3, но той я кара доста извънградско и не мога да ги сравнявам. Проблем като сутрин да не пали не съществува, а заради гадната нафта сипвам само на ОМВ от скъпия дизел с ниско ниво на сяра и моторето не е мръднало ни на звук ни на работа ни на вървеж, както на един познат с Ярис дето му бута евтина нафта + добавки и съм сигурен, че не му е по-евтино, а колата му пуши като на 500000к. За свещи, филтри и т.н. паза фактурите от ТМ и трябва да ги сравня и ще пиша с точни цифри.
Сега и за моята гордост бензиновата 1.8 2ZZ-GE
писал съм 8.5, но това е по книжка, тук може и да съм забъркал но най-много с 1л и не ме линчувайте за това
. Още съм и мераклия и я настъпвам но въпреки това компа е заспал на 10.1 от доста време. За консумативи още като я взех оставих към 560лв за маслата, филтри, антифриз, свещи и промивки, че това са ми и двете обслужвания на дизеловата които съм правил в ТМ и се включва добра цена за труд докато в случая са само консумативите. Ако има разлика не е голяма!
За газ и метан не говоря изобщо там разликата знам, че е огромна. Покрай мен се кара една Алфа 154 2.0 на метан и тоя Титаник ми чупи главата с под 10лв/100км , но като се сетя за проблемите покрай тея уредби и настръхвам и докато мога ще ги избягвам.
Всеки си има някакви убеждения и разбирам това, но не пишете, че с дизелаците сме назад от разликата в цената. Малкия дизел съм го взел за да го карам и заради това той бавно, но сигурно си връща инвестицията докато с бензина бавно, но сигурно инвестираш и рано или късно нещата ще се обърнат.
Дизела е 1.4d4d и да ви кажа средния разход е даже 5.3, а само градско е 6.5 просто го закръглих както и повечето от цифрите, затова сметката я приемам за приблизителна, що се отнася до шкодата имам роднина с такава и човека си пази касовите бележки от както я взе от магазина и някъде към втората година ги беше смятал та сметката на средния разход също му е 5.3, но той я кара доста извънградско и не мога да ги сравнявам. Проблем като сутрин да не пали не съществува, а заради гадната нафта сипвам само на ОМВ от скъпия дизел с ниско ниво на сяра и моторето не е мръднало ни на звук ни на работа ни на вървеж, както на един познат с Ярис дето му бута евтина нафта + добавки и съм сигурен, че не му е по-евтино, а колата му пуши като на 500000к. За свещи, филтри и т.н. паза фактурите от ТМ и трябва да ги сравня и ще пиша с точни цифри.
Сега и за моята гордост бензиновата 1.8 2ZZ-GE


За газ и метан не говоря изобщо там разликата знам, че е огромна. Покрай мен се кара една Алфа 154 2.0 на метан и тоя Титаник ми чупи главата с под 10лв/100км , но като се сетя за проблемите покрай тея уредби и настръхвам и докато мога ще ги избягвам.
Всеки си има някакви убеждения и разбирам това, но не пишете, че с дизелаците сме назад от разликата в цената. Малкия дизел съм го взел за да го карам и заради това той бавно, но сигурно си връща инвестицията докато с бензина бавно, но сигурно инвестираш и рано или късно нещата ще се обърнат.