Страница 3 от 6
Публикувано на: 12 Май 2011 09:41
от mitoko
BIS написа:mitoko написа:balin написа:
Ами според мен и при 10000 километра ще е доста по-евтино возенето !
а да ли е по-евтино от ЛУПО 3литра ???

Всъщност кой двигател на Лупо харчи 3л. градско, и дали някой го го е постигал реално?

не ми се вярва, но дори е да нарчи 3 на сто, ще е смного бавно и полека каране. все пак е много важно да се отбележи, че ВАГ имат рекордно по-икономичен автомобил от ТОЙОТА
Публикувано на: 12 Май 2011 10:31
от balin
mitoko написа:BIS написа:mitoko написа:
а да ли е по-евтино от ЛУПО 3литра ???

Всъщност кой двигател на Лупо харчи 3л. градско, и дали някой го го е постигал реално?

не ми се вярва, но дори е да нарчи 3 на сто, ще е смного бавно и полека каране. все пак е много важно да се отбележи, че ВАГ имат рекордно по-икономичен автомобил от ТОЙОТА
И кой е тоя ВАН от VAG групата , който харчи рекордно по-малко ?
Публикувано на: 12 Май 2011 12:37
от mitoko
balin написа:mitoko написа:BIS написа: Всъщност кой двигател на Лупо харчи 3л. градско, и дали някой го го е постигал реално?

не ми се вярва, но дори е да нарчи 3 на сто, ще е смного бавно и полека каране. все пак е много важно да се отбележи, че ВАГ имат рекордно по-икономичен автомобил от ТОЙОТА
И кой е тоя ВАН от VAG групата , който харчи рекордно по-малко ?
за кое на вана на ВАГ групата питаш сравнено с корола версо - гориво, масло, резевни части, поевриняване на колата във времето
Публикувано на: 12 Май 2011 12:44
от balin
питам кой ВАН на ВАГ групата харчи гориво много по-малко от версото ?
Публикувано на: 12 Май 2011 13:22
от KiLLeR
Реално - никой

Публикувано на: 12 Май 2011 14:27
от moloko
Колега ти докато събираш мнения ....те колата вече я купиха май....biggrin.gif
Публикувано на: 12 Май 2011 17:26
от djofi_m
Bass_Man написа:
А аз през това време си карам с 10лв. на 100км. градско .
Bass да не вземаш колело под наем бе!
Публикувано на: 12 Май 2011 18:24
от mitoko
djofi_m написа:Bass_Man написа:
А аз през това време си карам с 10лв. на 100км. градско .
Bass да не вземаш колело под наем бе!
4 колела и отгоре бутилка с метан
Публикувано на: 13 Май 2011 00:19
от Bass_Man
djofi_m написа:
Bass да не вземаш колело под наем бе!
Не ве сложил съм котлона в коша и се притеснявам силно от предразсъдъци и какво ще си помислят хората на бензиностанцията

!
Публикувано на: 13 Май 2011 19:35
от balin
като гледам какво пишете, вече почвам да се чудя бензин или дизел да взема ! Някой притежател на бензиново Версо, може ли да ми каже при нормално каране какъв разход дава в града при задръствания и т.н. ?
Публикувано на: 14 Май 2011 01:51
от Bass_Man
А има ли значение за кой град да е разхода , че може би има значение за да конкретизираме малко въпроса

?
Публикувано на: 14 Май 2011 10:35
от balin
Аз ще я карам в София, а иначе да зависи от града, защото , ако е някой град с 5 сфетофара, то си е като извънградско каране biggrin.gif
Публикувано на: 14 Май 2011 11:19
от mitoko
БЕнзинка и блъскаш метан и си около 10 -12 лева на сто километра градско. инвестициата за метана ще ти даже по-етино отколкото разликата в цената с дизеловия вариант. просто на ниски обороти няма да имаш въртящ момент, но после biggrin.gif . поддръжката ще е по-евтина и най-важното маслото няма да се замърсява (на метан) и няма да се натоварва много (като дизела с турбо и компрсия)
Публикувано на: 14 Май 2011 11:38
от slowtraveler
Колега, разход от 9 до 15 все си е нормален градски разход...
Зависи от толкова много фактори (и подметката на шофьора), че сега ще тръгнат едни спорове, че няма отърване...
Относно спорещите 'Тойота е No.1" - зависи какво търси човека...
Имахме Корола Версо 1.8 върхово оборудване, и Зафира 1.8 невърхово, но доста високо оборудване... Королата замина, и подновихме Зафирата: по-удобен автомобил за товарене...
По-високо техническо оборудване в сравнение с королата (адаптивен ксенон, активно окачване, единствено няма старт с бутон)....
А цената - не е по-висока...
Публикувано на: 14 Май 2011 11:47
от balin
аз мисля , че и версото има адаптивно окачване или греша ? всъщност това ESP ли беше ?