
Auris HSD Full Hybrid
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Бе, вие не се замисляте като пишете. Няма как да очаквате която и да било кола (като марка, модел, двигател и пр.) да е икономична при скорости 120- 130 и нагоре. Скоростта си иска гориво!!! На хибридите икономията им идва при градско каране, където се спира често (че да си зареждат батериите) и на извънградски пътища, при които се използва отнемането на газта и спирачките, за да се зарежда, но не и на магистрала. Ако трябва да сравняваме разходите- за хибридния Аурис не знам (мисля да си взема такъв след около година- грабна ми окото, аз от него не искам кои знае колко), но за Аурис 1,4 дизеларката (която се води също много икономична) мога от личен опит да ви споделя (баща ми кара такава и нерядко я използвам)- като я натискам по магистралите си дава разход (около 6 на сто и отгоре). В града зимата стига и до 7 на сто (често се случва да се кара на студен двигател, което вдига разхода, разбира се). Като динамични характеристики, мога да ви кажа, че хибридът си е доста добре, ускорява си хубавичко (една идея по- зле от 1,6 бензин), а като сравнение с въпросната дизеларка (1,4) си е по-...(която дизеларка като за 1350-те си килограма и малкия си двигател си лети направо). Според мене при положение, че върви повече от нея и разходът му е по- добър (или в най- лошия случай като нейния), в съчетание с по- високото ниво на оборудване (вкл. безстепенна автоматична кутия) оправдава 7000-те лв. отгоре. Бензинки не съм карал (1,6)- само съм пробвал, не мога да кажа, но, мойте извинения, НЕ може да имат по- нисък разход (среден) от хибрида (при положение, че слизайки от магистралата започва използването на спирачката и отнемането на газта, при което положение, хибридът започва да сваля разход (а да не говорим и, че настройките на 1,8 двигателя, който е заложен, са такива, че да е икономичен (мощността му е доооста намалена, спрямо това, което може да бъде и което е при една от модификациите на Ауриса, която май не можа да се утвърди на българския пазар (1,8 vvt-i 150 к.с.)). А който иска мощен Аурис- да взима 2,2 турбодизела (180 коня, над 400 Нм)- има ги в Германия за по 25 000 Евро 

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Благодаря колега , че с първото си мнение в този форум ни осветли по тези доста важни за нас въпроси
! Но ако вземеш да се задълбочиш в темите ще видиш , че доста сме разисквали всички преимущества и недостатъци на хибридните технологии та вероятността да кажеш нещо , което не е казано е много малка ! Просто някой хора обичат да си дъвчат нещата до безкрай .

- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Писах в темата за флашване то на авенсис-а та се сетих.... само дано вече не съм го казвал.
Та жена ми като започна да кара дизеловият авенсис рахода мъ падна почти на половина. Сега кара хибрида ама там няма разлика в разхода му от това че тя кара. Дори аз съм постигъл по-добри резултати biggrin.gif
Та жена ми като започна да кара дизеловият авенсис рахода мъ падна почти на половина. Сега кара хибрида ама там няма разлика в разхода му от това че тя кара. Дори аз съм постигъл по-добри резултати biggrin.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта