Страница 3 от 3
Публикувано на: 24 Май 2010 23:02
от nowyaris
TATI написа:Като спрете да си мислите, че ОМВ са най най горивата, може и да ви вървят колите. Като започенте да си сменяте горивните филтри на нормално км (около 10000 км) пак ще ви вървят колите. На ОМВ и Шел горивата - спринт, мринт, в-пауър, и тем подобни са си едни и същи, само цената им е друга. Аз от около година време спрях да зареждам ОМВ и си сипвам всичко друго без тях и Шел и колата ми не се е оплакала.
Аз на моя Ярис и да искам,не мога да му сменя горивния филтър-1.0 бензин 3 цил.
Публикувано на: 24 Май 2010 23:09
от Dizzle
TATI написа:Като спрете да си мислите, че ОМВ са най най горивата, може и да ви вървят колите. Като започенте да си сменяте горивните филтри на нормално км (около 10000 км) пак ще ви вървят колите. На ОМВ и Шел горивата - спринт, мринт, в-пауър, и тем подобни са си едни и същи, само цената им е друга. Аз от около година време спрях да зареждам ОМВ и си сипвам всичко друго без тях и Шел и колата ми не се е оплакала.
колега,колата е обслужена преди 6к. досега с ОМВ премиум никакви грижи не съм имал и вървеше най-добре спрямо всички други ..
Публикувано на: 24 Май 2010 23:16
от TATI
nowyaris написа:TATI написа:Като спрете да си мислите, че ОМВ са най най горивата, може и да ви вървят колите. Като започенте да си сменяте горивните филтри на нормално км (около 10000 км) пак ще ви вървят колите. На ОМВ и Шел горивата - спринт, мринт, в-пауър, и тем подобни са си едни и същи, само цената им е друга. Аз от около година време спрях да зареждам ОМВ и си сипвам всичко друго без тях и Шел и колата ми не се е оплакала.
Аз на моя Ярис и да искам,не мога да му сменя горивния филтър-1.0 бензин 3 цил.
За можене можеш да го сменяш, стига да искаш. Няма значение бензин, дизел, газ, метан. Щом е филтър се сменя
Публикувано на: 24 Май 2010 23:25
от TATI
Dizzle написа:TATI написа:Като спрете да си мислите, че ОМВ са най най горивата, може и да ви вървят колите. Като започенте да си сменяте горивните филтри на нормално км (около 10000 км) пак ще ви вървят колите. На ОМВ и Шел горивата - спринт, мринт, в-пауър, и тем подобни са си едни и същи, само цената им е друга. Аз от около година време спрях да зареждам ОМВ и си сипвам всичко друго без тях и Шел и колата ми не се е оплакала.
колега,колата е обслужена преди 6к. досега с ОМВ премиум никакви грижи не съм имал и вървеше най-добре спрямо всички други ..
Нямам нищо против. Всеки си решава какво да сипва, но при положение, че горивото идва от едно мясти, за чий ти е да им пълниш гушата с по-висока цена и да си мислиш, че има нещо по-специално в горивото. С изключение на Еко и Ромпетрол, всичко друго е нефтозавода в Бургас. Ако обърнете внимание на цистерните ще разберете. Аз пълних и премиум и мремиум и алпин и планина и все тая. Колата гореше с два литра повече и не вървеше повече от обикновения дизел. А като ми се изцепихяа един път, че премиум-а бил за извънградско, щях да падна. Горивен филтър на дизелов автомобил в България, от личн опит изкарва около 8к км с клизма. От там нататък си е късмет. Аз сменям горивен филтър на всеки 7500км със смяната на масло и нямам оплаквания до момента. Същата процедура важи и за въздушния филтър. Единствено филтъра на климатика го сменям на 15к км, но на 7500 със смяната на масло просто го изпирам.
Публикувано на: 24 Май 2010 23:45
от nowyaris
TATI написа:nowyaris написа:TATI написа:Като спрете да си мислите, че ОМВ са най най горивата, може и да ви вървят колите. Като започенте да си сменяте горивните филтри на нормално км (около 10000 км) пак ще ви вървят колите. На ОМВ и Шел горивата - спринт, мринт, в-пауър, и тем подобни са си едни и същи, само цената им е друга. Аз от около година време спрях да зареждам ОМВ и си сипвам всичко друго без тях и Шел и колата ми не се е оплакала.
Аз на моя Ярис и да искам,не мога да му сменя горивния филтър-1.0 бензин 3 цил.
За можене можеш да го сменяш, стига да искаш. Няма значение бензин, дизел, газ, метан. Щом е филтър се сменя
Не може-върви комплект с бензиновата помпа.Така го дават в мануала.
Публикувано на: 25 Май 2010 20:54
от alexandargv
Аз зареждам само на Shell и съм много доволен, по-точно, досега не съм имал проблеми.
Публикувано на: 06 Юни 2010 23:37
от spasov
Благодаря на всички за ценната информация + поздрави
@mitoko: Да с 5 години е.
И на мен ми се струва че 15 К са много за сервизни интервали.
Публикувано на: 07 Юни 2010 19:39
от nowyaris
spasov написа:Благодаря на всички за ценната информация + поздрави
@mitoko: Да с 5 години е.
И на мен ми се струва че 15 К са много за сервизни интервали.
Ако ги скъсиш на 10 К в сервиза на Тойота заради гаранцията още повече ще ти е вътре.Те май затова увеличиха срока.
Публикувано на: 08 Юни 2010 21:01
от spasov
То интервалът е 15 к или 1 година.
аз на година не правя 15к така че е ок.
за мен основното в автомобилът е да не се занимавам така че за сега ще си пазя гаранцията.
Публикувано на: 08 Юни 2010 22:37
от nowyaris
И за мен основното е да не се занимавам-обаче с тези консумативи в дилъра, ще почнем да се занимаваме баш кат свърши гаранцията.