Страница 11 от 46

Публикувано на: 25 Яну 2007 20:25
от V35GTR
kato sporite gledaite pone da ste po obektivni! Govori se po gore za niakva cresida na 17 godini bez rajda, za niakva si XXX na Y godini sus K rajda... Vsiaka edna kola e tretirana razlichno ot sobstvenicite si, ne moje lekomisleno da sravniavash samo edin/dva factora i tova che si a "vidial" ili che "moit poznat ima".... are stiga gluposti!

Публикувано на: 25 Яну 2007 20:28
от hyankov
Колата е ударена здраво от едната страна, преди доста време - и там няма ръжда. Защо да не е фактор за сравнение?

Публикувано на: 25 Яну 2007 22:48
от juri_galev
bobsn написа:Да ви припомня само каква беше темата: вижте по-горе. Много уважавани от мене спецове и техничари споделиха мнения тук. Вярно, че повечето си бъзикат стари "легенди", но си мисля, че точно по тази тема мнението на всеки тежи по равно. В нашето семейство марката Тойота навлезе коло началото на 90-те. До сега са минали 6 тотки, като първата беше малка Старлетка от 86-та. Моето лично мнение като на потребител и плащащ всичките ремонти и консумативи е, че: колкото по-стар модел е колата от тая марка, то е толкова по-качествена и надеждна. Например Карината Епсилон на тъст ми е къде по-качествено направена (материали, изработка и сглобка) от моя Авенсис с изключение на двигателя. Новите модели имат само две предимства пред старите: по-актуален и ергономичен дизайн и по-висока степен на безопасност. А относно колегата, който се изказа, че щом една марка се била прицелила в световното лидерство, то качеството било задължително... ще го посъветвам да си развие тази мисъл като кратко есенце и да го пусне в H.R. отдела на Тойота; с успех биха го взели в рекламния им отдел, може да се пробва и детска рисунка по темата. До сега в света практиката показва винаги обратна зависимост между обем на производство и качество, за жалост не са ми известни никакви изключения.

Все пак Тойота си остава предпочитан автомобил, по отношение на качеството, защото техните кокуренти, особено немските, много повече си го влошиха. Аз лично не бих сменил скоро марката, поне в нормалния ценови диапазон
Странно дали само зареди онези митове от здрави тойоти марката е придобила толкова продажби.hyankov за него новите тойоти нямат никакъв външен вид.За теб кочеството на новите модели е спаднало драстично едвали си само ти недоволен от нещо.А марката продължава да напредва.За момента не съм имал възможноста да карам тойота сглобена в европа но явно от там идват многото недоволства.А лично за моето семеиство е преценило че за момента в България е по добре да имаш СУВ и до момента няма от какво да се оплача.А есето ще го запазя и силно бих се гордял да рисувам детски колички за тойота :thumbsup:

Публикувано на: 25 Яну 2007 22:52
от Scott
juri_galev написа:...За момента не съм имал възможноста да карам тойота сглобена в европа но явно от там идват многото недоволства...
Tи нали имаше Ярис, той да не е сглабян на Луната?

Публикувано на: 25 Яну 2007 23:49
от juri_galev
Scott написа:
juri_galev написа:...За момента не съм имал възможноста да карам тойота сглобена в европа но явно от там идват многото недоволства...
Tи нали имаше Ярис, той да не е сглабян на Луната?
Е ако Japan е луната значи там

Публикувано на: 26 Яну 2007 00:33
от sluchaen_fen
Спомних си лафа за движението в затворен кръг.
В тази тема всеки си изчерпа мнението. Движим се в затворен кръг. Започнахме отначало, изчерпахме темата докрай, стигнахме пак в началото, отново изчерпахме темата докрай и т.н.
Резултата е дразги между потребители, спестили доста пари заради чудесния показател надеждност (безотказност).

П.П. Какво беше заглавието на темата, защото почти го забравих след десетата страница?

Публикувано на: 26 Яну 2007 10:32
от ALTEZZA
problema e che vseki si dava mnenieto bazirano na lichnia avtomobil, ili pak kakvo bil chul ot niakoi si. na kolko ot vas im minavat prez racete novi modeli na Toyota ejednevno? btw, kakvo razbirame pod novi modeli na Toyota? 2, 5, 10 godishni? kat izkluchim raznite drebnavi oplakvania svarzani s interiora na kolata, kvi tolkova problemi imat dneshnite "novi" Toyoti? moje bi nai golemia problem za koito moga da se setia e goreneto na maslo na 1ZZ-FE dvigatelite, no tova beshe problem za modelite 98 i 99, veche sme na modeli 2007, za men 8-9 godishna kola ne e hich nova. ta kvi problemi imat? problemi po dvigatelite? po transmisite? po okachvaneto? po spirachkite? po elektronikata? na niakoi mu se bil lupila boiata okolo kopcheto na parnoto, na drug pak mu skarcalo neshto, da vi imam i problemite sleep.gif wacko.gif

Публикувано на: 26 Яну 2007 10:41
от bobsn
sluchaen_fen написа:Спомних си лафа за движението в затворен кръг.
В тази тема всеки си изчерпа мнението. Движим се в затворен кръг. Започнахме отначало, изчерпахме темата докрай, стигнахме пак в началото, отново изчерпахме темата докрай и т.н.
Резултата е дразги между потребители, спестили доста пари заради чудесния показател надеждност (безотказност).

