Страница 13 от 19

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 11:48
от Тонии
королчо написа:Чакайте и аз да споделя. Королата от подписа я купих на 74000 км., като човекът ми каза, че последните му 30-ина хиляди са почти само градско. При подаване на газ, първоначално се "спъваше", не ускоряваше гладко. Малко се притесних, защото до този момент не бях карал тойоти и си помислих, че това поведение е типично за тях. Все пак колата беше на 74000, а не на 274000 (на колкото продадох предната си кола, вървяща чудесно). Но така или иначе паричките бяха дадени. Първо почистих ЕГР клапана, от където отстраниха две шепи сажди (две от трите дупки не се виждаха). Имаше промяна, но не голяма. Започнах да слагам "добавка", често пътувах и извънградско. Не знам кой от двата факта оказа по-силен ефект, но сега колата е на 94000 и няма следа от първоначалното и поведение. Сега ускорява и върви много леко и безпроблемно. А добавки съм слагал само, когато съм зареждал в България, когато карам в чужбина, нямам време да си играя и карам без.
Работил съм като таксиметров шофер,сега имам малка транспортна фирма. Имам богат опит с много видове добавки към моторните масла,добавки за скорости ,добавки за диференциал и горивни добавки за бензин и дизел. За почистване и подобряване на смазването!Опита ми показва,че едно масло е ПО-КАЧЕСТВЕНО спямо това колко повече добавки има към базовото масло !
Опита ми показва,че едно гориво е ПО-КАЧЕСТВЕНО спямо това колко повече добавки има към него. В белите държави сипват горивните добавки в резервоара на бензиностанциите , а в БГ се налага да ги сипваме допълнително в резервоара на автомобила защото са спестени .

Колко много доводи ти дадох? Колко много колеги ти дадоха своите доводи ? Ето ти поредния колега с довод !
Единствения логичен извод е :

Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 12:14
от королчо
И аз знам, че извънградското е балсам за дизелите, а и често пътувам, така че за последните 80-90 хил. км. не съм имал проблеми с двете си дизелови коли. Разбира се при покупката им съм ги подбирал да са читави. И най-важното - НИКОГА от Италия. Между другото, разходът ми на гориво в Бг и Европа се различава с 0,2 п 0,3 л/100 км., като не знам дали е от пътищата или от горивата. Вървежа е същият (в Бг сипвам само от Ромпетрол). След 1 месец пак ще бръмна до далечна европейска страна и ще следя по-внимателно.
Малко отклонение - при ползването на нови, служебни БМВ-та, официалният вносител каза да сипваме обикновен дизел и да не сипваме добавки. Може и експеримент да си е правил, защото колите се ползваха 1 год. и ги подмениха, такава бе уговорката.
Аз въпреки всичко си слагам добавки, макар и не абсолютно редовно.

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 12:28
от iovkito
Тонии написа:
Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,
По днешни цени на горивата , толкова ми е пътят от Добрич до Бургас например. Предпчитам да си направя една разходка , а не да ги дам за нещо , което не е сигурно дали има някакъв ефект.

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 13:20
от Тонии
Като не си сигурен в ефекта не взимаш страна в спора. А "разходката до Бургас ,може да ти излезе през носа до София и обратно" ако имаш проблеми с инжекторите.
Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 13:48
от lederman
Тонии написа:
Работил съм като таксиметров шофер,сега имам малка транспортна фирма. Имам богат опит с много видове добавки към моторните масла,добавки за скорости ,добавки за диференциал и горивни добавки за бензин и дизел. За почистване и подобряване на смазването!Опита ми показва,че едно масло е ПО-КАЧЕСТВЕНО спямо това колко повече добавки има към базовото масло !
Опита ми показва,че едно гориво е ПО-КАЧЕСТВЕНО спямо това колко повече добавки има към него. В белите държави сипват горивните добавки в резервоара на бензиностанциите , а в БГ се налага да ги сипваме допълнително в резервоара на автомобила защото са спестени .

Колко много доводи ти дадох? Колко много колеги ти дадоха своите доводи ? Ето ти поредния колега с довод !
Единствения логичен извод е :

Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !
Това не са никакви аргументи(доводи), а мнения. От кога бившите таксиметрови шофьори си позволяват да определят кой колко е умен ? Това са стандартни подходи от рекламите за "лапни-шарани", който се влияят от чуждо мнение, поради липса на собствено.
Един умен и образован човек, сам може да си направи сметката кое му е по-изгодно, а не да вярва на "вЕрвай ми, аз съм шофер и много ги разбирам тия работи" ....

