Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота
bratleta po-rano v edin post vi kazah 4e novite avensisi suzdavat problemi i tova be6e predi okolo godina i tova e ne za drugo a za6toto te prosto napraviha su6tata tupotiq kakto i reno i ford i drugi marki kato gi naglobqvat v TURCIQ o6te togava kazah po skupo i pove4e vreme za vremeto ne sum siguren no ot JAPAN sega se ubedih 4e sum bil prav sorry ama kola sglobena v TURCIQ nqma da si vzema makar i toyota za sujalenie[/b]
Re: Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота
Моят Авенсис 2.0 D4-D SOL комби е made in UK. В колата си намерих и товарителницата до пристанище Пирея. Не съм сигурен дали само дизелите ги правеха там, или всичките.dakata написа:bratleta po-rano v edin post vi kazah 4e novite avensisi suzdavat problemi i tova be6e predi okolo godina i tova e ne za drugo a za6toto te prosto napraviha su6tata tupotiq kakto i reno i ford i drugi marki kato gi naglobqvat v TURCIQ o6te togava kazah po skupo i pove4e vreme za vremeto ne sum siguren no ot JAPAN sega se ubedih 4e sum bil prav sorry ama kola sglobena v TURCIQ nqma da si vzema makar i toyota za sujalenie[/b]
За Королата - дизелите ги правят в Турция, а бензин хетчбек - в Англия. Поне за бензин 1,4 VVT хетчбек съм сигурен че е в UK.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Значи,въпреки,че даката категорично е ликвидирал наличието на запетайки в поста си,разбрах какво иска да каже,донякъде.
Обаче не е прав. Авенсис никога не се е сглобявал и не се сглобява в Турция-нито дизелов,нито бензинов,нито комби,нито седан,нито хечбек ,нито никакъв!!! В Турция се сглобява Корола седан,комби и Корола Версо-Без значение дали е дизел или бензин!!!Корола хечбек се сглобява в Англия!

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това не е така,поне не по категоричния начин,по който го казваш.Една проста проверка в годишните доклади на германските техн.прегледи Тюв ни показва,че ,наистина, процентно има ЛЕК спад в здравината при Тойота и по-явен при другите производители.Но,на въпроса ти-Защо ако му е здрава колата на човек ще си купи нова? Отговорът е прост-Защото новите автомобили са по-модерни,усъвършенствани ,с повече екстри и глезотии,с все по-нови технически решения,както в двигателите,VVt-i системите или D4-D системите,така и в комфорта на возене и т.н.А като погледнем към Хибридите,вече ,мисля, е ясно защо един човек би искал да си купи нова кола.Поне аз искам хибрид. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Ще ме прощавате, ама тия хибриди са загуба на кинти. Да вземем например Prius. Приемаме че той прави 50 mpg ГРАДСКО (това е важно), а друга кола прави 25 mpg градско. Prius-а струва 25,000$. Другата кола, например ще я вземеш за 15,000$. Разликата е 10,000$.
При годишен mileage от 18,000 мили (50 мили на ден), 'нормалната' кола ще ти гори 720 галона, или при 3,5$ това е 2,520$ на година за бензин. От друга страна, ако си караш Приусчето само градско през цялата година (което не го вярвам), то ще направи 360 галона което е 1,260$ на година. Т.е. на година бензина от Приуса ще ти излиза и с 1,260$ по-евтино.
Та отново, нека сумаризираме:
[Бензин]
Приус - 1,260$ на година
Друга (25 mpg) - 2,520$ на година
[Цена]
Приус - 25,000$
Друга - 15,000$
Това означава, че да си избиеш парите само от бензин, трябва да я караш 8 години. Успех. На всичко отгоре и застраховката на Приуса вероятно ще е много по-скъпа от на кола за 15 бона.
Та успех на тия дето искат да карат хибриди... единствената причина да го направите е ако наистина ви пука за околната среда.
Вече, ако ми кажете 'ама аз ще си взема кола която струва колкото Приуса, а не с 10,000 по-евтина', моя отговор е - би си взел Приус вместо WRX (не STi) ли?
При годишен mileage от 18,000 мили (50 мили на ден), 'нормалната' кола ще ти гори 720 галона, или при 3,5$ това е 2,520$ на година за бензин. От друга страна, ако си караш Приусчето само градско през цялата година (което не го вярвам), то ще направи 360 галона което е 1,260$ на година. Т.е. на година бензина от Приуса ще ти излиза и с 1,260$ по-евтино.
Та отново, нека сумаризираме:
[Бензин]
Приус - 1,260$ на година
Друга (25 mpg) - 2,520$ на година
[Цена]
Приус - 25,000$
Друга - 15,000$
Това означава, че да си избиеш парите само от бензин, трябва да я караш 8 години. Успех. На всичко отгоре и застраховката на Приуса вероятно ще е много по-скъпа от на кола за 15 бона.
Та успех на тия дето искат да карат хибриди... единствената причина да го направите е ако наистина ви пука за околната среда.
Вече, ако ми кажете 'ама аз ще си взема кола която струва колкото Приуса, а не с 10,000 по-евтина', моя отговор е - би си взел Приус вместо WRX (не STi) ли?
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
- slowtraveler
- Мнения: 6173
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Тъй-като тука в BG цената на бензина е малко над 1EUR, то хибрида ще се избие за около 6г, което при гаранция 8г на акумулатора си е добре
A PRIUS бих си взел само за градска кола и смятам, че ще е доста удобна откъм разход..
