baba_metca написа:Добрее, да речем че се съгласявам с това, че прису е малко по икономичен от дизел при равни други условия. Да речем че се постига това, което е казано от производителя винаги. До тук добре.
После 5 журналиста, ами не са 5 а много повече, както и хора писали по форуми, но не в българския. С цялото това нещо искам да кажа, че разхода който е даден се постига но не лесно и много хора не го постигат.)
баба метца,отново ти повтарям-- Не може да казваш,че хибрида постига трудно икономия,а дизела лесно-просто са глупости такива приказки,тотално предубедени!
baba_metca написа:Също така аз не отричам че колата е много икономична
Обаче сравнението ми с корола не е измислено, нито е кон за кокошка. Защо. Ами зашото съм гледал размерите на двете коли, гледал съм и оборудванията. Точно за това съм дал вида на оборудване с което сравнявам автомобилите. По спецификация, те са почти идентични като оборудеване. По размер също са почти идентични.
Ето за Королата
Височина 1470мм
Дължина 4540мм
Ширина 1760мм
Колесна база 2600мм
Багажно отделение 450л
Ето ти сега за Приус.
Височина 1490мм
Дължина 4460мм
Ширина 1745мм
Колесна база 2700мм
Багажно отделение 446л
Каза да ползвам Wiki, еми ето ти.
Ео къде попада Приус-а според Wiki-то, а там е и Королата.
Small family car/compact car
Main articles: Small family car and Compact car
Small family/compact cars refer to the longest hatchbacks and saloons and estate cars with similar size. They are approximately 4250 mm long in case of hatchbacks and 4500 mm in the case of saloons and estate cars.
Май са в един клас. от гледна точка на размер.
Още от предишната генерация там се казват, че по размери Приус-а е като Корола. Така аз затова преди това погледнах размерите на двете коли за да ги сравня и както виждаш от даните по-горе, почти нямат разлика.
Дори и по някаква случайност да влиза в горния клас това е заради цента си. Как ще сравниш по размер с Един Пасат или Мондео например(които също са в този клас), така че класовете се определят явно по някаква друга причина освен размер, а по-скоро Цена. Защото Приус не е по голям от Пасат-а а деже обратното, но е толкова скъпо колкото Пасата и Мондеото. Но аз гледам размера и после сравнявам цената.)
По спецификация изобщо не са идентични,Приус е с по-богато оборудване.Спри с огромните писаници на безсмислици,как може да си толкова упорит и неусведомен,второто обяснява първото,но имай малко такт. В уикипедия не пише това,което пишеш,в уикипедия пише,чед Приус е в клас мидсайз карс!!!!!!!!!!! Първото поколение Prius беше компакт клас,от 2-рото и 3-тото са midsize class!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
Midsize cars!!! Прочети кои коли са в този клас и спри да пишеш глупости. Корола не е в този клас. Клас не се мери по цена,наистина по-добре попитай преди да пишеш токкова убедено глупости!!! Клас се определя от междуосие,вътр.пространство в куб.метри.!!! Пишеш мнения в големи обеми,съставени само от неистини.Толкова ли не разбра какво имах впредвид още в първия си пост към теб,та упорито продължаваш да се опитваш да изтъкваш неверни неща!!!???)[/quote]
baba_metca написа:После тази организация EPA си е направила тестове от които излизат следните данни, които някак си малко се различават от това което пише по книгата за Европа. Не оспорвам факта, че някой може да бие и книгата, та лично аз съм правил разход на Авенсиса от 5.4л/100(официалния е 6.0) за 600км извънградско и 300 градско. Та ето ти резултатите от EPA публикувани в Wki-to
United States
In the United States, the Environmental Protection Agency (EPA) test results must be posted on new vehicle windows, and are the only fuel consumption figures that can be advertised. EPA testing procedures for all vehicles were revised in 2007 in an attempt to better match what the average driver would achieve.[78] The following data is taken from these figures:[79]
2010 Prius:
51 mpg-US (4.6 L/100 km; 61 mpg-imp) city driving
48 mpg-US (4.9 L/100 km; 58 mpg-imp) highway driving
48 mpg-US (4.9 L/100 km; 58 mpg-imp) combined
