Страница 3 от 3
Публикувано на: 31 Май 2012 18:34
от Not_active_user_1
Действително ДВГ е на Исузу и е единствения в гамата на Опел. Преди години слагаха и 1,5 на Корсите, но го спряха. В тази кола, май единственото хубаво нещо е двигателя, който така или иначе е скопен, защото по принцип е 125 к.с., но явно това е договорката между двете фирми. Както и да е. Нека някой се качи в новата Мерива, а и в старата и с ръка на сърцето каже, т.е. напише не е ли усетил чувството, че сяда на дървена пейка! Ей, богу, на по-твърди седалки никога не бях сядал. Вервайте ми! За старата мога да кажа само на 90 000 км. хвърли съединител, а само на няколко хиляди започнаха да се обаждат пластмасите из купето. Дори увеличаването на музиката не помага. На никого не бих препоръчал подобен автомобил, а сравнението с Тойота е направо не знам как да го кажа, за да не обидя някой. Направо несравними неща...
Публикувано на: 31 Май 2012 22:19
от vadoiv
malolitrajkata написа:vadoiv сподели разхода в градски условия колко литра за 100км е?
Предполагам, че не очакваш да откривам топлата вода тепърва..

.Разхода е сходен с този дето дават колегите

,е.. не мога да го докарам до 4/100

,но извънградско смело мога да кажа,че разхода се върти около 5/100.Виж за градското не мога да дам твърд отговор,понеже е доста относително!Зависи от... какви преходи правиш,успява ли двигатела да достигне работна температура,работи ли двг. много на място(задръстване,изчакване...) или изминаваш по 3км. до работата и вечер още 3км до вас... Надявам се да си ме разбрал правилно...

,но по-малко от 7-8/100,не съм я свалял

.Зимата понякога качваше и 9/100.Но пък Гранд Витарата ми харчеше 15-17/100 газ. Така че...,който ти разправя за този двг . и това купе,че му гори 5-6/100 градско не му вярвай..

. Успех!
Публикувано на: 01 Юни 2012 07:46
от mirott
prius 3 написа:Действително ДВГ е на Исузу и е единствения в гамата на Опел. Преди години слагаха и 1,5 на Корсите, но го спряха. В тази кола, май единственото хубаво нещо е двигателя, който така или иначе е скопен, защото по принцип е 125 к.с., но явно това е договорката между двете фирми. Както и да е. Нека някой се качи в новата Мерива, а и в старата и с ръка на сърцето каже, т.е. напише не е ли усетил чувството, че сяда на дървена пейка! Ей, богу, на по-твърди седалки никога не бях сядал. Вервайте ми! За старата мога да кажа само на 90 000 км. хвърли съединител, а само на няколко хиляди започнаха да се обаждат пластмасите из купето. Дори увеличаването на музиката не помага. На никого не бих препоръчал подобен автомобил, а сравнението с Тойота е направо не знам как да го кажа, за да не обидя някой. Направо несравними неща...
Опел имат и собствени дизели -2.0 , 1.7 и 1.6! Не ползват само Исузу, в грешка си! 1.5 не е спрян, просто корса Б не се произвжда вече:)! По принцип е 125 коня?Какъв е тоя принцип?Всички мотори са скопени, ама с колко само производителя знае, и не го споделя , "по принцип"!Ама това е друга тема. Исузувите дизели са едни от най-надеждните мотори...да, сравнението с тойота е направо смешно - тойота няма надежни мотори като исузу
biggrin.gif

!
Re: toyota corolla
Публикувано на: 13 Юни 2012 19:12
от malolitrajkata
От няколко дни ми се върти една мисъл в главата, а тя е за бензинови мотори с газ. Могът ли да се газифицират 1.4ввти и 1.6 ввти?
Re: toyota corolla
Публикувано на: 14 Юни 2012 00:04
от zi_zi_top
Няма невъзможни неща!
Имам съсед с Камри 2009 г. 2,4 VVT-i, с газов инжекцион му навъртя вече 150 000 км. и няма никакви проблеми.
Важното е да намериш читав газаджия.

Re: toyota corolla
Публикувано на: 01 Юли 2012 19:31
от malolitrajkata
Вчера карах няколко тойоти, всичките бяха с мотор 1.4 д4д, очароваха ме, искам да попитам за сглобката на различните возила, намерих тема с вин номерата? Понеже гледам много тойоти и много рядко попдатам на "j"- японска, каква е разликата в качеството на другите заводи и сглобки?