Страница 3 от 3
Публикувано на: 08 Апр 2011 15:50
от Akima
А може и да си спестиш парите за колектори -
http://gorup-sinkovec.net/diy/rattling- ... ld-solved/!
П.С.
Нямаш поблем с оборотите - не пипай нищо - един от шофъорите на баща ми имаше една поговорка -
Ако ръчкаш туй що бачка,ще ти трябва пачка! 
strano tresene na dvigatela
Публикувано на: 08 Апр 2011 17:41
от Traxen
Маистора ми и тои каза да не я бутам,остабям я така кат мъ доиде времето тогава ще я правя,мерси все пак за саветите вече се бях луднал.
Публикувано на: 08 Апр 2011 19:59
от lubooo
akima , много добра статия .. не се бях замислял за отремонтиране , сега ми намери полезно занимание biggrin.gif те старите ми колектори са в мазата и май ще се хвана тез дни да си ги отремонтирам

Публикувано на: 10 Апр 2011 22:43
от 534
Колеги, в програмата Autodata, за нашия модел Тойота Корола 110к.с. 2001-07г. пише, че оборотите на празен ход са фиксирани на 650+-50 и не могат да се коригират. Така, че просто трябва да се свикне с вибрацията на двигателя!
strano tresene na dvigatela
Публикувано на: 11 Апр 2011 09:51
от Traxen
Това за оборотите е вярно,в сервиза на Toyota ми го казьха и в сервиза на BOCH сьщо 650 са си и не триабва да се пипат.
Публикувано на: 21 Апр 2012 09:50
от hellboy89
Здравейте! И аз имах същия проблем с оборотите на Селика Т23. Реших да споделя малко опит. Моите обороти падаха с около -200-300. Свързах се с колегата от форума мехаННика и съм му много благодарен за съдействието. Той ми запази час в Тойота Запад, почистиха ми дроселовата клапа и стъпковото моторче със спрей и след това оборотите ми станаха доста високи. Откачих си минусовата клема на акумулатора и изчаках 1 час по съвет на мехаННика и след това покарах 30-40 минути и нещата с оборотите ми се нормализираха. На свободна скорост в момента падат с -50, когато ми се включи перката падат с -100, но не се усещат гадните вибрации в купето и според мен всичко е нормално. Само да ви кажа, че преди това ми бяха чистили дроселовата клапа и стъпковото моторче в други сервизи, включително и Тойота Варна и Тойота Шумен, но без резултат. Много съм доволен от работата в Тойота Запад и от съдействието на колегата. Надявам се да съм ви полезен.
Публикувано на: 21 Апр 2012 12:14
от lubooo
здрасти колега , колко време отне почистването и колко ти струваше ?
Публикувано на: 21 Апр 2012 12:29
от hellboy89
Ами по принцип прегледа на двигателя ми беше за около 1 час - 1 час и 30 минути..смисъл наистина ми обърнаха внимание в сервиза. Струваше ми около 30-тина лева, но все пак най-добре се консултирай с мехаННика, той ще ти разясни.
Публикувано на: 21 Апр 2012 17:04
от nikolas3
Аз тез грижи с оборотите на доста МПСта вече ги решавам като пръскам обилно през въздушния филтър спрей за почистване на инжекциони и карбуратори.Първо угасен ДВГ,после при запален.Трябва някой който да подава газ отвътре,че колата иска да загасва.После откачаш акумулатора-15 мин са достатъчни и караш.Така се почистват и Маф сензора и стъпково моторче,оборотите се нормализират и вс е ОК.Разбира се ,това при малки и горивни замърсявания.При механични повреди този стил не работи.Но спрея е 8 лв-някакъв Хамерикански и 4-5 коли му се зарадваха./купих го от СТАРС 94 последно/Ако някой го счита за реклама-да трие.
Публикувано на: 21 Апр 2012 17:10
от mirott
Върши работа този метод, но е много повърхностен.От личен опит-2 или 3 пъти го правих, докато оня ден не свалих дросела-нагар и мърсотия много.Четка за зъби, парцали и въпросния спрей-стават чудеса.Поне решава проблемите за доста по-дълго време.
Публикувано на: 21 Апр 2012 17:46
от lubooo
да попитам тоя дросел и стъпково моторче , процедурата по свалянето им има ли някакви специфики , понеже разбрах че през стъпковото моторче има някаква риза кадето минава антифриз ? незнам до колко е вярно , защото преди време ходих при един майстор с които щяхме да го чистим , но нямаше отверка за болта под дросела и така и си остана ... та идеята ми е ако се хвана сам да ги сваля , горе доло каква е процедурата ?
Публикувано на: 21 Апр 2012 22:54
от dimi74
аз имах подобен проблем, но разликата бе че колата поддържаше високи обороти. проблемът се оказа в стъпковият мотор и в лагерчето на валчето в него ( беше клеясало и не се движеше свободно, а от там и не можеха да се регулират ниските обороти). самото моторче бе "изгоряло"( съставено е от 2 части) и не приемаше информация от компютъра. смениха го а лагерчето смазаха за по-сигурно и след настройката всичко се оправи. колата при нормално загрят двигател, на празен ход поддържа 650 об/мин.. става въпрос за корола 1.4 vvt-i 2002г. ремонта ми излезе 20лв. а моторче намерих втора употреба. за 1.4, 1.6 и 1.8 двигатели пластмасовата част, в която влиза буксата, е еднаква.