Извън града гори повече от нормална еквивалентна бензинка (все пак покрива загубите в още една система - електрическата)...

A PRIUS бих си взел само за градска кола и смятам, че ще е доста удобна откъм разход..
Извън града гори повече от нормална еквивалентна бензинка (все пак покрива загубите в още една система - електрическата)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
hyankov, ne mislia che si savsem obektiven. sravniavash Prius s $15K kola, no koia? Prius se vodi s interior volume na Camry, ima i baia gazariiki po nego.
ako iskash da si po tochen, hvani naprimer Camry, te imat i normalna versia i Hybrid.
edno 4 cilindrovo bazovo Camry LE e $22K, bazovo Camry XLE e $26K, bazovia Hybrid e $27K. niakoi triabva da im se razrovi iz opciite che da se vidi Hybrida kam koia poveche se priblijava. Hybrida vadi poveche moshtnost. razhoda e city/highway v mpg za Camry LE 24/33, za Camry Hybrid 40/38. plus tova do skoro ti oproshtavaha $2K ot taksite ako si kupish Hybrid, no ne znam dali oshte go ima tova. ta smetkite malko se promeniha mi se struva.
ako iskash da si po tochen, hvani naprimer Camry, te imat i normalna versia i Hybrid.
edno 4 cilindrovo bazovo Camry LE e $22K, bazovo Camry XLE e $26K, bazovia Hybrid e $27K. niakoi triabva da im se razrovi iz opciite che da se vidi Hybrida kam koia poveche se priblijava. Hybrida vadi poveche moshtnost. razhoda e city/highway v mpg za Camry LE 24/33, za Camry Hybrid 40/38. plus tova do skoro ti oproshtavaha $2K ot taksite ako si kupish Hybrid, no ne znam dali oshte go ima tova. ta smetkite malko se promeniha mi se struva.
http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic ... c&start=15
Има доста именно по Кемри-версиите - сравнения.
Има доста именно по Кемри-версиите - сравнения.
Не е мит и всеки, който кара TOYOTA, особено по-стар модел, го знае. Мойта датира от 12/1984, карам я 8г, за километрите не съм сигурен (знаете ги автоджамбазите), но едвали е на по-малко от 300-400 000. За този период съм сменил съединител (САМО НОВО ФЕРОДО), алтернатор -моя го удари някакъв камък отдолу чупи му се част от алуминиевия корпус ротора заби в статора, който се беше изместил и скъса пистовия ремък. Свалех алтернатора, разглобих го, почистих го, смених му четките. Сглобих го накриво, като две от шпилките на корпуса оставих хлабави, така, че да може да се върти ротора. Монтирах го и карах още една година с него, докато не започна да се разпада и да не ми зарежда. Смених преден десен лагер-главина. Сменил съм спирачни маркучи, тръби (старите изгнха), а спирачната помпа бе обновена с нов ремонтен комплект. Последните две неща си ги купих от представителството на ТОYOTA в София (направо ми съдраха кожата, а и чаках да ги доставят 2 месеца). Смених водния радиатор (на моя му бяха изпадали голяма част от ламелите) и колата вдигаше критично температура при високи обороти и по-голяма скорост. Нямаше нужда, но за всеки случай смених и термостата. Нямаше нужда, но за всеки случай смених 4те пружини, шарнирите, предните носачи и тампоните за тях и т.н. и други нямяше нужда, но когато караш една кола толкова време по нашите шибани пътища и неприятните неща, които и се случват са толкова малко, започваш да търсиш под вола теле. Двигателя не е отварян все още, разхода на масло е в рамките на 800мл за 10000км (толкова ми остава от 4L туба, при смяна с ново). За смяната на масла, ремъци, накладки, антифриз и др. планови такива не говорим. Сигурен съм, че и много други, от участниците във форума са със същите впечетления от своите тойоти. Не бихме могли да говориме за касмет, в никакъв случай. Говориме за едно творение на японския гений. Малко са собствениците на други марки, които могат да се похвалят със своите автомобили.
Не е мит и мисля, че си заслужавал
Не е мит и мисля, че си заслужавал
Карам SUBARU
Аз не мога да разбера...
Тия коли цял живот ли искате да ви возят? Струва ми се нормално животът на 1 кола да е 10 години, после я сменяш. Ако държи след 10-тата година - толкова по-добре, но да искаш да те кара 20 години - тя омръзва бе :) Ама тва си е лично мнение.
doriat написа:Не е мит и всеки, който кара TOYOTA, особено по-стар модел, го знае.
Точно така колега, не е мит, но ти сам си отговорил на въпроса, "КОЙТО КАРА СТАР МОДЕЛ" !
Темата беше започната по отношение на новите Тойоти!
Аз наскоро се опарих с Авенсис 2001г. .... не говоря само за разхода на масло, става дума за цялостно недобро впечатление, особено от английската сглобка! Изключително неприятно се изненадах от това, колко скърцат детайлите в салона! Пластмаси, подобни на кофичка от кисело мляко! Съжалих много, че се разделих със старата Карина, която също беше английска сглобка, но... материалите в купето бяха доста по-добри, дори ако щеш само тапицерията да гледаме...
Някой може да каже, че това са дребни кусури, но всеки път, когато минавах по паваж ми идваше да си запушвам ушите от звуците в купето!.... Продадох го с кеф Авенсиса и сега си взех Мазда 626, 2000 г. , не защото съм се разочаровал тотално от Тойота, това ми е любимата марка, но искам автомобилът да е правен в Япония! Разликата е огромна! Маздата не издава звук по паветата!....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта