Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: РАВ4
Знаеш ли ,понеже се правиш на много майстор,без да си наясно с нищо относно колите,ще те питам директно,щото и ние имаме 2.0HDI,и да те питам колко стотин пъти борд-компютъра ти изписа ANTI-POLLUTION FILTER FAULT?????Предполагам след 10-тия път си спрял да ги броиш!Не занимавай хората с анти-коли като Пежо,защото са ми прекрасно ясни тия френски щайги.Нашето е 2 седмици в сервиза ,1 седмица се кара.на 50000км. биалетки сменихме задни на всичкото отгоре,клапите на климатроника блокираха,да не говоря за вакумните клапани,от които изпадаше в авариен режим и още много,но няма да ми стигне мястото за изброяване.А на дълъг път колко пъти му присветква абс че имало повреда или изпада в авариен режим двигателя,да не казвам ,че на път за морето се строши шайбата на коляновия вал,която върт водната помпа и алтернатора и Пежото спря аварийно насред стара загора.По-голям боклук от пежо е само Рено и Дачия.трябва да си наясно.А ти за лост на скоростите ми говориш и за пукнато стъкло на РАВ4,че били проблеми или едва ли не дефекти,ходи и се лъжете във форума на Пежо колко са ви здрави френските трактори,а как тракат тия HDI да не говоря,а зимата едвам пали с 3 въртенета ,при студове и с повече,егати и ХДИ-то ,егати и боклука,всички дизелови Тойоти палят от раз и при минус 20 градуса,а тия ХДИ-та както падне под -5 и почват да въртят като стар голф.Нещо не си познал къде да хвалиш трошките на Пежо,защото съм много наясно с техните дефекти!!!И в сервиза да ти кажа ли кой да търсиш в Люлин да ти оправя дефектите по-бързо--Владо,той е шеф на сервиза и там много добре си знаят какви постоянни дефекти им дават Пежата!!Така че не ми се прави на много разбиращ,нито на собственик на Тойота,защото си ми прекрасно ясен.Ако много знаеш ще те свържа и с главния им инженер в Люлин да ти разправя за здравината на Пежо и за дефектите,които са нормални за тях и говорят за дефектите на пежата сякаш са нещо нормално за една кола,един брадат,не му знам името,но поддържам интензивни контакти със СФА и с техниците им заради Пежото.Така че тия глупости ходи ги разправяй на снаа си Гюрга,ти съвсем за канарчета взе хората тук.И понеже 307 ХДИ е много здраво ,затова счупи маховик в 100000км. на Авто-Билд и затова в ТЮВ е на последно място по здравина,както във всички класации,това се потвърждава и от личния ми опит.Приятен ден!GOGO22 написа:Има обаче една малка подробност,която би трябвало да знаете щом сте фенове.Тестовете за Тойта са правени в други страни а не на колите произведени за България.Има разлика в качеството на колата според това за коя част на света са произведени.И това не е само за тази марка.Между другото имам и пежо 307sw 1,6d 110кс.Определено е по-добро от Тойота ,като изключим 4х4,заради което се подведох и да е взема.На две години е и до сега освен за гаранционните прегледи за друго не е влизала в сервиза.А не ми се мисли,като мине гаранцията на Тойота колко ще трябва да плащам за ремонти щом от първата година почнаха проблемите с нея.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
РАВ4
"драги" lexus,още в първия си коментар се учудих защо точно на нас се случи да попаднем на толкова некачествена кола при условие,че съм чувал повече хубави неща за Тойта,отколкото лоши.Явно и при теб е станало нещо такова с пежото.Всичко е въпрос на късмет.Можеш да си вземеш и Мерцедес и на втория ден да даде дефект,няма гаранция за нищо.Аз съм доволен от пежото,още повече,че това ми е втора кола от тази марка.Първата е смених,защото беше с бензинов двигател 2.0 , 137кс. и разхода на гориво ми идваше в повече.Затова взех с дизеловата.И с нито една от двете не съм имал проблеми.Но не мога да скрия,че имам познати,които се оплакват от Пежо.Така че е излишно да спорим коя марка е по-добра.Аз просто си изказвам мнението,не се заяждам.Нямам нищо против да правиш реклама на Тойота или антиреклама на Пежо,всеки който чете сам си преценя за себе си.
Re: РАВ4
така си е...за това хората са измислили науката статистика....а статистиката показва средно 3 модела на тойота в първата 10-ка и горе долу толкоз френски чикии в последната....GOGO22 написа:...Явно и при теб е станало нещо такова с пежото.Всичко е въпрос на късмет.....
Справка:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... eugeot-307
Имал съм и пежо и рено и ситроен, познавам и хората от СФА от времето когато продаваха компютри, та не ми обяснявай колко са вълшебни пежата.....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
gogo22,радвам се ,че тонът ти е коректен,но ме изкарваш от равновесие с неосведомеността си и с това,че продължаваш да твърдиш,че Тойотата ти била некачествена,щото и се пукнало стъклото или защото лоста на скоростите не ти харесвал как превключва.Истински проблеми със здравината имат Пежо и нашето Пежо 406 с Тойотата съм го дърпал достатъчно до СФА,та да ми обясняваш.Прав си в това,че 1 или 2 бройки коли нищо не значат за качеството на марката и точно затова се информирай какво пише ТЮВ/Германски годишни техн.прегледи/ на базата на хиляди проверени коли от всяка марка и модел и тогава пиши.погледни Car Survey,погледни Consumer Reports,Ауто-Билд годишен преглед на качеството и тогава приказвай колко са здрави пежата,защото това не е вярно.Ето най-лесни,погледни адреса ,който ти е дал diver горе,това са резултатите от TUV Germany.Пежо са трагични по отношение на здравината,тотално трагични дори.Пежо се трошат като солети,всички организации за проучване здравината на колите го твърдят!!!!Абсолютно до една!!!Така че ,ако обичаш информирай се и тогава се изказвай подготвен. 

