Страница 2 от 3

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 05 Фев 2015 18:53
от nowyaris
slowtraveler написа:Мисля си какви действия могат да се направят при маслен разгон на дизела... Май единственото е да пробваш да му запушиш въздуха....
Или да го изгасиш на скорост де...
Изчакваш да изгори цялото масло... biggrin.gif . То вече не е двигател . Нищо не можеш да направиш.Аз дето не съм от неопитните или страхливите за малко да се насера - наистина ми изкара ангелите.За пръв път ми се случваше.Продължи няколко секунди (според мен) но не съм сигурен,наистина се бях парализирал.

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 08:31
от kalata2
свалихме турбината и я занесох на майстора.С присвито сърце чакам да ми се обади biggrin.gif

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 10:01
от slowtraveler
nowyaris написа:
slowtraveler написа:Мисля си какви действия могат да се направят при маслен разгон на дизела... Май единственото е да пробваш да му запушиш въздуха....
Или да го изгасиш на скорост де...
Изчакваш да изгори цялото масло... biggrin.gif . То вече не е двигател . Нищо не можеш да направиш.Аз дето не съм от неопитните или страхливите за малко да се насера - наистина ми изкара ангелите.За пръв път ми се случваше.Продължи няколко секунди (според мен) но не съм сигурен,наистина се бях парализирал.
Двигателя по принцип нищо му няма в първите моменти на процеса... Просто му се подава много 'гориво', което той може да си го изгори безпроблемно, стига да понесе високите обороти (или ако се натовари двигателя, което да не му позволи да вдигне прекалено високи обороти)...
А да изгори цялото масло? Ами в повечето случаи изгаря с автомобила - по-високите обороти 'гонят' повече масло - т.е. повече гориво при процеса, и обикновено приключва с разрушен или изгорял двигател (или автомобил)...
https://www.youtube.com/watch?v=dsPSMeShivk

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 11:42
от Me4oKyX
Клапата за меко гасене нищо не може да ти помогне. Помага само да вкараш на 5-та или 6-та предавка /най-високата, която имаш/, вдигаш ръчна, скачаш целия на спирачките и пускаш рязко съединителя.... Но много често ще изгориш съединителя, като е развъртял над 8000об..... Но пък съединител е по-добре от нов двигател с турбо biggrin.gif Проблема е, че и шума е страшен - един с Волво пред мен му изви колата като формула, виках колко гърло имах, ама не чу момчето.... а не е като да не съм гласовит tooth.gif И след 10-тина секунди се чу само едно ДАНННННН и всичко приключи .... А мъглата беше чудна, а момчето стоеше с ключ в ръка до колата е гледаше странно happy.gif Това стане ли, трябва да си бърз .... или двигателя е мъртъв до 15 секунди :thumbsup: турбото и катализатора не ги броя дори tooth.gif

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 11:46
от slowtraveler
Имах предвид опит механично да се ограничи достъпа на въздух - отваряне на капака и хвърляне някой парцал в смукателния колектор (или пожарогасителя във филтъра tooth.gif )...

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 13:01
от Me4oKyX
при тази тяга, която развърта мотора до обороти от формула 1, може и да смукне парцала.... Удряш спирачки ръчна и най-висока предавка и се молиш само съединителя да замине laugh.gif

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 16:39
от jim_beam
а при автоматик какво правим?

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 16:41
от Me4oKyX
Падаш на колене и почваш да се молиш :thumbsup: Там което и да разбиеш, влизаш в графата 3000++++

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 17:43
от iovkito
С редовна смяна на масло , по-малко издуване по магистралите и оставяне на колата на празен ход да се охлади , след като сме я тормозили над обичайното , е доста възможно да забравим за турбото като консуматив и да надживее без проблем останалата периферия по двигателя.

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 18:11
от geniya
"А дано, ама надали" са казали едни хора biggrin.gif

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 06 Фев 2015 19:39
от slowtraveler
Me4oKyX написа:при тази тяга, която развърта мотора до обороти от формула 1, може и да смукне парцала.... Удряш спирачки ръчна и най-висока предавка и се молиш само съединителя да замине laugh.gif
Така е Мечо, но все ми се струва, че все ще запецне някъде по пътя и няма да успее да прекара парцал през клапаните....
А дори и достигне до тях - ще ги остави отворени, което ще угаси двигателя, и пораженията няма да са толкова големи...
Абе стигне ли до там - пиши го бегал - резултата е 50/50 :whistle:

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 07 Фев 2015 14:10
от nowyaris
Жорка,стигне ли до там,резултата е 100/0 . Вервай ми , брат . Къв парцал,кви 5 лева , то всичко става за десетина секунди . Изклщчваш от скорост и чакаш за друг двигател,тва е .

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 07 Фев 2015 14:36
от slowtraveler
nowyaris написа:Жорка,стигне ли до там,резултата е 100/0 . Вервай ми , брат . Къв парцал,кви 5 лева , то всичко става за десетина секунди . Изклщчваш от скорост и чакаш за друг двигател,тва е .
И бягаш надалеч да не те опари/удари някое бутало, и да не се опушиш punk.gif Май си прав :thumbsup:

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 08 Фев 2015 08:32
от Japanese_fever
Аз пък мислех, че двигателят се форсирва, когато има повече въздух, а се дави когато има повече гориво?

Re: Масло в интеркулера RAV4 XA20 2.0 D4D 2005

Публикувано на: 08 Фев 2015 09:14
от slowtraveler
При бензинките въпроса е свързан (натаманяват горивото според въздуха)...
Обаче при дизелите нещата не са така. Там въздуха обикновено е отворен свободно (да, при по-новите дизели започнаха да им слагат и дросели за по-добро смесообразуване, ама целта им е малко по-друга)...
А 'газта' при дизела командва количеството гориво, което ще се вкара в цилиндрите...
Най-просто казано - 'газта' при бензина командва дросела (въздуха), а при дизела - помпата(горивото)...