Страница 3 от 46

Публикувано на: 12 Дек 2006 15:02
от proscrip
boss написа: Е какав е тоя РАВ дето харчи повече? Приятел мина от РАВ4 2.0Д на ауди оффроад 2.5д и още първата седмица почна да съжалява, рахода му е двоен. А БМВто за което говориш си е доста мощно, какав разход дава?
6-степенни скоростни кутии слагат само на по-големите мотори, мойта е 6степенна
Е, става въпрос за 740 i с бензинов двигател и за РАВ с бензинов, не за дизелов РАВ, аз за японския дизел не мога да кажа лоша дума и дай боже така да си остане ;).

БМВ-о примерно Варна-Шумен само магистрала със средно 180 дава 10, Рава със 165 дава същия разход - това 2.0 л. бензин 129 коня мисля беше двг-о, БМВ-о е с 286 PS/400 Nm

Аз се чудех между Версото на Авесиса, РаВ 4, Превия и Хайейс-а, но Превия не предлагаха и след като разбрах, че само буса се произвежда в Япония - се отказах от другите варианти. Понеже се оказа, че има вариант да ми домъкнат турски Хилуск, както и Ландкрузър 100 - е мерси... Тойота си е Тойота само ако е джапанска - друго е маркетинг за жълти стинки.

Публикувано на: 12 Дек 2006 15:05
от jamie
Те това изби рибата - да сравняваме джипка и крузър в тест на магистрала....

Публикувано на: 12 Дек 2006 15:09
от b_d
Ако караш спазвайки ЗДП (т.е. ограниченията на скоростта) съм убеден, че РАВ4 ще е значително по-икономичен от БМВ-то.

offtopic.gif offtopic.gif

Публикувано на: 12 Дек 2006 16:19
от slowtraveler
За РАВ-ката и аз останах с впечатлението, че гори много....
РАВ4 стария модел 2.0л бензин при скорост на магистралата 120-130 (после ставаше доста шумна и неустойчива)даде разход над 12л/100км с 4 човека без багаж.
Сигурно е заради аеродинамиката и 4х4.... unsure.gif

Публикувано на: 12 Дек 2006 17:44
от b_d
slowtraveler написа:Сигурно е заради аеродинамиката и 4х4.... unsure.gif
:thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 12 Дек 2006 17:45
от juri_galev
Има и друго нещо резервуара на Рава е 57 литра бензина.Малко е малък ама така е изчислен.Има и друго съпростивлвнието на Рава е много по голямо от колко на Бмв.С моя Рав изминавам градско 340 км.И рaва е 2.0 150 коня 192 Nm i e 1.8kg.Има и други който сравняват 7-ма серия на бмв с Ленд тука всеки сравнява Лек автомобил с Сув sad.gif

Публикувано на: 12 Дек 2006 18:56
от proscrip
Ми то - аз сравнявам единствено разхода на магистрала на двата дзвера, не поведението им или качество! Какъв е смисълът да се сравняват лиму 1995 и СУВ 2005 ?!?!
БМВ-о е 2.3 т., РАВ-а е 1.6 т.

Истината за мен, е че бензиновите двг за тоз РАВ 4 - са недомислица, колегата е прав, че при висока скорост е нестабилен и шумен - за къв чеп му е бензин тогава? - бързообортник на СУВ - бива, ама да има хъс поне...

Ама да ми кажете, пък че РАВ 4 е "джип" - ?!?!?!?!?

Влизал съм в един кален полски път с една мечка 500 СЕЛ и един РАВ 4 - ходихме да гледаме някакви нивя - агенцията дето ги продаваше имаше РАВ 4- щото било джип - а те ходили по полето - хахаха - ами - автоматика!!! -издърпа мечката от калта - дето е 2.5 тона и е само задно, а РАВ-а с двойното поора и без туй изораната нива - верно, жена го караше, ама къв е тоз джип.

Това е цената, която плаща Тойота за да запълни разни изкуствени дупки в пазара, които създадоха други марки - с цел да накарат хората да си купят по още една кола...

Жертвата не е само РАВ 4, мога да сложа в кюпа и Аутлендъра на Митсубиши, Сценик РХ, единствено Субару обраха каймака от тез странни спорт ютилити ванчета.

Публикувано на: 12 Дек 2006 19:39
от juri_galev
Ето тука идва и другия въпрос и може да си спориме много дълго.Има СУВ 1 и СУВ 2.Рав4 не е предназначен да ходи да гази в калта в него е съчетано да върви добре по пътя и да се справя добре и извън него.Искам само да ти кажа че тогава X5 Q7 Cayene са с никъква проходимост пред ленда.X5 може ако искаш да се обзаложиме че е толкова проходима колкото рав4 с разликата че е друг клас

Публикувано на: 12 Дек 2006 21:06
от fr3nzy
juri_galev написа:Ето тука идва и другия въпрос и може да си спориме много дълго.Има СУВ 1 и СУВ 2.Рав4 не е предназначен да ходи да гази в калта в него е съчетано да върви добре по пътя и да се справя добре и извън него.Искам само да ти кажа че тогава X5 Q7 Cayene са с никъква проходимост пред ленда.X5 може ако искаш да се обзаложиме че е толкова проходима колкото рав4 с разликата че е друг клас
Рав4 за мен не е нищо особенно. Впечатленията са ми, че вътре е много шумен, материалите по инериора са супер евтини и вози твърдо, а щом неставал и за оффроад, тогава, това е една перфектна кола са младо момиче, тъй като на вид новия рав е готин и има хубава музика.

