Страница 16 от 46

Публикувано на: 14 Фев 2008 00:25
от z350
pepa_k написа:
Kiki написа:Погледнете например Мерцедес Е класа производство 2002-2005г Накой карал ли е ? Аз,да,но не ми се говори за това,защото е един много лош спомен от блезкото минало.Акакво да кажем за Форд,Рено,Пежо,Ситроен,Опел,Фиат,Алфа и ............. Човек трябва да покара малко повечко автомобили за да си позволи да прави толкова категорични оценки.
Е от това по-категорична оценка здраве му кажи.

И аз съм фен на Тойота не случайно първият ми НОВ автомобил е Тойота. Но според теб абсолютно всички други коли (защото след изброяването на марките си сложил многоточие) са боклуци. Не мислиш ли че си прекалено краен.
А за Мерцедеса е....ти ти го изкара по зле и от Голф 1чка. laugh.gif

За протокола: карала съм по ред на номерата - Опел, Пежо и няколко Алфи. Малко служебен Мерцедес E270CDI но въпреки че казвам малко наблюденията ми върху него не са малко и нямам лош спомен от него.

:thumbsup:
А искаш ли да ти разкажа нещо за Мерцедес АМГ S 63 производство август 2007?

На 3 месец му защрака окачването , при първият дъжд му блокираха парктрониците. Какво ще кажеш на 4 месец айрбеците даму дават лъжливи сигнали на компютъра.

Само да ти кажа, че на тази кола 30 000 лева е само акцизът wink.gif
дето го платих на митинцата.
А за S класата 2005 роман мога да ви напиша и особено за климатика и за задна седалка biggrin.gif

Не бързайте да ме оплаквате не са мои служебни са...

Кво ми говорите за Е и С класи.... :censored: :whistle:

Публикувано на: 14 Фев 2008 01:23
от Me4oKyX
За джиповете на Мерцедес мога да се включа и аз! И дори за S400 CDI laugh.gif S400CDI 2006-та с 7Gtronic е също една от най-големите бози! Първо 400CDI е много калпав двигател, второ скоростната кутия се разваля МНОГО често. На двама приятели(братя) с точно такива, чисто нови взети заедно от магазина им сменяха по 2 пъти и на двете коли скорости! За другите подробности изобщо няма да визирам подробностите, но им ги взеха пак обратно и срещу малко доплащане взеха най-новите S320CDI, които поне двигателя е здрав.... Засега.... laugh.gif На един друг познат с ML420CDI просто му гръмна главата за тези има-няма 6 месеца, в които я кара! На 12000км светнаха какви ли не лампи, че спирачките НЕ работят, а разлика в поведението на колата няма! Спира си супер както винаги, но всичко свети и пищи! Заедно с това до този момент колата НЯМА БГ навигация, защото за разлика от другите Мерцедеси, тази е различна и няма оправия до момента! Кола за 200 000лв и да нямаш тъпа екстра като навигация!!!! Land Cruiser-a му, който е 2004-та има навигация и е супер точна! Истината е, че немците НЕ могат да правят коли, дори почти колкото тойота надеждни... колкото и сектантско да звучи, всички ФАКТИ сочат натам! happy.gif Мога да дам още 23572735 примера за всички други марки, но само за БМВ, които най-много уважавам от немските каручки, ще кажа едно - 530d 2006-та година, на 70хил.км хвърля турбо, което е на скромната стойност 17000лв wacko.gif Също на познат беше колата и той се отказа от марката след тази инвестиция.... А за ML - бащата на човека с S400CDI караШЕ ML-ка и на ~70хил.км, гаранцията беше свършила, колата троши хидравлична рейка и половината от регулируемото предно окачване! Стойността на ремонта беше само 14000ЕВРО :thumbsup: После да ми обясняват, че било Мерцедес и коли.... може би, но до 1996-та...... laugh.gif

Публикувано на: 14 Фев 2008 01:41
от hyankov
Е, ми на скъпи коли, са скъпи ремонтите, ти какво очакваш? И все пак не вярвам че Мерцедес е такъв боклук какъвто го описвате. Не че бих си взел де...

