Страница 2 от 2

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 18 Сеп 2025 12:44
от FearSoft
2.95V е ниско напрежение за тези цели. Нова батерия е с не по-малко от 3.3V. И то не всяка марка става. Взимайте реномирани и няма да имате проблем. И винаги една в жабката wink.gif

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 18 Сеп 2025 12:59
от mpv
След смяната на батерията за сега си работи, ще и дам малко време преди да ходя към застрахователя ( или по скоро фирмата, където са го монтирали ) Иначе не ми го дадоха като опция без имобилайзер за съжаление от застрахователите и аз не съм му фен ама..... Била много рискова кола :D

Да се надяваме това да му е било и благодаря за съветите от всички bow.gif

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 18 Сеп 2025 13:51
от BaiDobry
mpv написа: 18 Сеп 2025 12:59 Иначе не ми го дадоха като опция без
Здравейте,
Опции винаги има, плащаш с +30% по високо каско и нещата се получават. tooth.gif
Колкото до "рисковата кола", те ако решат да ти я крадат, спасение няма.
Човек сам си решава в крайна сметка, кое да избере.
Поздрави!

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 20 Сеп 2025 13:10
от dracunculus
Ами, моето лично мнение за тези допълнителни устройства - имобилайзери и пр. е, че само пречат на моменти. Точно такъв е явно примера тук. Махай го, ако има как. Но ми е странно все пак какъв е този имобилайзер, който да е закодиран в самата система на колата, или просто явно прави проблем, който се отчита от колата?

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 20 Сеп 2025 18:16
от gena_bs
Какво странно има?
Всичко е на шините на автомобила. Китайчето не ясно как е инсталирано, какво е прекъснато и какви сигнали и шумове пуска.
За надеждността на подобни устройства въобще не говоря...
И да го деинсталира, с голяма вероятност вече има прекъсвания по фабричната инсталация.
Т.е. изменения като минимум в електрическите параметри.

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 20 Сеп 2025 19:10
от slowtraveler
dracunculus написа: 20 Сеп 2025 13:10 който да е закодиран в самата система на колата, или просто явно прави проблем, който се отчита от колата?
Ами ако прекъсва някоя 12V линия, нормално е колата да отчита, че напрежението по нея е ниско :thumbsup:
Писал съм в друга тема - алармата на ЧИСТО НОВ АВТОМОБИЛ бе започнала да шашка компютрите, и имахме 3 месеца мъки (до степен - 'вземайте си автомобила и ни връщайте парите' - бяхме го платили кеш).. Които мъки доведоха до гаранционна подмяна на електронен дросел, ЕКУ и т.н...
Като проявленията бяха от 'просто' изчезване на педала на газта по време на движение (съпроводено със светване на всякакви грешки по дисплея и отказ на последващо палене докато не откачиш акумулатора), и се стигаше до изчезване на всякакви показания по арматурното табло (включително скоростомер и оборотомер) заедно с изчезване на електроусилвателя на волана....
След като разкараха алармата (която те слагаха 'заводски', ама в някакъв нашенски сервиз :) ), автомобилът се експлоатираше над 10г без какъвто и да е проблем :thumbsup:

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 20 Сеп 2025 20:15
от Двигателист
Офтопик
► Виж съдържание

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 20 Сеп 2025 20:29
от gena_bs
Не са бивши, за съжаление!
А "официални". И не са само те, ако разбирате за какво пиша.

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 20 Сеп 2025 21:14
от slowtraveler
В повечето случаи това е заради 'нашенски инжИнери'... Изискването е да има аларма (и наше), като очаквахме да е наистина 'заводска'... Но не знам някъде да е специфицирано каква трябва да бъде тя и дали трябва да се намесва / прекъсва и т.н. Т.е. предполагам нашенски инжИнер се е намесил с добро намерение да направи колата по-защитена, ама поради неотчитане сложността на съвременните автомобили, пипа там, където не трябва (при нас проблемът бе само заради прекъсване на веригата на бензиновата помпа, и явно няколко милисекундно закъснение на щракване на релето на алармата успяваше да шашне компютъра )...

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 20 Сеп 2025 21:52
от gena_bs
Не е било закъснение, а разлика в параметрите на сигнала или "шум" по шината.
Има си качествени модули, които се поставят без прекъсване на проводници в инсталацията, ама струват пари.
Не знам за чия сметка е допълнителният имобилайзер, но съм сигурен, че мениджърите са на "хранилка" на съответната фирма.
А тя няма да се набута с последен модел система.
Както казват руснаците - с цената на колело на Boeing. :)

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 20 Сеп 2025 22:13
от slowtraveler
gena_bs написа: 20 Сеп 2025 21:52 Не е било закъснение, а разлика в параметрите на сигнала или "шум" по шината.
Не, физическо прекъсване на захранващият кабел на помпата... Обикновена 'китайска' аларма без никаква връзка с шина..
А цената - като за 'заводска' (май бе 6-700лв когато бяха с монтажа около 100лв tooth.gif )

Внезапна грешка при тръгване : Hybrid System Stopped - Steering Power Low

Публикувано на: 22 Сеп 2025 23:26
от Рошко
mpv написа: 18 Сеп 2025 10:19 диагностиката им "сподели", че имало проблем с комуникацията с имобилайзера ( който е монтиран от каското ) и да се свържа с тях да си го прегледат.
В края на юли имах сходен проблем, при мен съобшението беше за слабо спирачно усилие:
Braking power low, visit your dealer
IMG_20250726_135545.jpg
IMG_20250726_135545.jpg (1.05 MiB) Преглеждано 1462 пъти
Рестартирах автомобила няколко пъти с надежда да се оправи, но съобщението не изчезна. Въпреки надписа, спирчаките си работеха нормално.

Прибрах се и след известно търсене в Google, открих, че възможните причини са няколко - ниско ниво на спирачна течност (проверих - имаше си достатъчно), нисък волтаж на батерията - и това не беше, последната не я помня каква беше...
На следващия ден съобщението беше изчезнало, но естествено нямаше как да продължа да управлявам автомобила по този начин и я вкарах в сервиза за диагностика. Първото, което ме попита приемчикът в сервиза, беше дали имам монтиран допълнителен имобилайзер. Отговорих му, че нямам и че това е една от многото причини да избера Армеец за застраховател. След още известно време на диагостициране, ми каза, че имат бюлетин за дефектен сноп кабели отдолу под таблото, но трябва да свали цялото арматурно табло, за да стигнат до него. Оставих автомобила при тях, разглобиха го и потвърдиха предварителната диагноза - едновременно дефектен и прекъснат кабел. Поръчаха резервна част, подмениха го и от тогава не съм имал проблеми, така че ако пак се появи подобен проблем, го имай предвид като възможност.