Страница 3 от 11

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 22 Фев 2014 18:43
от nowyaris
Бавно и методично стигнах до извода,че с колегата Приус 3 е по-добре да се имаш,отколкото да се нямаш biggrin.gif .Умната,колеги.

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 22 Фев 2014 20:24
от nov
Имам много добър приятел работещ в немска автомобилна фирма, та от него знам, че там в тази фирма качеството се дели на 7 нива първото и второто заминават за германия и белия свят, 3,4-то а за Бг вероятно и 5 са за смотаните държавици.Кажете ми как на чисто ново БМВ е92 в стопа му има влага, лятно време след дъжд собственика се пука по шевовете от срам.Пластмасата на пипане дори между Пасат Б5,5 произведен чисто нов за Бг и такъв за Германия, има разлика.Засега само във "френските машини", не съм откривал разлика в качеството на пластмасите wacko.gif
Така, че аз лично мисля, като колегата по-горе който споменава за разликите в качеството в зависимост от това за коя държава се прави.
Прост пример наложи се в чужбина да сменя гаранционно клавиатурата на лаптопа, старата клавиатура (лаптопа е закупен от Бг чисто нов) се огъваше като "ластък", по самите бутони от чисто нов лаптопа имаше нещо като луфт.С тази клавиатура стои като закована, разликата на допир в двете е от земята до небето, копчетата се "щракат" по фенски и в момента клавиатурата ми дели като усещане на пипане с пластмасата на лаптопа много сериозно.Самия лаптоп имам чувството, че е правен от кофички за кисело мляко, толкова е гадна пластмасата му.В Китай е произведен, но явно по дифолт е бил за източно европейските пазари.

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 22 Фев 2014 20:30
от Scott
nowyaris написа:Бавно и методично стигнах до извода,че с колегата Приус 3 е по-добре да се имаш,отколкото да се нямаш biggrin.gif .Умната,колеги.
Зор се живее в друга държава, като не можеш да се нагодиш към ценностната им система. Води до фрустрация - ква хубава българска дума, а tongue.gif

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 24 Фев 2014 20:10
от Not_active_user_1
nowyaris написа:Бавно и методично стигнах до извода,че с колегата Приус 3 е по-добре да се имаш,отколкото да се нямаш biggrin.gif .
Не е задължително. Просто, много мразя да ми се катерят на уя. Колкото по-нависоко се качват, толкова по-отвисоко ще паднат...
nowyaris написа:Умната,колеги.
Ако не е умната, може ли русата? biggrin.gif

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 24 Фев 2014 20:14
от Not_active_user_1
nov написа:Имам много добър приятел работещ в немска автомобилна фирма, та от него знам, че там в тази фирма качеството се дели на 7 нива първото и второто заминават за германия и белия свят, 3,4-то а за Бг вероятно и 5 са за смотаните държавици....
7 нива на качеството, значи със 7 вида качество автомобили излизат за различните пазари от един и същи модел. Това и в плод и зеленчука го няма, а в автомобилостроенето абсурд... no.gif

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 24 Фев 2014 20:18
от Not_active_user_1
Някой колега е получил просветление, явно от изгорели ЛЕД-стопове. Английската мъгла, толкова много му е замъглила мозъка, че чак е започнал да цитира термини от последната си епикриза...
Винаги ми е било интересно, защо ли някой, без да е фен на дадена марка, харесвайки друга и карайки кола от другата се подвизава във форум на нехаресваната нему марка?

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 24 Фев 2014 21:10
от nowyaris
prius 3 написа:
nowyaris написа:Бавно и методично стигнах до извода,че с колегата Приус 3 е по-добре да се имаш,отколкото да се нямаш biggrin.gif .
Не е задължително. Просто, много мразя да ми се катерят на уя. Колкото по-нависоко се качват, толкова по-отвисоко ще паднат...
nowyaris написа:Умната,колеги.
Ако не е умната, може ли русата? biggrin.gif
Абе то може,ама след като не обичаш да ти се катерят на онази работа не виждам как може да стане.Иначе за различното качество за различните пазари си прав - няма разлика.Но има голяма разлика спрямо изискванията на пазара спрямо автомобилния производител.За един пазар е добре едно,за друг - друго.Може би няма седем вида качество,но има седем различни начина да произведеш един и същи автомобил.А може би са и повече начините :thumbsup: .

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 24 Фев 2014 22:36
от nov
prius 3 написа:
nov написа:Имам много добър приятел работещ в немска автомобилна фирма, та от него знам, че там в тази фирма качеството се дели на 7 нива първото и второто заминават за германия и белия свят, 3,4-то а за Бг вероятно и 5 са за смотаните държавици....
7 нива на качеството, значи със 7 вида качество автомобили излизат за различните пазари от един и същи модел. Това и в плод и зеленчука го няма, а в автомобилостроенето абсурд... no.gif
Последните 3 нива демек 5,6 и7 се отнасят за резервните части.За плод зеленчука незнам, но дори една пералня да вземеш от един и същи клас на англииския пазар материала на пипане е съвсем друг отколкото за Бг.Едната в ЮК работи всеки ден, другата същия модел в Бг се пуска 3 пъти седмично и на тази в Бг и смениха некви уплътнения, некъв датчик, после вратата се изкриви леко на диагонал, та имаше силова намеса.Аз за мен изводите съм ги направил.

