Страница 13 от 14

Публикувано на: 27 Авг 2010 23:01
от Scott
nowyaris написа:...Ама В Представителството на Тойота-добър ден-около 8 000 лв.,труда отделно...
Егати, я LEXUS да се намеси тук - 8 години гаранция има на батериите. Пък ако нищо не излезе, Баса ще каже откъде да се купят тънко батерии. Няма оставяме този апотеоз на инженерната мисъл да се влачи като куц Гоуф само на бензин, нали....

Публикувано на: 27 Авг 2010 23:08
от Bass_Man
SFINKS написа:...........................
как успях да напиша такъв сдържан отговор не знам .
да не съм се бил изказвал "квалитетно" laugh.gif
...................................................
Ами не знам въобще как можа въобще отговор да напишеш ! Понеже си транспортьор явно ги вдяваш нещата и по физика ???? Защото пък аз съм израснал покрай хора , които доста са ходили по разни добре охранявани градове , и са преподавали некой неща , пък и са влизали в реактори ( уаааааа ) , пък и са правили технологии за заваряване на някой неща по реакторите ............ Хмммм дали само на гугъл съм виждал някой неща ??? Трудно ми е да кажа biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Ей смехурани нямам нищо против да си живеете в каменната ера ама нещата са дооста по-напред . Аз ви давам елементарни примери на неща направени от по 2-3 души . Всяка една корпорация може да разработи всеки един от методите за по-малко от 10 години и да го монтира в багажника ви ! Друг е въпроса дали има файда от това ?

Владислав много добре се включи по-нагоре ! Въпроса е в манталитета на простото , алчно човече , а не в технолгиите .

Публикувано на: 27 Авг 2010 23:13
от Bass_Man
Scott написа:
nowyaris написа:...Ама В Представителството на Тойота-добър ден-около 8 000 лв.,труда отделно...
Егати, я LEXUS да се намеси тук - 8 години гаранция има на батериите. Пък ако нищо не излезе, Баса ще каже откъде да се купят тънко батерии. Няма оставяме този апотеоз на инженерната мисъл да се влачи като куц Гоуф само на бензин, нали....
Нема страшно ве , да си вземе един комплект с демпферен маховик , една помпа за рейката и 4 дюзи и ще му се върже доста евтино :thumbsup: !
Тука през два дни някой реве , че икономийката му е пред разпад ама сега тържествувайте , че най-накрая намерихте един Приус с проблем . Независимо , че си нямате идея за състоянието му ......................

Публикувано на: 27 Авг 2010 23:30
от Uncle Dido
Пак се почна!!! mad.gif

Я седмица почивка - не ви ли писна всяка тема да коментирате Приуса?

Голфове дизел няма ли за тази работа?

Публикувано на: 04 Окт 2010 22:40
от Scott
Fido Dido написа:... седмица почивка - не ви ли писна всяка тема да коментирате Приуса?
Голфове дизел няма ли за тази работа?
Има, само че Пасат Блумоушън - http://uk.cars.yahoo.com/04102010/36/vw ... ord-0.html tongue.gif biggrin.gif
П.П. Ако искаш го премести в офтопик, но моля те не го изтривай.

Публикувано на: 05 Окт 2010 16:28
от Nixter
Дам, и аз с моята бензинка Авенсис направих 5 на 100 извънградско с максимално икономично каране, но без да спирам климатика (за това отделна тема ще пусна) Иначе браво на Пасата! Но мисля, че доста други дизели могат да постигнат близки резултати с бабешко каране. Това не е тайна wink.gif

Публикувано на: 06 Окт 2010 01:51
от Bass_Man
Това идва към 3.2 на 100 ако съм го сметнал правилно в , което лично аз не виждам нищо феноменално .

Публикувано на: 31 Дек 2010 00:39
от Dizzle
пробвах го въпросния Аурис за няколко обиколки около Jumbo на Ботевградско ( имаше изложение + тест драйв на какъвто модел си избереш от гамата). Та Хибрида Аурис/както и обикновения 2010 вози по-меко и комфортно от предишното поколение. Изключително е тих и общо взето е по-скоро електронна игра отколкото автомобил. Направо се влюбих в безстепенната ск. кутия,въпреки че ми се стори малко бавно превключването. На пълна газ се усеща доста мудна,като я сравнявам с 1.4д4д/90к.с. и 1.6 /132к.с. (комбинираната мощност на хибрида е 136к.с.). Вътре има копчета доволно,като плейстейшън. За разхода-човека от Тойота си каза,че при бързо каране скача поне 2 пъти нагоре от официалните данни, но при внимателно градско каране разхода може да падне и малко под тях.С изключение на правите отсечки/пълна газ си карах само на електричество и наистина това е перфектния вариант за града. Ако имах възможност веднага бих го взел,въпреки че се усеща муден. В момента има и отстъпка -40 000лв -предлага се само едно ниво на оборудване,което включва всичко необходимо,че и отгоре (боя металик,мигачи в огледалата, система за стабилност,камера за задно с дисплей в огледалото и т.н.) Общо взето Приус,но 12 до 22к лв по-евтин

Публикувано на: 31 Дек 2010 02:43
от Bass_Man
Аве ще разберете вие защо хамериканецо кара автомат ама малко по-късно :whistle: .

Публикувано на: 31 Дек 2010 09:53
от Vesko
Dizzle написа:В момента има и отстъпка -40 000лв -предлага се само едно ниво на оборудване,което включва всичко необходимо,че и отгоре (боя металик,мигачи в огледалата, система за стабилност,камера за задно с дисплей в огледалото и т.н.) Общо взето Приус,но 12 до 22к лв по-евтин
С такава отстъпка цената му трябва да е към 15000... доста приемлива мисля smile.gif

Публикувано на: 31 Дек 2010 12:03
от jim_beam
интересното е,че тоя аурис hsd е с по-висококачествена изработка в купето,поне така го определят собственици на новия приус,които са го тествали.отделно хондата сивик хибрид си беше доста по-комфортен и широк вътре от приуса.
но този аурис също бил по-добре обезшумен в купето от приуса,говоря за новия.така че си е една доста добра алтернатива спрямо него,а и цената му е по-ниска.остава само дизайна,но това си е въпрос на вкус.
сега по въпроса за живота на батериите след доста обстоен преглед по форуми може да се направи извода,че след около 10г започват да дефектират отделни клетки.самата им подмяна не е особено скъпа,обаче самото разкулaчване било зор.генерално според мен е доста рискована покупката на такава кола,наближаваща тая възраст.иначе сега актуално приус2 е нр.1 по надеждност в германия:
http://www.wochenblatt.de/nachrichten/w ... rt29,25741

и малко оффтопик за привържениците на vw,в превод 'вечният пациент' laugh.gif :
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html wink.gif

Публикувано на: 31 Дек 2010 13:17
от Dizzle
добре де не съм го написал ясно - 40 000 е цената с включената отстъпка
biggrin.gif

Публикувано на: 31 Дек 2010 16:57
от Bass_Man
jim_beam написа:....................

и малко оффтопик за привържениците на vw,в превод 'вечният пациент' laugh.gif :
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html wink.gif
Недей да богохулстваш ! По убаво от VAG-o нема !

Иначе аз не се сещам за друга кола към днешна дата с , която евентуално можеш да имаш проблеми след 10-тата година wacko.gif ! Които на всичкото отгоре да бъдат решени с подмяна на един компонент - батерията . Да не говорим , че има достатъчно китове на трети производители , които могат да повишат капацитета на електрическтата част и то на доста приемлива цена . А след 10 години бог знае какви батерии ще има на пазара.
Тези дни пишеше как Ауди щели да инвестират над 10 милиарда в бъдеще за разработка на хибридни и електрически технологии . Добре дошли на планетата земя Ауди :thumbsup: .

Публикувано на: 07 Яну 2011 19:42
от LEXUS
jim_beam написа: сега по въпроса за живота на батериите след доста обстоен преглед по форуми може да се направи извода,че след около 10г започват да дефектират отделни клетки.самата им подмяна не е особено скъпа,обаче самото разкулaчване било зор.генерално според мен е доста рискована покупката на такава кола,наближаваща тая възраст.иначе сега актуално приус2 е нр.1 по надеждност в германия:
http://www.wochenblatt.de/nachrichten/w ... rt29,25741

и малко оффтопик за привържениците на vw,в превод 'вечният пациент' laugh.gif :
http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 85569.html wink.gif
Да, и може да я караш спокойно и 15 години с някоя и друга неефективна клетка,те 10-15 годишните дизели също нямат ефективността на разпръскване като нови. А и според мен много важно също е колко км. си изминал за 10-15 години, защото четохме на доста места отзивите от таксиметрови компании с Приуси,че батериите имат капацитет дори 400-500 000км. Това показва практиката. Трябва да имаме предвид също така,че Тойота заплаща върнати батерии за рециклиране.

Публикувано на: 29 Яну 2011 02:38
от IVOtuning
Тази седмица пробвах един Аурис ХСД
Моите впечетления са:
За града е добре, с авт. кутия е по-удобно,по-безшумен при тръгване, по-плавно тръгва, разход 5.2л/100км, при изминати около 40км
Трябва да се внимава много с педала на газта, иначе постоянно се включва бенз. двигател.
Извънградско(магистрала) в едната посока 8л/100км, на връщане 5л/100км, по 65-70км в посока.
Много муден при изпреварвания над 120км/ч, много шумен.
За сведение с ТДИ разхода ми по същия маршрут е под 7л/100км в едната посока, а в другата съм стигал до 3.6л/100км.
Карал съм по един и същ начин, както винаги. Средната скорост е 95-100км/ч.
Колата е на 800км, предполагам ще падне разхода като се разработи.
Всички данни са по борд. компютъра.
Общо за 170км- около 13-14 л.
В заключение- аз не бих си купил такъв автомобил, ако ще се ползва извън града.
За градско бих се замислил, тук таксиджиите са много доволни, около 40-50% си купуват Приус, но според мен част от задоволството се крие в автомотичната ск. кутия.