Публикувано на: 12 Дек 2006 21:32
от Scott
fr3nzy написа:Рав4 за мен не е нищо особенно. Впечатленията са ми, че вътре е много шумен, материалите по инериора са супер евтини и вози твърдо, а щом неставал и за оффроад, тогава, това е една перфектна кола са младо момиче, тъй като на вид новия рав е готин и има хубава музика.
От изказването ти се разбира само, че не си 'младо момиче' tongue.gif .
Какво сте заяли РАВ-а, много си е добър даже, да не кажа най-добър в класа си. Единствено Фрийландъра е по-стилен, но много се чупи. Динамиката му е много по-добра от доста семейни седани с двулитров двигател, тези легенди за 16л/100км също откъде ги измислихте... Идеален е за това, за което е предназначен - втора кола в семейството, която се кара от жена: добра видимост, високо положение на шофьора, добър клиърънс, добри показатели за сигурност и т.н. Това не е оф-роудър, нито луксозен седан и сравняването с такива е грешно.
Като мислите че гори много, вземете си дизел.

Публикувано на: 12 Дек 2006 21:39
от ugabuga
spored men staria Rav4 e goliamo durvo otvunka. nikoga ne sam se vozil no taka izgljeda. edinstvenia star Rav4 koito sam vijdal beshe niakav mngoo natochnen sas 3SGTE i dosta dobar optichen tuning.

Dobra platforma za lesen swap - 3sgte, no inache ne bih kazal che e neshto specialno, pone spored men.

Публикувано на: 12 Дек 2006 22:37
от El Camino
proscrip написа: БМВ-о примерно Варна-Шумен само магистрала със средно 180 дава 10, Рава със 165 дава същия разход - това 2.0 л. бензин 129 коня мисля беше двг-о, БМВ-о е с 286 PS/400 Nm
Няма как да не се biggrin.gif на тая тема след подобни измислици премислици cool.gif.

Колега, имаш правопис и начин на изразяване, ама защо си мислиш, че хората тревица пасат? Не са карали 740 или не са се визили със 180?
Прописал си в БМВ форума - нека позная?

При 180км/час това БМВ ПОСМЪРТНО НЕ МОЖЕ ДА ДЪРЖИ РАЗХОД 10 ЛИТРА НА 100 километра!!! Елементарна физика и ако се затрудняваш, ще ти ще ти го изведа по няколко начина от няколко сметки!

4 литровия двигател освен, че е мнооого по икономичен от 12така (демек 5л) на БМВ не е хубаво да го сравняваш с който и да е друг аналог, КАМО ли по - малък двигател.

180 са ежедневна скорост тук в Германия и много може да си говорим за разхода на двигателите 2.0 на Тойота и тези на БМВ, но съм сигурен, че ще размислиш и ще се сетиш, че не си прав.

Лека и спорна.

Re: Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?

Публикувано на: 12 Дек 2006 22:43
от Бръмбар
Ами сега вече той ми се смее, защо ли?
Но чашата преля когато започна да ми се люпи хрома от скоростния лост (който мисля че струваше над 50евро), не след дълго започна да се разлепя "ФОЛИОТО" при врътките за топло и судено. Казвам"ФОЛИОТО"защото още номога да повярвам че са го измислили толкова тъпо, скоро започна да ми свири и ауспуха.
ЧУДЯ СЕ СЛЕД ОЩЕ 20-30 000КМ ДАЛИ ЩЕ ОСТАНЕ НЕЩО ЗДРАВО В ТАЗИ КОЛА.

Карам Корола 1.4 97 к.с. закупена 2004 год. - нова от ТМ ауто, Японска сглобка. До момента поради това, че колата е склонна към потреперване при тръгване с малка /или нормална/ газ, гаранционно са подменени въздухомер и дросел някакъв. Ефекта от подмяната им е нулев. При поредното ми появяване в сервиза при огледа т.нар. приемчик се убеди в правотата на обясненията ми - при рязко подаване на газ на празни обороти двигателя приглъхва преди да вдигне обороти. Каза "виждам,че нещо не е наред, оставете я един ден да я проверим на спокойствие".
Когато отидох да я взема ми каза "колата е наред, всичко сме проверили, те всички Короли с тоя двигател са така" и ми обясни старателно, че причината е в електронното управаление на подаването на гориво и екологичните изисквания които налагали работа на двиг. с бедно горивото. С две думи дрън-дрън.
Ще трябва да я карам в София!!!
Иначе нямам забележки - въпреки "прекрачването" на доволно висок бордюр са трета скорост ходовата част не мръдна. Разминах се с есна изкривена джанта.