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 12 Дек 2007 15:40
Пежото е анти автомобил, може би най-трошливата кола.Приятелката ми кара 206 сс , 2001 г. 135000 км, кара се по 500-600 км на месец, колата постоянно се чупи, през месец влиза в сервиз са сериозни ремонти. Спука се радиатора, счупи се съединителя на път, разтече се разширителното казанче, сменях наскоро носачи и биалетки, преди 2 седмици в най-големия студ (-8 градуса) отказаха прозорците в отворено положение, прекарах 2 часа на улицата да ги поправям и щях сериозно да измръзна... Постоянно излизат и други проблемчета, ( отскоро свети check engine), и винаги когато можем, използваме моята кола...
Да се включа и аз за Пежото.
Ние имаме 5 буса служебни нямате си представа за какви ремонти става въпрос. Да не говорим че предното стъкло на всички се пука по няколко пъти и то без камъчета или каквото и да е било странично от сервиза разбрахме че самата кола така е направена че нещо се усукват и фабрично се пукат, било масово, че и каското ако няма "цокълче" не го признават, абе ......

Ние имаме 5 буса служебни нямате си представа за какви ремонти става въпрос. Да не говорим че предното стъкло на всички се пука по няколко пъти и то без камъчета или каквото и да е било странично от сервиза разбрахме че самата кола така е направена че нещо се усукват и фабрично се пукат, било масово, че и каското ако няма "цокълче" не го признават, абе ......


Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
Хахахаха!!! laugh.gifpepa_k написа:ами когато камъче се удари в предното стъкло се получава едно такова наранено място от което още не са тръгнали пукнатини. Ние в Пловдив така му викаме laugh.gifdesSs написа:какво е това цокълче?pepa_k написа:че и каското ако няма "цокълче" не го признават, абе ......![]()
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта