Страница 3 от 3
Публикувано на: 09 Авг 2010 00:25
от rmodel
мехаННика написа:Случва се да се занасям с хора които пишат глупости ,но в случая съм сериозен като погребален агент.Ако твоята пръчка няма зелена маркировка наливай 6-7мм над мах.Ела за 15мин и ще ти покажа ако трябва.
Ти сервиз ли имаш?
Ако имаш , къде е ?
Публикувано на: 09 Авг 2010 01:01
от Bass_Man
nowyaris написа:Просто тази кола с това моторче не бива да се кара така.За такива екстремни скорости има други коли.Не си отива само маслото,ами просто всичко си отива.Зялата кола.Жалко за автомобила.
Какви екстремни скорости ве колега 180-190 км/ч ( реални ) са си съвсем нормална скорост за Немски аутобан или Италиянска магистрала . И какво толкова ще и стане ? Да не би да имаш лоши преживявания или какво ?
Публикувано на: 09 Авг 2010 07:55
от мехаННика
Модел,имаш ЛС
Публикувано на: 09 Авг 2010 09:12
от nowyaris
Bass_Man написа:nowyaris написа:Просто тази кола с това моторче не бива да се кара така.За такива екстремни скорости има други коли.Не си отива само маслото,ами просто всичко си отива.Зялата кола.Жалко за автомобила.
Какви екстремни скорости ве колега 180-190 км/ч ( реални ) са си съвсем нормална скорост за Немски аутобан или Италиянска магистрала . И какво толкова ще и стане ? Да не би да имаш лоши преживявания или какво ?
За българска магистрала 130 е задължително.В петък по обед на Варненската на Девня и Нови Пазар-патрули с радари-по три коли на веднъж плащаха.На колата какво да и стане-например свършва маслото.Прегрява.Съединителя заминава.Ти си техник и знаеш,че всичко се изчислява за определени начини за експлоатация.Пък аз щом пиша,проблеми не съм имал-не съм в количка,не ям с тръбичка и не сера в торбичка.Обаче познавам един "състезател",дето е така.Верно,той беше моторист,ама принципа е един и същ.Ако колегата,спестявайки от глоби ,и е избил парите-това е друг въпрос.Резервни части за Корола има.За човешкото тяло, обаче-няма.
Публикувано на: 09 Авг 2010 10:05
от scorpion
Здравейте !
Останах изненадан, че с този двигател и това купе, като цяло с този семеен туристически автомобил могат да се постигат такива скорости, да се поддържат, пък макар и на магистрала. Според мен това си е претоварване на автомобила и прекомерно амортизиране. За такива скорости има други автомобили от производители в областта на спортните автомобили. Разбира се всеки сам си преценява, как ще използва автомобила си.
Апропо, имал съм удоволствието да шофирам в Италия (от север до юг) и смея да твърдя, че с малки изключения се спазва стриктно ограничението от 130 км/ч. За няколко хиляди километра не видях никой да фучи с 200 и отговре, да не говорим че и спортните коли, които видях бяха малко ! За Германия не знам.
Лично мнение. Поздрави !
Публикувано на: 09 Авг 2010 11:43
от rmodel
мехаННика написа:Модел,имаш ЛС
Нямам ЛС

сега проверих
Публикувано на: 09 Авг 2010 11:50
от rmodel
scorpion написа:Здравейте !
Останах изненадан, че с този двигател и това купе, като цяло с този семеен туристически автомобил могат да се постигат такива скорости, да се поддържат, пък макар и на магистрала. Според мен това си е претоварване на автомобила и прекомерно амортизиране. За такива скорости има други автомобили от производители в областта на спортните автомобили. Разбира се всеки сам си преценява, как ще използва автомобила си.
Апропо, имал съм удоволствието да шофирам в Италия (от север до юг) и смея да твърдя, че с малки изключения се спазва стриктно ограничението от 130 км/ч. За няколко хиляди километра не видях никой да фучи с 200 и отговре, да не говорим че и спортните коли, които видях бяха малко ! За Германия не знам.
Лично мнение. Поздрави !
Ти пък сега "семеен туристически автомобил".
Говориш за моята пчеличка
Тази пъргавелка е направена да е бавна при 4-5 човека товар, но сам шофьор, направо кърти.
Пък и щом нямам произшествия (ПТП) с нея за 5 години мисля че съм добър шофьор и с късмет!!!
Да съгласен съм че ограниченията се спазват на вън. Как няма, в холандия бях преди няколко години и там по магистралата даже беше ограничението 100км/ч, а ако те хванат със 160 се конфискува колата

biggrin.gif
Дано не преживеем такива правила в БГ. Но и съм за Суровите наказания и ако се стигне до там и аз ще карам с 100км/ч.
За другото съм съгласен, всяка скорост с обороти над 5000 си е товарене и води до бързо амортизиране.
Колеги някой имал ли е сериозни ремонти със тойота след 2004-2005???
Публикувано на: 09 Авг 2010 13:41
от мехаННика
Модел,втори опит .Този път-буден.
Публикувано на: 09 Авг 2010 22:40
от sashoskiora
Bass_Man написа:nowyaris написа:Просто тази кола с това моторче не бива да се кара така.За такива екстремни скорости има други коли.Не си отива само маслото,ами просто всичко си отива.Зялата кола.Жалко за автомобила.
Какви екстремни скорости ве колега 180-190 км/ч ( реални ) са си съвсем нормална скорост за Немски аутобан или Италиянска магистрала . И какво толкова ще и стане ? Да не би да имаш лоши преживявания или какво ?
Ти карал ли си с тази скорост по немски аутобан или италианска магистрала???

Публикувано на: 09 Авг 2010 22:57
от sacho7803
на човек като му е кеф да си дига адреналина....що да не го прави.хората са сложили прекъсач на оборотомера.аз с мойто яре 199 и повече неще ама оборотите му въобще не доближават червения сектор.май към 5200-5500 бяха.кюнците тряяя се продухват от време на време biggrin.gif
Публикувано на: 10 Авг 2010 08:18
от didak
sacho7803 написа:на човек като му е кеф да си дига адреналина....що да не го прави.хората са сложили прекъсач на оборотомера.аз с мойто яре 199 и повече неще ама оборотите му въобще не доближават червения сектор.май към 5200-5500 бяха.кюнците тряяя се продухват от време на време biggrin.gif
... то като имаш масло не е интересно
можеш да пробваш след 2 години и ... нов двигател преди да изтече гаранцията
Тогава вече ще си олегнал и ще пускаш мнения за разхода на Яриса при 88 км/ч
Има хора, които ремонт на апартаментите си направиха, като вземат непрофесионални машини от 'Метро', ползват ги за професионални цели и ги връщат 'недоволни' от качеството им.