Публикувано на: 12 Дек 2006 22:55
от El Camino
ugabuga написа:spored men staria Rav4 e goliamo durvo otvunka. nikoga ne sam se vozil no taka izgljeda. edinstvenia star Rav4 koito sam vijdal beshe niakav mngoo natochnen sas 3SGTE i dosta dobar optichen tuning.

Dobra platforma za lesen swap - 3sgte, no inache ne bih kazal che e neshto specialno, pone spored men.
Рава във всяко едно представителство на Тойота ще ви кажат, че НЕ Е ДЖИП. Просто трябва да питате.
Значи 9х.хх процента от юзърите на офроуд машини никога не са ги карали и няма да ги карат на офроуд. Ели па в западна европа, дето е ЗАБРАНЕНО да мръднеш метър от асфалта и глобите преливат в взимане на книжка/затвор за замърсяване на околната среда със автомобилно масло и т.н.

Е кой тогава си купува офроуд машини и защо?

Ами тия машини са 1. вдигнати доста над средното ниво автомобили по улицата и 2. голяма част от тях да на релси. Демек при удар с 90 процента от участниците в пътното движение победител ша излезе джипа.
Говорейки за БГ примерно и аз не мога да се сетя некой ден ако(като) имам семейство да го разкарвам София - Бургас със Тойота почвайки от Старлет/ФВ Поло и свършвайки със Корола/Карина.
Джип, па ако ше и УАЗ да е.
Тук в "цивилизования" свят страха все още "продава" и в тоя смисъл е главната причина за продажба на такива ППСта.

Естествено времената се менят и има изключения, но като правило все още джиповете са първичната сила в катастрофа.
По тоя повод ФифтГиър пуснаха преди време филмче, за да разсеят заблужденията част от юзърите на подобни машини. Краш тест на първенеца в листата за сигурност на семейни ванчета - Рено Еспейс и един стар дебел тежък Ленд Роувър.
След теста юзърите на Роувъра бяха с почупени крачета, за разлика от тези на Еспейса.

Друг мит е конструкцията на Равчето (не е на релси) както и това, че е офроудър. Но пък като се сетя как САМО равчета и яриси са разчопкали след краш тест в работилниците на БМВ ... може и да не са толкова зле Тойота? wink.gif
Все пак не случайно ЖЪНАТ нон-стоп по пет звездички на краш тестовето от неколко години насам :whistle:

Енджой :thumbsup:
http://www.youtube.com/watch?v=GEBC9PbjPv4

Публикувано на: 12 Дек 2006 23:04
от bambo
Аз само да са донамеса в спора :whistle:

RAV4 '2005, 2.0, 4х4, АВТОМАТИК! - при скорости по магистралата от порядъка на 140-160 както и на градско си харчи 10. Проверено, доказано, изпитано! Това ако на некой му е голям разход, за SUV 4х4 със автоматик - да си купи ЗАЗ mad.gif
Който има нещо да не е съгласен - да заповяда да му покажа.

Иначе по темата на колегата boss:

До тука - моето мнение съвпада със това на колегата СлучаенФен. Много субективни фактори могат да определят едни или други проблеми по една кола. Странно защо, ама още не съм чул някой да е идвал в сервиза (не София) защото му се е наранила боята от камъчета по предния капак ?!? Но виж, за сметка на това съм виждал много LandCruisers на които се сменят халогение гаранционно щото се пълнят с вода (някой нещо беше казал че само LandCruiser се правел вече в Япония и затва бил много качествен???). Дали ?
Ралични коли, различни проблеми. Не защитавам Toyota. И аз по принцип се кълна - никога нема да си зема чисто нова... но знам ли? Ми ако ми потръгне, и имам много кинти? Ми що пък да не си зема чисто нова? караш три години и после сменяш... знам ли, може пък да е добре... За сега няма такива изгледи... ще си търкалям старите кочини, ще си ги постягам от време на време и това... поне са Made In Japan 100% (и какво от това?)
Изобщо... разни хора, разни идеали... а и хората се променят, за автомобилите пък да не говорим. Toyota не е това което беше - ФАКТ. Но все пак... номер едно по продажби... ми ако маздите са толкова по-хубави и толкова по евтини що те не са номер 1? или пък БМВ ? Може би просто пазара върви на там... продукти с кратък живот, рециклиране, стимулиране на купувача всяка година да сменя... и Toyota просто са се ориентирали... към масово производство... защо вече няма Supra? защо вече няма Celica камо ли MR2... много лесно - защото не са масови автомобили... като Corolla, Avensis, Aygo, Yaris, Rav4 ... защото със Supra и MR2 не се става световен лидер и гигант.

P.S. Да са е** във философа... май зеления Sobieski ми активира "умната" глава biggrin.gif