Публикувано на: 14 Фев 2008 01:45
от z350
hyankov написа:Е, ми на скъпи коли, са скъпи ремонтите, ти какво очакваш? И все пак не вярвам че Мерцедес е такъв боклук какъвто го описвате. Не че бих си взел де...
И за тебе малко новини :cheers: можеш примерно да си купиш R

тази година се прекратява производството на R-класата.тя използваше платформата на ML и беше замислена специално за американския пазар.високата цена ,която беше позиционирана между ML и S -класата ,се оказа не рантабилна за клиентите.преди 6 месеца мерцедес направиха опит да спасят кризата на модела ,като вкараха AMG-пакета в серииното оборудване,направиха и 5-местен вариант и даже пуснаха вариант само с две задвижващи колела --задните--което доведе до сваляне на цената.явно тези неща обаче не са помогнали

:thumbsup:

Публикувано на: 14 Фев 2008 08:28
от max-2
Колеги, нещо за новия С-клас да кажете, че може да купят такъв служебен от фирмата? 2.2 ЦДИ

Публикувано на: 14 Фев 2008 10:15
от pepa_k
За Мерцедеса , а и за която и да е марка. Разбира се че има проблемни коли и лоши изпълнения. Дори и на Тойота ето тук колко хора с Авенсиси се оплакват от определени модели и от VVT-i двигателите пърсите години.

Сигурна съм че няма марка за която някой да не може да каже и по нещо лошо.

Моя пост беше повече против това че кардинално и категорично се заклеймяват почети всички марки.

Аз също се надявам Тойота да се окажат найстина здрави коли и не случайно като реших да купувам нова кола за определни пари и направо в Тойота (Тиксим за Пловдив) отидох и реших че ще избера модел на Тойота според парите които имам възможност да дам. А за тези пари можех да избирам от доста други марки но аз дори и не съм ходила да ги разглеждм камо ли да се чудя коя да бъде. Изборът ми беше категоричн и се надявам Тойота да не ме разочароват, въпреки че знам че и това си е на късмет, може точно на мойто да излезе нещо.

За Мерцедесите имаме два служебни E 270 CDI - 2004 година. Единият от тях освен за смяна на консумативи за друго не е влизал в сервиза. На другия му се прецака скоростната кутия но си я смениха гаранционно на втората година. Друг проблем не е имал но и този го приемам защото се случват все пак такива неща - нали за това е гаранционния период.

В заключение - не заклеймявам като лоша или хубава за която и да е марка, просто споделям моите впечатления. Единствено което ме провокира да повдигна въпроса беше поста на Kiki в който кардинално оплюваше всички други марки коли. Ами като се замисля ако беше така защо се продават тези други марки изобщо.

П.С. Лексус е прав че имам наблюдения върху конкретни автомобили които се оказаха сполучливи. А цената на Мерцедес найстина е ненормално висока според мен също но също така и на BMW, Audi, Alfa Romeo и т.н.

Peace!

Публикувано на: 14 Фев 2008 13:34
от dap
pepa_k написа: Ами като се замисля ако беше така защо се продават тези други марки изобщо.
всеики има право на лош вкус! laugh.gif

