pepa_k i vesko,при всички марки коли има някои бройки,които да се чупят повече,които са преминали контрола за качество някак си,но аз ли се изразявам неразбрано,че трябва да повтарям толкова пъти един прост факт.Няма да намесвам тук ТПС системата на тойота,която е уникална и е една от причините колите на Тойота да са най-здрави и с най-малко дефекти,има книга по този въпрос и много материал в интернет,човек действително трябва да е запознат като говори коя кола е здрава и коя не.Не е въпросът тук за единични бройки,било то служебни или не,това не дава представа за здравината на многото коли от дадена марка.Пепа ,пак ти повтарям,това че 2 или 3 мерцедеса ваши служебни не са имали проблеми,не прави Мерцедес производител на здрави коли.Мисля че се изразявам ясно.------Това,което казва на потребителите коя марка прави здрави коли и коя не е ТЮВ-а именно Германските служби за технически прегледи,които са една от най-строгите организации за техн.прегледи в света.Тяхната статистика е Обективна,защото там ежегодишно през техн.преглед минава целият германски автопарк,т.е. милиони,милиони коли от всички марки и модели на територията на Гремания.Там/в тюв/ се правят техн.прегледи и за всяка повреда/според нейната серизоност/ се начисляват точки и според тези показатели се води статистика за всеки отделен автомобил от всеки модел на всяка авто-фирма,след това тези данни се групират и категоризират и така се получава общата статистика за всеки отделен модел на всяка фирма производител на автомобили.Това е обективно измерване на здравината на дадена марка автомобили или даден модел,а не 1,2,3,5 бройки и т.н. там говорим за стотици хиляди бройки от дад.модел.Затова всеки е наясно,че Тойота правят най-здравите коли в света.Самите германски техници и инженери в една от най-уважаваните организации за контрол на качеството на колите ТЮВ записват в докладите си на базата на обективните резултати от техническите ежегодишни прегледи на целия автопарк в Германия,че Тойота вкарават най-много коли сред първите места на най-здравите,винаги по първите места са Тойота,Порше,Мазда,Субару и Мерцедес,като Тойота винаги вкарва най-много коли от другите сред първите места на най-здравите!Затова,аз като говоря нещо,го говоря с обективни данни и факти,а не какво съм чул или ми е казал някой чичко-философ-германофил в някой сервиз,който живее още в 70-те и си мисли,че Мерцедес правят най-здравите коли,това приключи отдавна.Последните здрави Мерцедеси,които заслужават парите си с качество са 124,които са спряни от производство 1996 година.Дори смешно,но факт е ,че една Корола е по-здрава от една S-klase ,от една C-klass и т.н. Всичко го има написано черно на бяло от германците,самите те го признават.Германците от Auto-Bild също посочват Тойота и Мазда като най-здравите коли,на базата на резултатите от ТЮВ,писмата от потребителите,сервизните акции за отстраняване на дефекти,продължителен 100000км. тестове и отново казват,че Тойота и Мазда правят най-здравите коли,Мерцедес е доста по-назад с доста повече дефекти.Отделно от тяхната статистика в 100000км. тестове Мазда 6 и Тойота Приус са на първо място без нито една повреда за 100000км.,прехваленият от германците Мерцедес Е-клас 270CDI е много след тях с пакет от дефекти, biggrin.gif не много ,но достатъчно за толкова скъпа кола.Още един факт,за който отдавна говоря на заблудените германофили-а именно ,че хибридите на Тойота са уникално здрави,в момента най-здравата кола в продуктовата гама на Тойота е именно хибрид-Prius,кола сметната до последния детайл,здрава до безумие,с уникална гаранция от 8 години,безпрецедентно и без установени проблеми по батерии ,електромотори,електрически спирачки/за разлика от Мерцедес,при който хоарата можеха да се очистят./и т.н и т.н. Тойота сами казват,че най-здравият им модел е Приус,което автоматически го нарежда сред най-здравите коли в света,заедно с тези на Lexus.та точно това обяснявам на германофилите от години,че първо бъдещето е на хибридите и второ хибридите на Тойота са много по-здрави от всеки измислен замърсяващ и тракащ турбодизел на германците!!!Хибридите на Тойота,като много по-сложна технология ,се доказаха като много по-здрави от всеки турбо-дизел на германците.
/Доводите на германофилите за това какво щяло да става с батериите,ама дали батериите щяли да дефектират ,колко стрували,ама че технологията не била изпитаана,че били маломощни,слаби и тем подобни елементарни глупости бяха разбити на пух и прах! Ето ти разбивка по години относно здравината на марките:
http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... oyoty.html
http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... mecka.html
http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... oblem.html
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 007-6-7/20
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 007-8-9/21
http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild ... egacy.html
Ако искаш,направи директно сравнение между Тойота Авенсис и Мерцедес C-klasse:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-avensis
Направи директно сравнение между Тойота Корола и Мерцедес S-klass:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... ta-corolla
Явно е,че Корола е много по-здрава от Мерцедес S-klass,почти 2 пъти по-здрава!Авенсис също е по-здрав от Мерцедес C-klass.И всичките тези изводи са на базата на проверени стотици хиляди коли от моделите!
Айде ,ако обичате,да назоваваме нещата с истинските им имена,а не да се държим като чичковци над 55 години,които още си мислят,че Мерцедес правят най-здравите коли...