Страница 12 от 46
Публикувано на: 27 Яну 2007 22:08
от V35GTR
ALTEZZA написа:problema e che vseki si dava mnenieto bazirano na lichnia avtomobil, ili pak kakvo bil chul ot niakoi si. na kolko ot vas im minavat prez racete novi modeli na Toyota ejednevno? btw, kakvo razbirame pod novi modeli na Toyota? 2, 5, 10 godishni? kat izkluchim raznite drebnavi oplakvania svarzani s interiora na kolata, kvi tolkova problemi imat dneshnite "novi" Toyoti? moje bi nai golemia problem za koito moga da se setia e goreneto na maslo na 1ZZ-FE dvigatelite, no tova beshe problem za modelite 98 i 99, veche sme na modeli 2007, za men 8-9 godishna kola ne e hich nova. ta kvi problemi imat? problemi po dvigatelite? po transmisite? po okachvaneto? po spirachkite? po elektronikata? na niakoi mu se bil lupila boiata okolo kopcheto na parnoto, na drug pak mu skarcalo neshto, da vi imam i problemite

1/2 million Toyoti sa recalvani za January 2007
http://www.msnbc.msn.com/id/16697719
"...While Toyota can withstand a few years of widespread recalls, its hard-earned reputation for quality could start to take a hit if the trend continues..."
Публикувано на: 28 Яну 2007 02:19
от ALTEZZA
"...While Toyota can withstand a few years of widespread recalls, its hard-earned reputation for quality could start to take a hit if the trend continues..."
prestava si niamash zaradi kakvi gluposti Toyota pravi povecheto ot recall-ite.
Публикувано на: 28 Яну 2007 05:17
от LEXUS
slowtraveler написа:Т
А за абсолютно незначителните дефекти (като основния ремонт на <40х.км) -> написал съм дефектите, които се проявиха на моята Тойота.
И е факт, че този дефект не е случайност само за моя автомобил, а е проблем в световен мащаб.
Вярно - Тойота си има плюсове, но това не значи, че другите автомобили са по-лоши или че Тойота е най-качествената в световен мащаб...
Първо,проблемът с двигателите не е световен ,а главно европейски,второ-обхваща двигателите 1.6 и 1.8,прпизведени между 2001-2002 год.. Трето-гаранцията за засегнатите коли/Корола и Авенсис/ е удължена на 5 години и 150000км. от Тойота,т.е. ремонтът е абсолютно безплатен за потребителя.
А това,че Тойота прави най-качествените автомобили в цял свят го знаят и децата вече.

Публикувано на: 28 Яну 2007 12:07
от slowtraveler
Хе хе LEXUS нали знаеш приказката за Вуте:
"Казват, че уволняват 5 % от работниците, ама мене ме уволниха, значи от моя гледна точка уволняват 100%" biggrin.gif
Това, което ми е странно, че всеки започва да робува на конкретна марка и казва - те това е най-доброто... Или се опитва да се убеди и да убеди другите, че не си е дал парите за лоша стока ...
Не че Тойота е лоша стока, но и тя както всяка механика си има проблеми...
А за масления проблем - доколкото знам VVT-i не е европейска разработка.
Пусни търсене в Google 'toyota oil burn' и ще видиш, че и в САЩ има доста проблеми.
Според мен спора се развива както е спора 'коя кола е най-бърза' или 'кое масло е най-качествено' - добрите производители са на едно ниво и конкуренцията е много жестока. В един момент един производител излиза малко напред, в друг - другата марка печели с модела си...
А повечето официални сравнения са с маркетингова цел:
http://www.reliabilityindex.co.uk/top10 ... 9010848601
SKODA IS THE BEST?!?!?
http://www.bizasia.com/commodities_/cwr ... le_car.htm
???
Публикувано на: 29 Яну 2007 01:06
от LEXUS
Колега,един от малкото обективни показатели ,за това коя кола е здрава ,е TUV.Германците от Тюв, след ежегодни техн.прегледи на целия германски автопарк,всяка година извеждат резултатите в своеобразна статистика,в нея Тойота има най-много автомобили в първите места,т.е. с най-малко дефекти.Пак повтарям,това е обективна статистика на базата на милиони коли.Ето ти линка:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=982 ... uv&start=0
Публикувано на: 29 Яну 2007 11:01
от Scott
LEXUS написа:Колега,един от малкото обективни показатели ,за това коя кола е здрава ,е TUV...