Публикувано на: 14 Фев 2008 15:10
от Vesko
Spored men si e vapros na kasmet za kachestvoto na kolata. Az lichno si kupih purvata toyota 99ta godina. Beshe avensis 1.6 benzin. karah ia 4 godini i ia prodadoh na edin priatel. Az i navartiah 270000km za tezi chetiri godini, a toi sled oshte 170000km sashto ia prodade. do kolkoto toi i sledvashtiat sobstvenik sa v edin malak grad kadeto vsichko se razchuva tia ne e imala seriozni defekti. dokato az ia karah osven drebni defekti (2 puti vanshni kormilni nakrainici, vodna pompa, i predni amortisiori) v serviz e vlizala samo za maslo, lamarini i krivi predni spirachni diskove. do kolkoto znam tova si im beshe serien defekt, no ima i plus, az pari za predni nakladki nikoga ne sam daval purvite 3g(vzeh si ia na promocia garancia 3g bez ogled na kilometrite). posle karah avensis 2003 1.8 benzin. karah ia s probit karter ot varna do sofia i v sofia estestveno mi svetna lampata za naliagane na masloto i mi smeniha kolianov val i lager. drugi oplakvania ot kolata niamam, osven che dvigateliat e malak za tova kupe. sled tova avensis 2.2d. vednaj go karah s >200 ot ruse do varna i prez kragovoto na aerogarata vav Varna obratno kum sf. bez prestoi poveche ot 30sec. E kato svarshi magistralata i si drapnah kraka ot gazta mu nasvetkaha vsichki lampi i turboto se izkluchi i se pribrah s putna pomosht. (ne che se gordeia s postijenieto ma mnogo me biaha vbesili vozeshtite se) sashto niamam zabelejki za kachestvoto. e kum 10000-12000km probeg se nalagashe da dolivam 1l maslo. ama iavno zavisi kak se kara, zashtoto sega ia kara jena mi i lampichkata za nisko nivo na maslo ne svetva :) I ot lexus niamam oplakvane za sega (e samo na 1g e).

Публикувано на: 14 Фев 2008 16:56
от Kiki
Не съм отричал абсолютно всички останали коли! Това и.........значи още много.но не всички.Моят син кара едно Голфче, което в момента е на 360000км Той го кара 170000км Сменил му е едно каре и кормилни болтове-освен консумативи.Здрав автоморил,но вози,като талигите на ония от Факултето!Е това ли е хубав автомобил?Колко са тези,които са здрави,возят комфортно и имат много екстри на цената на Тойота. Ето това имах впредвид Pepa_K. Просто не си ме разбрала.Абсолютно нищо лично!

Публикувано на: 14 Фев 2008 21:16
от slowtraveler
Kiki написа:Колега Slowtraveler,не се заяждам с никого! Още по-малко с теб, защото изобщо не те познавам и нямам представа какъв шофьор си. Едно време-много отдавна карах един Съветски автомобил с който не съм брал толкова ядове колкото ти с твоята Тойота-ако съм те разбрал правилно!?
Няма проблем - просто се понасъбраха 'единични случаи' с Тойотката дето доста ме поизнервиха, пък и струваха известна сума.....
Иначе за фаровете направо ме изумиха - едновременно изгорели крушки.
Снощи преди да спра за малко, съвсем ясно виждах сноповете от двата фара (бях извън града на място без осветление).
А след 1 час нито една крушка не запали - изгорели са абсолютно синхронно без дори да премигнат...

Публикувано на: 14 Фев 2008 22:43
от Petar
Za men nai-zdravata kola si ostava Toyota Carina prosto tova e kola i za nai -golemia "mordarin" smile.gif modelite sled Carina ve4e sa s pove4ko problemi tova nese otnasia samo za Toyota a i za pove4eto drugi marki avtomobili . V dnehno vreme se gleda da se praviat mnogo koli s dobyr dizain i vizia no s nisko ka4estvo izpolzvat se ve4e i reciklirani materiali tova se pravi zadase namali cenata na koalata za da mogat vse pove4e hora daia kupuvat . Vypreki tova Toyota si ostava edin ot nai-dobrite avtomobili .

Публикувано на: 15 Фев 2008 09:13
от ceko26
Vie o6te li smiatate Toyota za "Japan car"?