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 24 Фев 2014 23:09
от smsdeliverer
Това със седемте нива искрено ме разсмя, това звучи като седемте чудеса на света за цифрата седем говоря, защо да попитам не са десет или сто тогава.
Само си представям как има една група от китайчета стоят на поточните линий и отделят различните качества в седем различни контейнера,(това бутало за германците това за българите това за арабите) аз поне си мисля, че доста по тънко ще им легне да си ги произвеждат в определени допуски, а не да се занимават с глупости.

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 25 Фев 2014 07:44
от slowtraveler
nov написа:... дори една пералня да вземеш от един и същи клас на англииския пазар материала на пипане е съвсем друг отколкото за Бг.Едната в ЮК работи всеки ден, другата същия модел в Бг се пуска 3 пъти седмично и на тази в Бг и смениха некви уплътнения, некъв датчик, после вратата се изкриви леко на диагонал, та имаше силова намеса.Аз за мен изводите съм ги направил.
Че не се ли къпете в БГ? tooth.gif
Не знам къде се пуска 3 пъти седмично, но вкъщи седмично пералнята се пуска над 14 пъти... Всеки ден поне по веднъж (обикновенно 2 пъти), а събота и неделя - повечко. Пералнята е над 7 годишна (със сушилня, 1800об/мин) май Електролукс. Досега - абсолютно никакъв проблем.
Не знам как експлоатирате конкретната техника в БГ, но съм имал случай, в който на 4-я месец клиенти-чужденци ми реват колко била калпава пералнята, която са я взели от тук. Закарваме я за гаранционен ремонт, а тя - СМЛЯНА! Това лагери, накъсан ремък, потрошена задна ролка за ремъка...
Ами механиците не махнали транспортните планки като я монтирали (на кораб). Как да издържи на такава експлоатация?
Добро нивелиране е задължително. И сигурна опора на 4-те крака. Иначе може да се изметне врата, от там - уплътнението да се прокъса и т.н.
По същия начин чужденци ревяха за качеството на български ъглошлайф и искаха гаранционна подмяна. Бяха пуснали ъглошлайфа при забит клин в блокиравката на вала, която се ползва за затягане на гайката на диска...
Вярно, че има особености на експлоатацията в БГ, ама чак да се правят калпави автомобили за тукашния пазар - това не го вярвам. Та нали Тойота има най-добрата система за следене на качеството :whistle: tongue.gif

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 25 Фев 2014 08:40
от Rudy
slowtraveler написа: Та нали Тойота има най-добрата система за следене на качеството :whistle: tongue.gif
Не знам защо намеси Тойота - в поста ставаше въпрос за европейска марка:
nov написа:Имам много добър приятел работещ в немска автомобилна фирма, та от него знам, че там в тази фирма качеството се дели на 7 нива първото и второто заминават за германия и белия свят, 3,4-то а за Бг вероятно и 5 са за смотаните държавици..
Дано да си подсвирваш доволно и с качеството на новото возило...

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 25 Фев 2014 14:18
от Not_active_user_1
slowtraveler написа: Че не се ли къпете в БГ? tooth.gif
...
Ами, ако смесителната батерия на душа е 7-мо качество и изведнъж текне само студена или гореща вода? Няма смисъл да се рискува! tooth.gif

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 25 Фев 2014 15:44
от slowtraveler
prius 3 написа:
slowtraveler написа: Че не се ли къпете в БГ? tooth.gif
...
Ами, ако смесителната батерия на душа е 7-мо качество и изведнъж текне само студена или гореща вода? Няма смисъл да се рискува! tooth.gif
От доста години карам безпроблемно със смесители на известна немска марка. Смесителите са купени от тукашния им представител...
Но все пак работят само от около 10 години... Ако бяха първо качество сигурно досега да са станали поне на 150 години tooth.gif

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 25 Фев 2014 22:06
от nowyaris
От доста години карам със смесители на неизвестна китайска марка.Смесителите за закупени от Русенския централен пазар,от немного представителна тараба.Сигурно са първо качество,защото досега нямам проблеми с тях.Но това са смесители за вода,а не семейна кола.Живота ми не зависи от тях,нито живота на семейството ми.Затова за семеен автомобил избрах Тойота (макар и мъничка mellow.gif ).Надявам се след последните тестове на немските агенции все повече немски и австрийски семейства да направят като мен.Щото ми писна да гледам наоколо само Мазди и Сузукита mad.gif .

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма

Публикувано на: 25 Фев 2014 22:51
от jim_beam
оем алпиеца макар и да мрази немците кара предимно немска кола,най-вече vw.и за сметка на това си чука главата,като го изръсят за ремонти.защото от vw трудно ще получи нещо,дори ако колата му е още в гаранция.карал съм достатъчно служебни,та им знам системата.клиента е опитна мишка и е ниско наведен.
но има и интелигентни хора,макар и не много.