П.П. Какво беше заглавието на темата, защото почти го забравих след десетата страница?
Абсолютно си прав! За това аз спирам да следя тая тема.

Публикувано на: 26 Яну 2007 18:23
от LEXUS
Я и аз да се оплача от старата Корола.За 230000км. смених термостат и 2 маншона. laugh.gif Много некачествени тия Тойоти,бе. biggrin.gif

Публикувано на: 26 Яну 2007 21:01
от plpenov
Последните три мнения, са доста красноречиви, и доказват какво е качеството на "Toyota". Всеки все пак си има свое мнение, но мисля че няма да имат толкова продажби на НОВИ автомобили, ако са занижили качеството си. А това че не се харесва интериора или нещо друго, си е проблем на този който не го одобрява!!! И още един въпрос към Господата с неодобрения: Давате ли си сметка как се става номер едно? :thumbsup:

Публикувано на: 26 Яну 2007 22:43
от Scott
plpenov написа: ...Всеки все пак си има свое мнение, но мисля че няма да имат толкова продажби на НОВИ автомобили, ако са занижили качеството си... Давате ли си сметка как се става номер едно?...
Е точно тука грешиш - това че една кола се продава много добре, не означава непременно че е много качествена. Освен това е за предпочитане добра кола от номер ххх вместо посредствена от 'номер едно'. С подобни разсъждения се стига до голфаджийския синдром.

Публикувано на: 26 Яну 2007 23:11
от Tzoncho
Scott ако позволиш да направя една вметка към твоя коментар (все пак съм се регистрирал вчера....) няма как продуктът да е посредствен при положение че си СВЕТОВЕН ЛИДЕР в автомобилостроенето, не европейски, не американски а световен! Голфаджииският синдром придобиват точно хората, които се съмняват в доказаното качество от десетилетия и отхвърлят най-сериозните факти, хващайки се за абсолютно незначителни дефекти! Ние и да си спорим и да се дразним факт е че Тойота ще стане Номер 1 без значение Голфаджия или Тойотаджия си!!! :thumbsup:

Публикувано на: 27 Яну 2007 01:16
от slowtraveler
Тук съм съгласен със Scott...
Наистина продажбата на автомобила не е непременно пряко свързана с качеството - то е само един от компонените за успешна продажба....

2 Цончо:
А за абсолютно незначителните дефекти (като основния ремонт на <40х.км) -> написал съм дефектите, които се проявиха на моята Тойота.
И е факт, че този дефект не е случайност само за моя автомобил, а е проблем в световен мащаб.
Твърдо съм против робуването на марка....
Вярно - Тойота си има плюсове, но това не значи, че другите автомобили са по-лоши или че Тойота е най-качествената в световен мащаб...

Публикувано на: 27 Яну 2007 12:52
от Scott
Tzoncho написа:Scott ако позволиш да направя една вметка към твоя коментар (все пак съм се регистрирал вчера....) няма как продуктът да е посредствен при положение че си СВЕТОВЕН ЛИДЕР в автомобилостроенето, не европейски, не американски а световен! Голфаджииският синдром придобиват точно хората, които се съмняват в доказаното качество от десетилетия и отхвърлят най-сериозните факти, хващайки се за абсолютно незначителни дефекти! Ние и да си спорим и да се дразним факт е че Тойота ще стане Номер 1 без значение Голфаджия или Тойотаджия си!!! :thumbsup:
'Голфаджийски синдром' според мен е сляпо преклонение в превъзходството на една марка автомобил, така че замисли се дали не си го прихванал. biggrin.gif
А относно най-добрата автомобилна фирма, сега GM като е Номер 1 какво означава според теб? Че са най-добрите ли? Надеждността и качеството на цялостната продукция са статистически величини. Произвеждаш 1млн. автомобила, но на 10000 трябва да им смениш двигателите, защото са се скапали - че то само 1%, значи много надеждна продукция. Обаче я ги питай тези 10000 собственици какво им е. Така че колкото повече се доближава Тойота до 'Номер 1' толкова повече ще 'играе молива', защото номер едно се става с масова продукция, при която автомобила се сменя на всеки 3-4 години и естествено качеството му е като за такъв срок на експлоатация.

Публикувано на: 27 Яну 2007 14:42
от juri_galev
Няма ли вече кой да заключи тази тема Админ