Страница 3 от 4

Публикувано на: 08 Яну 2012 20:48
от inditoyo
[size=7][/size]

Публикувано на: 21 Яну 2012 10:37
от inditoyo
[size=7][/size]

Публикувано на: 21 Яну 2012 13:25
от LEXUS
inditoyo написа::whistle:
Солидно мнение имаш по въпроса. :whistle:

Публикувано на: 15 Фев 2012 18:44
от rumenmitev
Здравейте колеги,
Тъй като при последната диагностика се оказа, че тропането е от рейката та ходих при майстора от Техническия университет за ремонт. Оказа се, че мойта рейка е разбита на гребена и това не подлежало на ремонт и купих друга втора употреба. Новата(стара) рейка според него е добра, няма теч на масло, на гребена няма никакъв луфт само от към втулката има много лег луфт, но според майстора няма да го усещам. Като я сложихме определено имаше ефект, но отново се чува леко почукване и от двете колела. Тъй като вече смених .почти всичко по окачването (биалети,тампони на щангата, вътрешни накрайници, амотресьорите с тампоните), се чудя какво още съм пропуснал? Казаха ми, че освен вертикалните биалетки имало и други и може да е от тях, но аз не мога да ги видя къде са?

Публикувано на: 16 Фев 2012 11:47
от desotodorov
Хм, не знам да има такива биалетки - поне при карината със сигурност няма, ама да кажат колегите с авенсис...външните кормилни накрайници не си сменил, но предполагам си сигурен че са здрави, по принцип, те се разбиват по-бързо от вътрешните, а и лесно се "хващат" че са разбити. Друго, което още не си сменил са тампоните (често им казват втулки - гуменометални са) на носачите и шарнирите.

Публикувано на: 18 Фев 2012 01:25
от KiLLeR
Абе и аз сега по снегове ледове усещам нещо да тропа, ама май е от волана...Какво може да тропа по кормилния прът? Нещо като луфт сякаш има, но определено се чува във волана и то като минавам по ситни неравности. smile.gif

Публикувано на: 18 Фев 2012 10:28
от kalin
Само идея: волана ти мести ли се нагоре надолу и навътре навън? Ако не си го местил скоро и има тази опция, пробвай да го размърдаш във всички посоки и провери дали ще потропва пак след това?

Публикувано на: 18 Фев 2012 13:59
от KiLLeR
kalin написа:Само идея: волана ти мести ли се нагоре надолу и навътре навън? Ако не си го местил скоро и има тази опция, пробвай да го размърдаш във всички посоки и провери дали ще потропва пак след това?
много е възможно и да си прав ! Днес ще пробвам :)

Публикувано на: 18 Фев 2012 16:14
от zi_zi_top
KiLLeR написа:Абе и аз сега по снегове ледове усещам нещо да тропа, ама май е от волана...Какво може да тропа по кормилния прът? Нещо като луфт сякаш има, но определено се чува във волана и то като минавам по ситни неравности. smile.gif
Шлиците на кормилния вал между каретата. Натъпчи леко затоплена бяла грес в шлиците за да обира луфта и няма да тропа. :thumbsup:

Публикувано на: 18 Фев 2012 16:22
от KiLLeR
zi_zi_top написа:
KiLLeR написа:Абе и аз сега по снегове ледове усещам нещо да тропа, ама май е от волана...Какво може да тропа по кормилния прът? Нещо като луфт сякаш има, но определено се чува във волана и то като минавам по ситни неравности. smile.gif
Шлиците на кормилния вал между каретата. Натъпчи леко затоплена бяла грес в шлиците за да обира луфта и няма да тропа. :thumbsup:
ЗиЗи, нещо нагледно като схема дали ще ти се занимава да намериш, защото наистина нямам идея за какво говориш rolleyes.gif

П.с. Иначе одеве пробвах не е от движението нагоре, надолу.
smile.gif

Публикувано на: 18 Фев 2012 16:35
от zi_zi_top
Като се наведеш да виждаш добре педалите ще видиш и кормилния вал. Между долното и горното каре има шлици за да може да се регулира позицията на волана. С времето те се износват и се появява луфт. На всички автомобили с регулиране на волана се случва това и започва това потропване. Вдигаш волана на най-горна позиция и намазваш шлиците с грес като се опитваш да я набуташ и в процепа. Няколко пъти сваляш и вдигаш волана и пак намазваш. Тази операция се прави 3-4 пъти.

Публикувано на: 18 Фев 2012 16:40
от KiLLeR
zi_zi_top написа:Като се наведеш да виждаш добре педалите ще видиш и кормилния вал. Между долното и горното каре има шлици за да може да се регулира позицията на волана. С времето те се износват и се появява луфт. На всички автомобили с регулиране на волана се случва това и започва това потропване. Вдигаш волана на най-горна позиция и намазваш шлиците с грес като се опитваш да я набуташ и в процепа. Няколко пъти сваляш и вдигаш волана и пак намазваш. Тази операция се прави 3-4 пъти.
Ясно! Не знаех, че това са шлици :thumbsup: и аз днес си мислих, че най-вероятно нещо такова е станало :thumbsup: ще видя утре дали ще намеря такава грес и ще действам :thumbsup:
Благодаря! smile.gif

Публикувано на: 18 Фев 2012 16:48
от zi_zi_top
В Мосю Бриколаж има бяла грес със силикон на Мотип, но е флакон под налягане за пръскане и трябва да вземеш предпазни мерки за да не "оклепаш" всичко в района. Нея може и да не я топлиш, защото е разредена със силикона, който по-късно се изпарява.

Публикувано на: 18 Фев 2012 16:53
от KiLLeR
zi_zi_top написа:В Мосю Бриколаж има бяла грес със силикон на Мотип, но е флакон под налягане за пръскане и трябва да вземеш предпазни мерки за да не "оклепаш" всичко в района. Нея може и да не я топлиш, защото е разредена със силикона, който по-късно се изпарява.
:thumbsup: супер утре ще пиша има ли ефект smile.gif

Публикувано на: 18 Фев 2012 17:09
от Scott
zi_zi_top написа:...На всички автомобили с регулиране на волана се случва това и започва това потропване...
Зизи, под 'всички автомобили' какво точно разбираш? 'Всички', 'всички японски' или 'всички Тойоти'? .... Щото на мен не ми се е случвало подобно износване.