Страница 2 от 2

Алтернатор не зарежда винаги

Публикувано на: 22 Яну 2024 17:56
от Rocky112
Не намерх по конкретна тема от тази. Пиша за тез, които смятат да монтират алтернатор нов, стар или върнат от ремонт. На долното ''ухо'' от към корпуса на диодния блок има ПЛАВАЩА КЛИНОВИДНА ВТУЛКА, , която се идърпва от самоя болт. Важното е преди монтаж да се очука, раздвиже, напръска с WD, и се освободи от клина. Самия болт си я издърпва при стягане. Внимава се като се раздвижва да не се чупи ухото. Казвам го, защото никъде не го прочетох, нито пък видях на клип в тубата, а го разбирам сега по неволя. И няма как да го забравя, защото ръцете още ми са премръзнали от вчера при 0 гр.
download.jpg
download.jpg (46.41 KiB) Преглеждано 2741 пъти

Алтернатор не зарежда винаги

Публикувано на: 21 Авг 2025 01:51
от Mmilanov
Здравейте,
Ще ползвам тема на колегата. Колата е Корола 2003г е120 1.6 бензин. Имам я от под година. Смених в началото акумулатор. Имаше проблем със зареждането, рециклираха ми уж генератора. Наложи се по стечение на обстоятелствата да сменя майстора. Скоро колата остана без ток, в градски условия. Сложих друг акумулатор и я закарах на сегашния майстор. Казвам директно, че не разбирам нищо, освен общо знание какво прави акумулатора и генератора. Замери го и ми сподели, че като цяло е слаб за модела (ако запомних правилно 80а) и има проблем на място при пуснати климатик фарове и тн консуматори, тогава е под 13V. Попрочетох малко тук,но май това е нормално за модела? И като че ли не това ще ми е проблема. Колата се кара често извън града, не е мъчена само градско.

Алтернатор не зарежда винаги

Публикувано на: 21 Авг 2025 07:30
от mapamop
Mmilanov написа: 21 Авг 2025 01:51 като че ли не това ще ми е проблема
Прешкури си окислените маси в двигателя. Специфично тази на минусовата клема на акумулатора, към купето, но не само нея.