Но ако ги гледаш тях, те смятат по друга система разхода, тяхната система е 45% извън граско(но не знам ограничението колко им е) и 55% градско. При европейските статистики е по-различно, там е 60% извънградско и 40%градско (даже някои производители дават и стойности за 70% на 30%). Както може да си сметнеш тези цифри тук в Европа са различни а именно 4л/100км. )
Оффф,ако не вярваш на ЕПА,а искаш европейско измерване ,купи се сегашния брой на Ауто Билд да прочетеш как Приус отвява най-модерния икономичен дизел със старт-стоп дори--БМВ 1-серя 115 коня!!!! Германците категорично заявиха,че Приус е най-икономичната и еко кола!!!! И то в реалния живот!!! По европейски тип засичане на разход!!! Моля те отново,информирай се първо и тогава сядай да пишеш,защото дотук наистина става досадно да опровергавам всяка твоя дума,защото просто не си прав. Но не мога да оставя дезинформираНИ или предубедени хора,като теб, да пишат толкова убедено неверни неща. Инфо за същността на хибридите не се набира за 2 дена,личи си ,че до вчера не си се интересувал,а днес се опитваш да убеждаваш хората с неистини и елементарни лаишки доводи. Извинявай ,ако съм груб,но напереното писане от хора,които грам нямат представа за това,за което се опитват да спорят,ме вбесява,особено когато се отрича такова технологично постижение на японците като ефективните им хибриди,които са най-икономичните и екологични и безшумни коли в реалния живот и това е безспорно,както в Америка,така и в Европа.)[/quote]
baba_metca написа:В крайна сметка аз и в предишният пост казах, че приемам цифрите дадени от Тойота за верни и почвам да сравнявам цената и спестеното гориво и какво излезе. Кофти изелзе. А цената на Приус е по-скъпа заради тази нова технология, а може би просто заради факта че има един двигател в повече, батерии и свързването му със задвижването, а от там по цена естествено ще е по горен клас, но по размер - не, почти еднакви са. Та затова аз взех този рамер, точно този с който почти навсякъде ги сравняват и взех естествено най-високото оборудване, за да се доближи и до оборудване. Работата е там, че Королата е с най високо оборудване, защото по принцип тя е правена за друга категориа купувачи и не може да стартира с такова оборудване, но пък ако искаш ето че може да си го купиш.)
Кое е излязло кофти ??? Сравняваш коли от различен клас!!! Приус е по-висок клас от Корола. Приус е с МНОГО по-богато базово оборудване--Корола има ли навигация,корола има ли безстепенна трансмисия,Корола има ли ел.климатик,ел.спирачки,Корола има ли 17 джанти,има ли безконтактна система за влизане и стратиране и т.н и т.н..... Какво има Корола,та я сравняваш с цената на супер-оборудвания Приус. Отделно,че са позиционирани в разл.класове. Най-просто-Междуосие на Приус 2700мм., на Корола-- 2600мм..)[/quote]
baba_metca написа:В крайна сметка аз смятах общата стойност на автомобила и това колко наистина ще ти излезе по-евтино от един автомобил от същия клас (размери и оборудване) но само с един двигател. Както и това, че доста хора казват че тяхния разход е по-висок, предполагам има и такива които правят и по-нисък от този на книгата (както ти казваш), но аз също ти казах, че и на дизела се прави по-нисък от на книгата стига да внимаваш.)
На дизела разхода по книга е много по-висок от на Приус,а да паднеш под разхода на книга е почти невъзможно,докато Приус дори да постигаш разхода по книга ,което е абсолютно възможно и често,пак ти е по-нискък разхода от на дизела. Високата технология си казва думата- справка Ауто Билд нов брой.-- Самите германци го признават,а американците отдавна са признали!!!
baba_metca написа:Технологии или не, докато има два двигателя в колата няма как да излезе по евтино явно. За 100км ще исхарчи с 1л по-малко, но той не може да се конкурира с началната цена, като включим и застраховката на година, става неприятно. За момента даже мисля че не се печели и от данък, защото конете са еднакви.)
Човек,цената не скача заради двата двигателя,а заради по-високото базово оборудване! Стига лаишки изказвания от 1001 нощ.)
П.С. Извинявам се ,ако съм бил по-остър.Да не се обиди някой.