Лексъс, нека ти разкажа една случка от вчера. Обикалях гаражите да си 'начеша крастата' като пробвам няколко нови на пазара джипове. Пробвах и новия РАВ4 - доста тесен отзад и определено не бих си го купил, но думата ми е за друго. Жена ми искаше да погледне отвътре Ландкрузър, и когато помолих един от продавачите да ни покаже как се сгъват третия ред седалки едната просто се счупи - увисна на една страна в полусгънато положение и нито се сгъваше нито разгъваше. А Ландкрузър е върхът в линията на Тойота и това беше чисто нов екземпляр - невероятен гаф.
Публикувано на: 29 Яну 2007 14:02
от sluchaen_fen
Нека вземем за еталон качеството преди точно десет години.
Днес качеството на Тойота (японска сглобка) е паднало с примерно 10 %. Качеството на другите марки е паднало с 20-60 %. При Тойота качеството е паднало най-малко, сравнено с другите марки.
Защо е нужно да четем 12 страници тема, която гъмжи с "празни" мнения и напразно да си увреждаме мозъка?
Публикувано на: 29 Яну 2007 21:01
от plpenov
Не мога да си обясня нещо? Най отгоре пише "FAN CLUB TOYOTA BULGARIA": не е ли редно да се обсъждат теми на ФЕНОВЕ на ТОЙОТА, а не на хора, които по неволя шофират такива автомобили, и да дискутират теми, от които се опитват само да дразнят истинските Тойота-фенове???
Публикувано на: 29 Яну 2007 21:01
от plpenov
Не мога да си обясня нещо? Най отгоре пише "FAN CLUB TOYOTA BULGARIA": не е ли редно да се обсъждат теми на ФЕНОВЕ на ТОЙОТА, а не на хора, които по неволя шофират такива автомобили, и да дискутират теми, от които се опитват само да дразнят истинските Тойота-фенове???
Публикувано на: 29 Яну 2007 21:12
от b_d
Никъде горе не пише "Коне с капаци"! Всеки има право да има мнение и да го изкаже. Дори да не е прав! Дори да е различно от нашето! Демокрация така да се каже. Само не виждам какво Ви бърка толкова "истинските ФЕНОВЕ", ако някой има друга визия. Нека си я има - НЕКА ВСЕКИ СИ ИМА СВОЯ ГЛЕДНА ТОЧКА - стига да не обижда останалите с епитети и т.н.
Айде по-спокойно с крайните изказвания и квалификации!
Публикувано на: 05 Мар 2007 14:18
от roumen68
Ако някой все още има съмнения дали Тойота са най-качествените коли в света - нека да си купи книгата "Пътят на Тойота". Има я в онлайн книжарницата Хеликон, струва 21 лв.
В момента я чета и съм направо във възторг, че и аз карам продукт на Тойота като чета написаното. Не знаех, че за производствената практика на Тойота се пишат научни трудове.
Накратко - Тойота има такава философия за качеството на продуктите си, такава организация на производството , че бие всички авто производители по света и въобще каквито и да е производители. Никой не може да се мери с тях по ефективност на производсвеният процес и качество на готовите продукти. За разлика от серийното производство, въведено още от Хенри Форд, където е възможно в отделни партиди от детайли да има дефекти, които се откриват след доста време, в Тойота се използва схема на "Едноелементен поток", при който ако има дефект или въобще скрит производствен проблем - се открива веднага и проблема се решава.
Препоръчвам тази книга на феновете на Тойота. Не се чете лесно, но ще научите много интересни факти.
Тойота Авенсис D4-D, комби, SOL, 81 000 км, трета година без проблеми.
Публикувано на: 05 Мар 2007 15:46
от ugabuga
sia mnogo se radvam che i ti si fen na Toyota, no ako puk kajesh che Toyota ne e imala defektni partidi koli i recalls i t.n. prosto shte lujesh sam sebe si. Moje bi po malko no pak stavat gafove, koito ne se otkrivat oshte vav fabrikata
roumen68 написа:Ако някой все още има съмнения дали Тойота са най-качествените коли в света - нека да си купи книгата "Пътят на Тойота". Има я в онлайн книжарницата Хеликон, струва 21 лв.
В момента я чета и съм направо във възторг, че и аз карам продукт на Тойота като чета написаното. Не знаех, че за производствената практика на Тойота се пишат научни трудове.
Накратко - Тойота има такава философия за качеството на продуктите си, такава организация на производството , че бие всички авто производители по света и въобще каквито и да е производители. Никой не може да се мери с тях по ефективност на производсвеният процес и качество на готовите продукти. За разлика от серийното производство, въведено още от Хенри Форд, където е възможно в отделни партиди от детайли да има дефекти, които се откриват след доста време, в Тойота се използва схема на "Едноелементен поток", при който ако има дефект или въобще скрит производствен проблем - се открива веднага и проблема се решава.
Препоръчвам тази книга на феновете на Тойота. Не се чете лесно, но ще научите много интересни факти.
Тойота Авенсис D4-D, комби, SOL, 81 000 км, трета година без проблеми.
Публикувано на: 05 Мар 2007 17:12
от bobsn
Според мен в Тойота са намерили добър баланс междутяхната многогодишна практика на да произвеждат с ненадминато качество както споменава Румен68 и от друга страна налагащата са с бескомпромисна мащабност практика за умишлена липса на качество във всяка индустрия за производство на масови стоки.
Публикувано на: 05 Мар 2007 19:42
от roumen68
ugabuga написа:
sia mnogo se radvam che i ti si fen na Toyota, no ako puk kajesh che Toyota ne e imala defektni partidi koli i recalls i t.n. prosto shte lujesh sam sebe si. Moje bi po malko no pak stavat gafove, koito ne se otkrivat oshte vav fabrikata
ugabuga, хора сме все пак. То жена като си избираме грешим, пък какво остава и коли като правим

)
Помисли си в космонавтиката, при конструирането на ракети, совалки, спътници - през какъв многостепенен контрол минава всичко, пипа се с бели ръкавички. И историята показва, че и там има дефекти, пропуски от недоглеждане... и катастрофи вследствие на тях.
Никога не може да се постигне 100% надежност. 99,99 с увеличаване на девятките с подобряване на качеството - да.
И мен ме викаха в сервиза за смяна на носач и някакъв маркуч на климатика, но какво от това? При мен не бяха дали дефект, можеше и никога да не дадат.
Така че и Тойотите се правят от хора, и с тях е имало гафове но спрямо другите производители - доста по-малко.
Производството е на такъв принцип, че високото качество не е цел, а нещо като "страничен" ефект от системата. Печалбите за Toyota са отново не цел, а страничен продукт от ефективната им система.
Ще цитирам основните цели на Ford Motor Company и Toyota motor manufactoring North America. Сами вижте разликите.
TOYOTA: Като американска компания да допринася за икономическият растеж на общността и Съединените щати. Като независима компания да допринася за стабилността и благополучието за членовете на екипа. Като компания от групата Toyota да допринася за общият растеж като
прибавя стойност за нашите клиенти.
FORD: Ford е световен лидер в автомобилостроенето и свързаните с него продукти и услуги, както и в по-новите индустрии - въздухоплаване, комуникации и финансови услуги. Нашата мисия е да усъвършенстваме постоянно нашите продукти и услуги, за да
задоволим потребностите на нашите клиенти. Което ни позволява да
просперираме като бизнес и да осигуряваме
прилични доходи за нашите акционери, собствениците на нашият бизнес.
Публикувано на: 06 Мар 2007 12:36
от Scott
roumen68 написа: Печалбите за Toyota са отново не цел, а страничен продукт от ефективната им система.
Ще цитирам основните цели на Ford Motor Company и Toyota motor manufactoring North America. Сами вижте разликите.
TOYOTA: Като американска компания да допринася за икономическият растеж на общността и Съединените щати. Като независима компания да допринася за стабилността и благополучието за членовете на екипа. Като компания от групата Toyota да допринася за общият растеж като прибавя стойност за нашите клиенти.
FORD: Ford е световен лидер в автомобилостроенето и свързаните с него продукти и услуги, както и в по-новите индустрии - въздухоплаване, комуникации и финансови услуги. Нашата мисия е да усъвършенстваме постоянно нашите продукти и услуги, за да задоволим потребностите на нашите клиенти. Което ни позволява да просперираме като бизнес и да осигуряваме прилични доходи за нашите акционери, собствениците на нашият бизнес.
Е и? Това само показва коя компания е по-откровена в изказванията си.