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 15:03
от iovkito
Имаме достатъчно модератори вече във форума.За мен не е нормално някой да повтаря едно и също нещо (до последната запетайка) в два поредни поста. Или наистина се мъчи да ни убеди в нещо , което ние не вярваме (като телевизионните реклами) или е с някакви умствени проблеми.
Тонии написа: Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !
Тонии написа:
Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 16:36
от Airfan
Добавки се сипват и в Нефтохим преди да ги продадат. Само че те са наясно какво сипват и какъв ефект ще има, а ние не сме наясно какво е сипано и това, което наливаме какво ще му причини. Та те така...

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 18:17
от geniya
Поради ожесточения спор ЗА ИЛИ ПРОТИВ добавките в нафтата, поствам едно мнение на колега от друг форум.За достоверността на информацията не мога да нося отговорност:

Ето и извадката от немския форум с добър превод

Като особено последния факт с който Мерцедес му зачетоха теста за надеждност за невалиден, защото той го изтърпя без проблем, но през цялото време е имало 2Т масло в нафтата и така E320CDI 2007г. успява с порцията която аз ви дадох по горе 1:200
Ето и още интересни факти:

"Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на смазка при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователските центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0,300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е с много по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Налейте 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?"

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена за 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!"

Оказва се, че никаква от добавките не върши работа, ефект има само от бездимно 2Т масло mellow.gif
__________________

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 19:58
от georgi.mehana
Спирам добавките зимата и само масло. Ако стане нещо Мерцедес ли ще плаща. shutup.gif

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 20:48
от Airfan
Това за сярата е вярно, за другото не съм компетентен.

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 21:21
от Тонии
Airfan написа:Добавки се сипват и в Нефтохим преди да ги продадат. Само че те са наясно какво сипват и какъв ефект ще има, а ние не сме наясно какво е сипано и това, което наливаме какво ще му причини. Та те така...
Дядо казваше " футбола е проста игра за умни хора, а обратното ... е мъка ". В тази връзка ти казвам ,на всеки етикет,на всяка горивна добавка, подробно е описано какво съдържа,как се прилага,концентрация,дозиране и т.н.Та те така...много подробно си наясно какво е сипано и това, което наливаме какво ще му причини-помогне,почисти. :thumbsup:

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 21:44
от slowtraveler
Тонии написа:...В тази връзка ти казвам ,на всеки етикет,на всяка горивна добавка, подробно е описано какво съдържа,как се прилага,концентрация,дозиране и т.н.Та те така...много подробно си наясно какво е сипано и това, което наливаме какво ще му причини-помогне,почисти. :thumbsup:
С една дума знаеш какви присадки са добавени 'заводски' към горивото?!! Да ти кажа - лично съм виждал че се добавят (вярно преди доста време) , ама какво ще е взаимодействието между такива 'заводски' добавки и допълнително добавените - не бих се осмелил да предполагам...
Навярно и заради това дори производителя на автомобила пише черно на бяло : не използвайте НИКАКВИ присадки... И то не защото е невъзможно дадена конкретна присадка да има известен положителен макар и краткотраен ефект, а защото не можеш да гарантираш какъв ефект би имало взаимодействието/химията, и дългосрочния ефект от дадена присадка...

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 21 Дек 2014 21:45
от TATI
@Тонии
В последните си мнения споменаваш доста често епитети, които не е редно да се споменават, при положение че не познаваш списващите тук. Моля, да се въздържаш от такива определения към хора, които пряко не познаваш.
При положение, че ти си доволен от добавките, които ползваш, ползвай си ги, но не налагай мнението си спрямо останалите!

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 22 Дек 2014 00:10
от Тонии
Епитетите са взаимно пропорционални. Извинявам се ако някой се е припознал,засегнал.Бях обвиняван в производител на добавки,в петролен шейх и какво ли не. Исказвам личното си мнение натрупано от ЛИЧНИЯ ми опит.Никой не може да промени впечатленията ми относно качеството на горивото в БГ сравнено с това в белите държави. Колеги моля ви когато пишете да погледнете в коя тема сте.
Почистване на инжектори с добавка?
Очаквам да чуя личното ви мнение натрупано от личния ви ОПИТ с някоя от горивните добавки за Почистване на инжектори ! :thumbsup:

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 22 Дек 2014 08:17
от zi_zi_top
Личният ми опит (около 30 години) ме е довел до твърдото и непоколебимо НЕПОЛЗВАНЕ на добавки!
Мой много добър познат, който работи като технолог в БГ производител на добавки ме посъветва също да ползвам т. нар. премием горива от големите вериги и в никакъв случай да не добавям други добавки, защото може да се получи дори обратен ефект от смесването им с фабричните.
Всеки има глава на раменете си и сам решава за какво да си дава парите и какви ядове да си създава! :thumbsup:

П.С. Един приятел преди време сложи някаква добавка за бензин на Вектра, която наближаваше 50 000 км и си прецака доста части по горивната система. Не помня подробности, но като чуем с него такава реклама доста смях и псувни падат. laugh.gif