Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Toyota Corolla E12 1.4 бензин..Сутрин не пали!??
До тук установено :
-компресия и на 4рите цилиндъра еднаква 11.5
-налягане на помпата 3.2бара
-всички видове датчици работят перфектно и нормално
-сложих нова ламбда сонда,евентуално заради разхода.
Единственото което установихме е,че има някоя бобина която си заминава и леко има претрисане на около 2000 оборота
Утре имам уговорка с човек от тойота да е прегледа ,да видим и той какво ще каже
И уж всичко е наред пък не пали колата.
Утре сутринта ще карам дюзите да ги проверят и почистят.
-компресия и на 4рите цилиндъра еднаква 11.5
-налягане на помпата 3.2бара
-всички видове датчици работят перфектно и нормално
-сложих нова ламбда сонда,евентуално заради разхода.
Единственото което установихме е,че има някоя бобина която си заминава и леко има претрисане на около 2000 оборота
Утре имам уговорка с човек от тойота да е прегледа ,да видим и той какво ще каже
И уж всичко е наред пък не пали колата.
Утре сутринта ще карам дюзите да ги проверят и почистят.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Toyota Corolla E12 1.4 бензин..Сутрин не пали!??
Пробвай с други свещи. NGK разбира се. Ако не се оправи, отивам утре на парада.
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена ?
Koлата се оправи.
След всички диагностики и тестове колата се оказа перфектна и само с една пикаеща дюза.
След ултразвука всичко се оправи.
Колата почна да пали,вече не мирише никъде и нищо на бензин - разхода падна веднага.
И като цяло съм доволен сега.
Благодаря на всички за съветите и помощта.
След всички диагностики и тестове колата се оказа перфектна и само с една пикаеща дюза.
След ултразвука всичко се оправи.
Колата почна да пали,вече не мирише никъде и нищо на бензин - разхода падна веднага.
И като цяло съм доволен сега.
Благодаря на всички за съветите и помощта.

Последно промяна от Akima на 03 Юли 2016 18:35, променено общо 1 път.
Причина: Правопис.Моля прочетете правилата.
Причина: Правопис.Моля прочетете правилата.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена ?
Явно че все пак дистанционната диагностика проработва от време на време.
Въпреки това предполагам, че дюзата няма да изкара много...

Въпреки това предполагам, че дюзата няма да изкара много...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Веднага щом пак направи проблем,ще ги сменя и четирите.
Последно промяна от Akima на 03 Юли 2016 18:36, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Здравейте,
Колата се покара няколко месеца безпроблемно и днес пак наново с допълнителни симптоми.
Не мирише на бензин! А пали и гасне поне 3-4пъти и след това запалва само с много газ и с големи черни пушилки като стар дизел и прекъсване. Маслото и то не мирише на бензин. Като изчисти след около минута ражота на обороти после си работи нормално. При подаване на плавно газ колата вдига безпроблемно до 6000оборота, но ако и подам рязко газ падат оборотите и почва да прекъсва и леко попрепушва черно. След като зягря колата до 80градуса прекъсването стана почти не доловимо и карах колата върви си нормално набира нормално до към 100км/ч с долавяне на леко прекъсване в по малките обороти.
Възможно ли е да е нещо от свещи или бобините. Или сега е по зле работещи дюзи и от предния път, в който нямаше прекъсване и пушеци
Колата се покара няколко месеца безпроблемно и днес пак наново с допълнителни симптоми.
Не мирише на бензин! А пали и гасне поне 3-4пъти и след това запалва само с много газ и с големи черни пушилки като стар дизел и прекъсване. Маслото и то не мирише на бензин. Като изчисти след около минута ражота на обороти после си работи нормално. При подаване на плавно газ колата вдига безпроблемно до 6000оборота, но ако и подам рязко газ падат оборотите и почва да прекъсва и леко попрепушва черно. След като зягря колата до 80градуса прекъсването стана почти не доловимо и карах колата върви си нормално набира нормално до към 100км/ч с долавяне на леко прекъсване в по малките обороти.
Възможно ли е да е нещо от свещи или бобините. Или сега е по зле работещи дюзи и от предния път, в който нямаше прекъсване и пушеци
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Глъхненето при рязко подаване на газ ми прилича на липса на гориво / бедна смес...
Ама пушека??.....
Ама пушека??.....

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
А проблема с дюзите е и още по сериозен защото никъде по магазините не могат да ми ги поръчат и доставят,презвънях всичко в Пловдив днес
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Колеги намерихте ли решение на проблема. Аз имам подобен проблем. Моля някой да сподели.
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
TOYOTA AURIS 1.4 D4D
TOYOTA AURIS 1.4 D4D
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Купил съм други дюзи и другата седмица ще ги сменя и ако се оправи ще търся вариант с монтаж на допълнителен филтър на бензина.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
След смяна на дюзите проблема си остана. Колата при рязко подаване на газ препуква и прекъсва. Иначр пушъци имаше само първите един два пъти след като почна наново проблема. И от тогава няма никакъв пушек освен от конденза.
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Да не би проблема да е в сензори, отговорни за горивната смес? Ламбда, МАП/МАФ (забравил съм с какво е...)...
Или ниско налягане/нисък дебит на горивото...
Или ниско налягане/нисък дебит на горивото...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Lamda-та е нова. Налягането на помпата е 3.2бара. А въпросния дебитомер не знам как да го проверя..
Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Колата беше 2 дена в сервиз да е четат и видят как пали..
Момчето от сервиза казва ,че колата всичко си е перфектно освен ,че компютъра се е самообучил да подава по малко гориво.И сутрин по време на първо палене впръсква нещо 5милисекунди ,а трябвало около 15-20..и според него колата иска често каране да се пренастрои компютъра и щяла да се оправи..
А иначе вече положението е по зле и от преди.
Сменени дюзи с напълно работещи и безпроблемни,почистени на ултразвук преди да се монтират. И всеки казва,че всичко е перфектно по колата,а колата не иска да пали сутрин и сега от както е с други дюзи сутрин колата върти многооо и не иска да запали. На второ въртене колата завърта и пали веднага,поработва малко и след това почва все едно да прекъсва и ако и подам газ леко и се оправя всичко и от там нататък си работи перфектно и си върви супер колата. Но паленете е като форд през зимата който не иска да запали
Кажете какво да е правя тази колата,взех е с голям мерак,а нещо взе да ми се изпарява всякакво желание да е гледам даже тая кола ....
Къде да е закарам,какво да сменя,самооо и само да почне да си пали нормално?
И ще помоля ако може да модератора да премахне от заглавието ,че проблема е "РЕШЕН" понеже не е
Благодаря!
Момчето от сервиза казва ,че колата всичко си е перфектно освен ,че компютъра се е самообучил да подава по малко гориво.И сутрин по време на първо палене впръсква нещо 5милисекунди ,а трябвало около 15-20..и според него колата иска често каране да се пренастрои компютъра и щяла да се оправи..
А иначе вече положението е по зле и от преди.
Сменени дюзи с напълно работещи и безпроблемни,почистени на ултразвук преди да се монтират. И всеки казва,че всичко е перфектно по колата,а колата не иска да пали сутрин и сега от както е с други дюзи сутрин колата върти многооо и не иска да запали. На второ въртене колата завърта и пали веднага,поработва малко и след това почва все едно да прекъсва и ако и подам газ леко и се оправя всичко и от там нататък си работи перфектно и си върви супер колата. Но паленете е като форд през зимата който не иска да запали

Кажете какво да е правя тази колата,взех е с голям мерак,а нещо взе да ми се изпарява всякакво желание да е гледам даже тая кола ....

Къде да е закарам,какво да сменя,самооо и само да почне да си пали нормално?
И ще помоля ако може да модератора да премахне от заглавието ,че проблема е "РЕШЕН" понеже не е

Toyota Rav4 2.5 178к.с. бензин. 2017година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
Infiniti Q50 3.5 Hybrid AWD 365к.с 2014година
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори
Колега, абе някой чете ли и на тази кола какви температури дава сутрин преди първото палене? И двата датчика са от значение ETC и Air intake. То хубаво са и правили диагностика, ама като знам как всички диагностици обичат да гледат параметри само на топло, а някой датчик да е изсвирясал на студено.
Дросел и стъпков мотор чистени ли са? Провери си camshaft сензора.
Дросел и стъпков мотор чистени ли са? Провери си camshaft сензора.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта