Страница 15 от 46
Re: Аз не мога да разбера...
Публикувано на: 29 Юни 2007 09:07
от El Camino
Promis написа:Тия коли цял живот ли искате да ви возят? Струва ми се нормално животът на 1 кола да е 10 години, после я сменяш. Ако държи след 10-тата година - толкова по-добре, но да искаш да те кара 20 години - тя омръзва бе

Ама тва си е лично мнение.
Pa ti smenqi be, ama parite za remont det spestqwai gi dawai za kebapcheta sys bira

Публикувано на: 10 Фев 2008 19:03
от slowtraveler
Мит е качеството на Тойота Авенсис 2002г.
В допълнение към предходните проблеми (отваряне на скоростна кутия на 10х.км със смяна на зъбчатка на задна скорост, съединител и аксиален лагер на съединител; основен ремонт на двигател на 40х.км) сега смених диференциал и лагер на скоростна кутия
Лагера беше тотално свършил (японски).
Диференциала имаше износени зъби, най-вероятно поради лоша центровка - зъбчатките имаха аксиални луфтове от около 1мм......

Колата е далеч от 10г ...
Публикувано на: 10 Фев 2008 19:13
от diver
slowtraveler написа:Мит е качеството на Тойота Авенсис 2002г.
В допълнение към предходните проблеми (отваряне на скоростна кутия на 10х.км със смяна на зъбчатка на задна скорост, съединител и аксиален лагер на съединител; основен ремонт на двигател на 40х.км) сега смених диференциал и лагер на скоростна кутия
Лагера беше тотално свършил (японски).
Диференциала имаше износени зъби, най-вероятно поради лоша центровка - зъбчатките имаха аксиални луфтове от около 1мм......

Колата е далеч от 10г ...
хихихи, абе не си минавал през фирмените сервизи на ВАГ....за тва така говориш...
Публикувано на: 11 Фев 2008 13:03
от slowtraveler
Не съм ходил във VAG фирмен сервиз, въпреки, че първата ми лична кола бе Голф 1 (дизел 1.5), но от 'приближените' до ВАГ сервизи съм особено впечатлен - 4 г бях с Шкода и 8г бях с Опели Астра F, G и Зафира, включващи първо гаранционни, след това извънгаранционни ремонти в официалните им сервизи biggrin.gif
На шкодата при опит да сменят тампон на носач скъсаха шпилка, държаща носача към купето, след което 'смело' взеха решение да пробият нов отвор в купето, с което реално носача се изместваше с около 5см назад?!?! (официален фирмен сервиз...)
А на зафирата сменяха гаранционно 2 компютъра, двигателче на дросела, няколко други сензора докато разберат, че алармата им прави чакмаци

Публикувано на: 11 Фев 2008 15:41
от diver
slowtraveler написа:Не съм ходил във VAG фирмен сервиз, въпреки, че първата ми лична кола бе Голф 1 (дизел 1.5), f
За съжаление, нещата отдавна не седят така...нит фолксваген е народна кола, нито е толкоз здрава...за галещия ухото звук от космическата разработка наречена помпа дюза, или 200000км пробег, преди да изяде разпределителните валове не ми се говори...интересното е че непрекъснато гледам нови аудита и пасати със странно седящи настрани гуми...толкоз разчекнати и 30 годишни жигулки трудно ще намериш....
Публикувано на: 12 Фев 2008 22:05
от Kiki
Момчета,от много скоро станах член на този форум.Септември 2007 си купих Авенсис-D4D от Германия. Колата беше на 120000км.произведена 06 2004г.Сега-12 02 2008г колата е на 138000км.За тези 18000км съм сменил само масло и филтри.С 33 годешен шоф.стаж съм. Минали са през ръцете ми 6 лични и 8 служебни леки автомобила от всевъзможни западни марки. Нито един от тях не е по-добър от Тойотата.Пъргава,мощна,изключително икономична,много добре пресметната във всяко едно направление и в никакъв случай не на последно място много сигурен автомобил! Не плюйте нещо,което не трябва да си плюе! Погледнете например Мерцедес Е класа производство 2002-2005г Накой карал ли е ? Аз,да,но не ми се говори за това,защото е един много лош спомен от блезкото минало.Акакво да кажем за Форд,Рено,Пежо,Ситроен,Опел,Фиат,Алфа и ............. Човек трябва да покара малко повечко автомобили за да си позволи да прави толкова категорични оценки. Привет от мен и безпроблемно шофиране на Тойотките.
Публикувано на: 12 Фев 2008 22:26
от hyankov
18,000 km ne sa 4ak tolkova mnogo 4e da mogat da se pravqt generalni izvodi

Публикувано на: 12 Фев 2008 22:33
от LEXUS
hyankov написа:18,000 km ne sa 4ak tolkova mnogo 4e da mogat da se pravqt generalni izvodi

240000km. от завода до днес с един сменен термостат и 2 гумени маншона стигат ли ти?!
Публикувано на: 12 Фев 2008 22:54
от hyankov
LEXUS написа:hyankov написа:18,000 km ne sa 4ak tolkova mnogo 4e da mogat da se pravqt generalni izvodi

240000km. от завода до днес с един сменен термостат и 2 гумени маншона стигат ли ти?!
Значи... аз не искам да споря за това. Ясно е че Тойота е хубава кола, иначе нямаше да ги караме. Но от бройка до бройка си има разлика.
Аз съм сменял предно окачване, съединител (аз го изгорих), ремъци (макар че са консуматив) и една камара други дребни работи. Преди мен не знам какво е ставало. И задното окачване само го чакам да се доиздъни... ама в момента все едно го няма, вози като каруца.
Публикувано на: 13 Фев 2008 00:17
от Me4oKyX
Аз искам само да вмъкна, че на Авенсиса с първите VVTi двигатели специално им се удължи гаранцията до 150 000км, независимо от годините, точно заради проблемите които имаха и Тойота си ги оправят без никакви претенции по въпроса! Друг е момента, че при кола втора ръка много зависи на какво ще попаднеш и дали предишния собственик я е гледал като хората

Аз лично имам 2 ланчии, които за годините и цените си са СУПЕР! Всичко друго вярно е Тойота, но дори и така, мога да кажа, че това са 2-те марки, които са ме карали вярно и безпроблемно, ако е имало проблеми, не е нищо сериозно

Преди тези ланчии и королата, която карам сега бях с един джип, който го оправях, оправях и накрая ми писна и го продадох, а от три години "новия" собственик го кара безпроблемно, само масло, нафта и ремъци, но те са неизбежни! А, един носач, който също не е чудно по нашите луноходни пътеки laugh.gif Със същата сила този човек ще е МНОГО доволен от Хюндай, ама аз за тях добра дума трудно да кажа laugh.gif

Втора ръка кола ли е, всичко е относително, а за новите, определено Тойота са доста напред, въпреки че е вярно, че има малки издъкни, но сравнено с другите марки, направо си е за смях biggrin.gif

Публикувано на: 13 Фев 2008 10:00
от pepa_k
Kiki написа:Погледнете например Мерцедес Е класа производство 2002-2005г Накой карал ли е ? Аз,да,но не ми се говори за това,защото е един много лош спомен от блезкото минало.Акакво да кажем за Форд,Рено,Пежо,Ситроен,Опел,Фиат,Алфа и ............. Човек трябва да покара малко повечко автомобили за да си позволи да прави толкова категорични оценки.
Е от това по-категорична оценка здраве му кажи.
И аз съм фен на Тойота не случайно първият ми НОВ автомобил е Тойота. Но според теб абсолютно всички други коли (защото след изброяването на марките си сложил многоточие) са боклуци. Не мислиш ли че си прекалено краен.
А за Мерцедеса е....ти ти го изкара по зле и от Голф 1чка. laugh.gif
За протокола: карала съм по ред на номерата - Опел, Пежо и няколко Алфи. Малко служебен Мерцедес E270CDI но въпреки че казвам малко наблюденията ми върху него не са малко и нямам лош спомен от него.