Публикувано на: 15 Фев 2008 10:23
от LEXUS
pepa_k i vesko,при всички марки коли има някои бройки,които да се чупят повече,които са преминали контрола за качество някак си,но аз ли се изразявам неразбрано,че трябва да повтарям толкова пъти един прост факт.Няма да намесвам тук ТПС системата на тойота,която е уникална и е една от причините колите на Тойота да са най-здрави и с най-малко дефекти,има книга по този въпрос и много материал в интернет,човек действително трябва да е запознат като говори коя кола е здрава и коя не.Не е въпросът тук за единични бройки,било то служебни или не,това не дава представа за здравината на многото коли от дадена марка.Пепа ,пак ти повтарям,това че 2 или 3 мерцедеса ваши служебни не са имали проблеми,не прави Мерцедес производител на здрави коли.Мисля че се изразявам ясно.------Това,което казва на потребителите коя марка прави здрави коли и коя не е ТЮВ-а именно Германските служби за технически прегледи,които са една от най-строгите организации за техн.прегледи в света.Тяхната статистика е Обективна,защото там ежегодишно през техн.преглед минава целият германски автопарк,т.е. милиони,милиони коли от всички марки и модели на територията на Гремания.Там/в тюв/ се правят техн.прегледи и за всяка повреда/според нейната серизоност/ се начисляват точки и според тези показатели се води статистика за всеки отделен автомобил от всеки модел на всяка авто-фирма,след това тези данни се групират и категоризират и така се получава общата статистика за всеки отделен модел на всяка фирма производител на автомобили.Това е обективно измерване на здравината на дадена марка автомобили или даден модел,а не 1,2,3,5 бройки и т.н. там говорим за стотици хиляди бройки от дад.модел.Затова всеки е наясно,че Тойота правят най-здравите коли в света.Самите германски техници и инженери в една от най-уважаваните организации за контрол на качеството на колите ТЮВ записват в докладите си на базата на обективните резултати от техническите ежегодишни прегледи на целия автопарк в Германия,че Тойота вкарават най-много коли сред първите места на най-здравите,винаги по първите места са Тойота,Порше,Мазда,Субару и Мерцедес,като Тойота винаги вкарва най-много коли от другите сред първите места на най-здравите!Затова,аз като говоря нещо,го говоря с обективни данни и факти,а не какво съм чул или ми е казал някой чичко-философ-германофил в някой сервиз,който живее още в 70-те и си мисли,че Мерцедес правят най-здравите коли,това приключи отдавна.Последните здрави Мерцедеси,които заслужават парите си с качество са 124,които са спряни от производство 1996 година.Дори смешно,но факт е ,че една Корола е по-здрава от една S-klase ,от една C-klass и т.н. Всичко го има написано черно на бяло от германците,самите те го признават.Германците от Auto-Bild също посочват Тойота и Мазда като най-здравите коли,на базата на резултатите от ТЮВ,писмата от потребителите,сервизните акции за отстраняване на дефекти,продължителен 100000км. тестове и отново казват,че Тойота и Мазда правят най-здравите коли,Мерцедес е доста по-назад с доста повече дефекти.Отделно от тяхната статистика в 100000км. тестове Мазда 6 и Тойота Приус са на първо място без нито една повреда за 100000км.,прехваленият от германците Мерцедес Е-клас 270CDI е много след тях с пакет от дефекти, biggrin.gif не много ,но достатъчно за толкова скъпа кола.Още един факт,за който отдавна говоря на заблудените германофили-а именно ,че хибридите на Тойота са уникално здрави,в момента най-здравата кола в продуктовата гама на Тойота е именно хибрид-Prius,кола сметната до последния детайл,здрава до безумие,с уникална гаранция от 8 години,безпрецедентно и без установени проблеми по батерии ,електромотори,електрически спирачки/за разлика от Мерцедес,при който хоарата можеха да се очистят./и т.н и т.н. Тойота сами казват,че най-здравият им модел е Приус,което автоматически го нарежда сред най-здравите коли в света,заедно с тези на Lexus.та точно това обяснявам на германофилите от години,че първо бъдещето е на хибридите и второ хибридите на Тойота са много по-здрави от всеки измислен замърсяващ и тракащ турбодизел на германците!!!Хибридите на Тойота,като много по-сложна технология ,се доказаха като много по-здрави от всеки турбо-дизел на германците.
/Доводите на германофилите за това какво щяло да става с батериите,ама дали батериите щяли да дефектират ,колко стрували,ама че технологията не била изпитаана,че били маломощни,слаби и тем подобни елементарни глупости бяха разбити на пух и прах! Ето ти разбивка по години относно здравината на марките:
http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... oyoty.html
http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... mecka.html
http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... oblem.html
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 007-6-7/20
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 007-8-9/21
http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... egacy.html
Ако искаш,направи директно сравнение между Тойота Авенсис и Мерцедес C-klasse:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-avensis
Направи директно сравнение между Тойота Корола и Мерцедес S-klass:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-corolla
Явно е,че Корола е много по-здрава от Мерцедес S-klass,почти 2 пъти по-здрава!Авенсис също е по-здрав от Мерцедес C-klass.И всичките тези изводи са на базата на проверени стотици хиляди коли от моделите!
Айде ,ако обичате,да назоваваме нещата с истинските им имена,а не да се държим като чичковци над 55 години,които още си мислят,че Мерцедес правят най-здравите коли...

