Страница 3 от 5

Публикувано на: 16 Ное 2009 22:41
от sepia3
Тези дни ходихме с един френд от СТ.Загора до Пловдив - 100км грубо
Пича кара с 80-90-100км/ч слушаики Славка Калчева.... и ми се стори цяла вечност а ти 1000км..... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 16 Ное 2009 23:09
от slowtraveler
sepia3 написа:Тези дни ходихме с един френд от СТ.Загора до Пловдив - 100км грубо
Пича кара с 80-90-100км/ч слушаики Славка Калчева.... и ми се стори цяла вечност а ти 1000км..... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Десс, маршрута го знаеш - едното пътуване е 500км, а втората част е връщането biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
В колата слушам Purple, AC/DC, The Cult, Iron Maiden, Judas Priest, бучвам темпомата на 101км/ч (по километраж - 110км/ч) и не намалявам като ми присвяткат за полиция. Средната скорост постигам около 100км/ч(въобще не се мотам с изпреварванията, а и имам 80км магистрала, където съм със 141км/ч).
Вдигане с още 10км/ч постигам с много нерви по конкретния път (има нужда от доста резки и по-чести изпреварвания) и поддържане на скорост 140-160 на местата където е възможно и значително повишен риск..
Половината път е 500км и за половин час по-малко пътуване хабя нерви като за 3 часа...
При дълъг път не е важна максималната скорост, а доброто общо темпо.
За мен това е поддържане на сравнително висока скорост (маалко по-бърза от потока), липсата на намаляване на скоростта и напипване на оптималната скорост - да не правиш прекалено много излишни изпреварвания, но и да не се моташ по пътя. :thumbsup:
Та при такова темпо нямам проблеми да тръгна след работа в петък около 18:00 часа и да съм навреме за ресторанта в дестинацията (на 500км), без да съм излишно изморен biggrin.gif

Публикувано на: 17 Ное 2009 08:52
от desSs
абе знам та аз къде ходиш, ама та знам и какъв "спокоен" шофьор си, като тръгна да карам след теб ти виждам стоповете само първите 2-3 минути laugh.gif пък знаеш и аз не съм хич от спокойните, дори и като имам някой мърморан в колата laugh.gif /...та затова бях малко учудена biggrin.gif

Публикувано на: 25 Ное 2009 10:42
от x1l0n
по темата за октановото число:
Carina 2.0 epsilon само на 98 или онези 100 които се водят. При по-ниско число на моменти се чува много неприятното потракване откъм двигателя. На газ никога го няма.

Corollata си я карам само на газ, а в резервоара държа v-power racing... иначе е зле с ниските числа.

Публикувано на: 25 Ное 2009 13:00
от EMPEROR
От как дойде Супрата принципно и сипвам само 98 от Ромпетрол... с друго до сега не съм си правил експерименти, макар че някой път за идеята може и да пробвам...
Когато пристигна все още имаше в нея Английски бензин... е как вървеше и звучеше тая кола тогава... не е истина... от как сложих БГ бензин и си такова такованката...
Нашия бензин в общи линии върви кажи речи 100 е 96, 98 е 95, 95 е 93/1... Много ни е зле бензина и това го знам от човек, който работи в тоя бизнес... Просто зареждаме пълни лайна (с извинение)...

Публикувано на: 25 Ное 2009 15:04
от Petar
Nesym ubeden 4e 95 otgovaria naistina na 95 oktanov benzin i zatova pravia "Mehena skara" s 100 oktanov biggrin.gif

Публикувано на: 03 Дек 2009 09:22
от jingo
96 Petrol ! 95 Luck понякога

Публикувано на: 03 Дек 2009 18:43
от FBR
Добър вечер на всички.Нз аз си карам само с 95 до сега не съм и слагал 100 октана но много го хвалят тоя 96 екстр трябва да пробвам от него, с 95 не съм имал проблеми до сега като предърпвания или някакви подобни неща.

Публикувано на: 04 Дек 2009 14:37
от stfn
освен Тойота камри 2.4 2007 карам и мотор и да ви кажа при мотора много лесно се разбира кой бензин с какви качества и показатели е. Въпросният 96 да ви кажа, че не е нещо по различно от 95 В пауър на Шел даже и по зле пак казвам според мотора (сузуки 650 2004) и по мое мнение за вашата тойота колкото по мощна и по-нова е то сипвайте ако можете да си позволите 100 октана или 98, не знам до колко това ще се отрази на двигатели под 1.8 но определено при мен има разлика в динамиката на овтомобила с 100 октана (Карера 100 на ОМВ).
Относно разхода на гориво да ви кажа лично при мен не виждам промяна то колата си харчи и с единия и с другия но поне няма детонации на място.

Публикувано на: 14 Авг 2011 21:27
от sacho7803
да съживя темата и да кажа след 2 години и наливане на всякакви бензини кой е най-добрият.....................а познайте де biggrin.gif 100-октановия на шел.няма бензиностанция която да не съм посетил и бензин който да не съм налял но тоя шелския 100 октанов ми скри шапката biggrin.gif наистина е доста по-скъп от останалите 100-октанови еко и омв но има защо.пробвайте wink.gif дори и с пауър добавки мотора не бесней толкова колкото с тоя бензин

Публикувано на: 14 Авг 2011 23:13
от Bass_Man
Много е относително това колега ! При различните двигатели е различно пробвано е ! Някой даже вървят по-добре с такива без добавки .

Публикувано на: 15 Авг 2011 08:39
от nowyaris
sacho7803 написа:да съживя темата и да кажа след 2 години и наливане на всякакви бензини кой е най-добрият.....................а познайте де biggrin.gif 100-октановия на шел.няма бензиностанция която да не съм посетил и бензин който да не съм налял но тоя шелския 100 октанов ми скри шапката biggrin.gif наистина е доста по-скъп от останалите 100-октанови еко и омв но има защо.пробвайте wink.gif дори и с пауър добавки мотора не бесней толкова колкото с тоя бензин
Сигурно си прав,градски,ама има ли смисъл?Колко да беснеят тез наште колици с по стотина коня/твоите,моите още по-зле/.Живота е пари и хубави жени,октана е бял кахър.И с 95 си върви яренцето нормално,то да не е Ферари.Пък и доброто възпитание изисква да закъснееш 15-20 мин.Какво става с бирите?

Публикувано на: 15 Авг 2011 09:50
от vakets
на 1.6 VVT-i 124 кс. му сипвам 100 октана от Еко и лети :thumbsup:

Публикувано на: 15 Авг 2011 17:38
от KingSteve
Не знам как я усещате тая разлика при различните октани, колеги. Аз карам само 95 (както си е по книжка за моя двигател). Като съм спокоен колата си върви. Като опирам ламарината - върви още повече. Колкото пъти сложа 98 или 100 октана единствено се отразява на джоба ми. И както спомена колегата nowyaris Тотката Ферари не става. Поне аз не намирам разлика. Даже и не харчи по-малко както мн. хора около мен си мислят, че е така. За боклука, който наливаме в БГ съм съгласен. Като се прибирах от Германия колата беше друга. В момента, в който смесих румънския бензин с боклука от 1 русенска колонка - няколко коня умряха.

Публикувано на: 17 Авг 2011 15:49
от CuMo
Ми как как, лесно.
С 98 от лукойл вдигам 180км/ч.
С V power 100 вдигам 190км/ч.

Засичано на едно и също място.