Публикувано на: 13 Фев 2008 11:12
от Kiki
Привет колеги! Не случайно съм написал Мерцедес Е класа 2002-3005г Те са уникално "качество". А за сериозната конкуренция на Тойота- Мазда-прочетете какво пише в брой 3 от 2008г.на списание Аuto Bild. И трябва да знаете,че това не е единствинния автомобел,произведен двадесет и първи век на който за три години му раждясват праговете! Има други марки на които за този пириод им раждясват дори и кламерите на документацията. Аз лично съм съгласен с колегата,че е много важно на какъв автомобил втора ръка ще попаднеш,но и как ще го караш и галиш.Ако тръгваш на 3000 оборота и рядко падаш под тях ,естественно,че колата няма да е хубава и често ще навестява сервизите.Ако ръгаш скоростите от една на друга за по-малко от секунда всеки път,ако не сменяш консумативите по предписание-също! Знам,че тези шофьори не са много,но ги има.В повечето от случайте именно те са най- недоволни от колите си независимо каква е тя. С поздрав!
Публикувано на: 13 Фев 2008 21:03
от slowtraveler
От последния пост разбрах, че явно:
1.тръгвам на 3000об/мин щото ми правиха основен ремонт на ДВГ на 40х.км
2. Превключвам много бързо скоростите, щото смениха лагер скоростна кутия (веднъж на 15х.км, веднъж на 80х.км)
3. сменям много бързо светлините, щото току що ми изчезнаха късите.... Релето си щрака, ама светлини няма.... Утре на светло ще гледам къде е проблема
4. за диференциала - не знам... може да въртя бързо колелетата, че затова се налага честа смяна (пак на 80х.км)..
Абе я кажете каква кола да си взема, че да издържа на горното каране поне колкото тази -80х.км......
П.С. за някои модели мерцедес явно проблемите също са често явление: близък приятел с нов дизелов МЛ (най-големия двигател 4.+л) на 40х.км му гръмна двигател, смениха му го гаранционно, след още 40х.км пак гръмна двигател и след скандал му предложиха на много изгодна цена да си вземат МЛ и му дадоха Е класа 2007г, с който засега няма проблеми...
Публикувано на: 13 Фев 2008 21:36
от Kiki
Колега Slowtraveler,не се заяждам с никого! Още по-малко с теб, защото изобщо не те познавам и нямам представа какъв шофьор си. Едно време-много отдавна карах един Съветски автомобил с който не съм брал толкова ядове колкото ти с твоята Тойота-ако съм те разбрал правилно!?
Публикувано на: 13 Фев 2008 22:29
от LEXUS
Ясно е ,че тук говориме за единични случаи.Пепа_к е доволна от даден Мерцедес,но погледнато глобално,мерцедес правят много некачествени коли за парите,които им искат,с пъти по-некачествени от която и да е Тойота.Обективно това всеки може да види като прочете резултатите на Германските служби за технически прегледи/ежегодишни/.Те ясно и точно показват,че Е-класа,М-класа са Мерцедеси с много лошо качество.Колегата е напълно прав и за ръждата по праговете и по предните бомбета,която се появява за 3-5 години,но дори и за 8 години да е ,е недопустимо за коли,струващи около 80000-100000 лева.Отделно, Е-класите имаха много сериозен проблем с дефектните системи Comand,при които отказваха електрическите спирачки и преминаваха в авариен механичен режим/като на жигула от 60-те и 70-те/,за щастие без жертви,Мерцедес премахнаха ел.спирачки именно заради тези недопустими дефекти,Да не говорим за износващото се окачване за 60000км. примерно.--Всичко дотук става въпрос за Е-клас производство 98-2004 год..След това нещата са подобрени донякъде.М-класата дори не заслужава да бъде коментирана-Тя е сред най-некачествените "джипове"

,които на всичкото отгоре струват неоправдано много.