Публикувано на: 15 Фев 2008 10:46
от Scott
LEXUS написа:... Айде ,ако обичате,да назоваваме нещата с истинските им имена,а не да се държим като чичковци над 55 години,които още си мислят,че Мерцедес правят най-здравите коли...
LEXUS, както винаги многословен, но надали полезен. Ако се върнеш в началото на темата ще видиш, че спорът е за евентуалното снижаване на качеството на Тойота през последните години. Така, че нека наистина назовем нещата с истинските имена - погледни статистиката на твоите любими ТЮВ за 2-3 годишни коли, която неизвестно защо си пропуснал в горното словоизлияние:
http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... adnou.html

Публикувано на: 15 Фев 2008 10:51
от LEXUS
Пропуснах го нарочно ,и само чаках някой да го дпомене,2 или 3 годишни коли не са показател за здравина на кола!Затова го пропуснах,който иска да го гледа,но кола на 2 или 3 години не е стара и не е показател за нищо,защото тези коли 2-3 годишните ,които са по първите места,след 4-5 ,6-7 години не мога да ги видя в класацията,изпадат след средата.Тойотавкарава най-много коли сред първите,следователно продължава да прави най-здравите коли в света ,в сравнение с всички останали.Това е важното.Кратко и ясно! п.с. Заглавието на темата е мит ли е качеството на Тойота-е,как ще е мит,като няма кой да я бие по здравина и като продължават да правят най-здравите коли!
А като гледам и Порше при 2-3 годишните не са на първо място,но дали се трошат повече от Фолксваге Голф и дали качеството им спада?-Не,разбирасе,просто имат постоянно качество,като това на Тойота,а не скокообразно,като това на Голф,който след това се загубва с нарастване на годините.Не ставй смешен с елементарни съждения.
И разбира се, погледни преди да пишеш,Ярис винаги е на 13 позицияили 14.Рав 4 винаги е сред първите.Важно е да погледнеш пютия Авенсис,койтонавсякъде е 9-ти сред 8-9 год.,6-7 год.,при 4-5 годишните е 25-ти!!!,но при 2-3 годишните е 16-ти,т.е. по-здрав от предишния по твоята логика,която е несеризна,а арзликата от 0.5 % между колите при 2-3 години е много малка и при никаквите повреди на толкова нови коли е нищожна!!Затова не ги споменах,защото не е показателно. На всичкото отгоре прякото сравнение с Карина /12-та/ при 10-12 годишните,а Авенсис ,който е по-новият модел е 9-ти.Е,за кое спадане в качеството говориш,всичко е в рамките на нормалния толеранс,няма как всичко да е заковано!