Страница 2 от 11
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 15 Фев 2014 17:15
от slowtraveler
zi_zi_top написа:Към Източно Европейския пазар се насочват автомобилите, който са слезли от конвейра с някакви проблеми и са отстранени, но все пак не са 100% наред, а също и сглобените коли от местни или регионални заводи, които работят с регионални доставчици на части и компоненти....
Не съм съвсем съгласен. Да, произвеждат се с 'локализирани' за местния пазар опции, което е напълно нормално (например за Русия се предлагат автомобили с усилено окачване и без някои по-капризни двигатели)....
Но пък да кажеш, че някой 'филтрира' автомобили ми се струва нелогично - процента проблемни автомобили не е толкова голям, че да насити пазар.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 18 Фев 2014 14:35
от Not_active_user_1
chukich написа:Купена нова кола в Германия и същата такава нова от България, голяма е разликата в качеството.
Това важи и за Тойота.
Това от къде го разбра? Изобщо нямам подобни впечатления. Разликата е само и единствено в екстрите и пакетите с които се предлагат и цената разбира се. Качеството не е различно.

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 18 Фев 2014 19:59
от chukich
prius 3 написа:chukich написа:Купена нова кола в Германия и същата такава нова от България, голяма е разликата в качеството.
Това важи и за Тойота.
Това от къде го разбра? Изобщо нямам подобни впечатления. Разликата е само и единствено в екстрите и пакетите с които се предлагат и цената разбира се. Качеството не е различно.

1.това важи за всички продукти предназначени за държави като България, Румъния, Сърбия и подобни от източния блок.
За колите го знам от сигурен човек работещ в тази индустрия. Качеството на отделните части го делят на примерно 3 категории. 1ва категоря е за западния пазар, 2ра за държави като нашата, 3та е за резервните части.
Дори сега си спомням как един приятел си купи нов ярис от БГ, а друг пак нов, но от Гърция. Дори нови, се забелязваше разлика в пластмасата по таблото. Яриса от гърция и до ден днешен (близо 50х км) няма нищо сменяно освен масло, а другия от БГ сменя свещи, накладки и също имаше проблем със скоростната кутия и нещо по окачването (същите километри +\- 10х км)
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 21 Фев 2014 13:11
от Not_active_user_1
Чукич, не е така. Това са градски легенди за различните видове качества на автомобилите. Както и да е, няма да спорим. Имам познати, които работят в БМВ и инфото ми е от първа ръка. Освен това едната ми специалност е индустриално управление, работил съм в машиностроителни предприятия и там качеството е едно по принцип. Всеки детайл има допуски. Влиза ли в допуските е годен. Не влиза ли се маха и не се влага в нищо. Друг е въпроса какво е нивото на КК (Качествен Контрол). Ако там куцат нещата е нормално да стават грешки. При Тойота КК е на може би едно от най-високите нива и не вярвам да правят компромиси. Доказват го и класациите по качество и надеждност, където марката е винаги на челните места навсякъде по света. За Ярисите, които споменаваш е някакво кофти съвпадение или стечение на обстоятелствата. Има го момента, че и нов автомобил може да даде дефекти, дори и да е Тойота.

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 21 Фев 2014 14:40
от slowtraveler
На колежката и бе взет ярис преди няколко години (май станаха вече 5г), най-високото оборудване (вкл.навигация и т.н.)...
Качеството - без забележки. Нито следа от износване или 'евтина пластмаса' вътре, нито проблеми от техническа гледна точка (Д4Д дизелче).
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 21 Фев 2014 15:09
от Scott
slowtraveler написа:...Качеството - без забележки...
Аз съм сколонен да вярвам на Чукича. Откак многоуважаемия колега Приус3 отбеляза че на Ауди/БМВ/Мерцедес им горят на поразия ЛЕДовете отзад ми изтекоха очите и един не съм видЕл още. Явно в Германия качеството е по-зле.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 21 Фев 2014 16:15
от slowtraveler
Scott написа:... Откак многоуважаемия колега Приус3 отбеляза че на Ауди/БМВ/Мерцедес им горят на поразия ЛЕДовете отзад ми изтекоха очите и един не съм видЕл още. Явно в Германия качеството е по-зле.

Тук явно също метеорологичните условия спомагат за дълговечност на диодите - и аз не съм срещал изгорял светодиод на кола на пътя, с изключение на 'китайскитею афтърмаркет истории - преди няколко дни видях на едно ауди 80 светодиодни габарити - примигваха си равномерно

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 21 Фев 2014 23:09
от Not_active_user_1
„Те такова животно нема, възкликнал шопът, като видял жирафа в зоологическата градина.“, че и вашата работа същата.
Ей ви на пресни, пресни картинки от днес и моля не ме амбицирайте да се разкарвам с фотоапарат, като папарак и да снимам само заради това, че вие не сте виждали! Аз, всеки ден ги виждам. На многоуважаемият колега Scott му е простено. То там на Албиона освен мъгла и дъжд друго не вижда. Нормално е да му е все запотено стъклото и изгорелите ледчета да са незабележими за него. Пък и имам усещането, че скоро не е посещавал очен лекар. Доста неща му се привиждат и си ги съчинява едни...
Например ...„горят на поразия“... Не се сещам някъде да съм го ползвал.

- audi a 5 001.jpg (311.09 KiB) Преглеждано 2001 пъти

- audi a 5.jpg (322.35 KiB) Преглеждано 2001 пъти
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 21 Фев 2014 23:33
от slowtraveler
Да не би да има фадинга на габарите при включен мигач? Не се заяждам - просто виждам, че при включен мигач долния ред LED е изгаснал...
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 21 Фев 2014 23:42
от Not_active_user_1
Коледна елха с премигващи лампички виждал ли си? Нещо такова е. На няколко съм го виждал и явно си е проблем. И на други модели съм ги виждал на същата марка. На ФВ същата работа тези Голфовете с кръглите фарове. На Мерцедесите Е-клас също са много. На БМВ най-малко съм виждал. Автопарка тук е предимно от тези марки, движа се редовно из града, задръствания, светофари и се набива на очи просто.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 22 Фев 2014 00:06
от Scott
prius 3 написа:Коледна елха с премигващи лампички виждал ли си?...
Интересно книжле за напреднали - Automotive Lighting and Human Vision
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 22 Фев 2014 00:26
от LEXUS
Между другото, с риск да разочаровам колегата-германофил Scott biggrin.gif , ще споделя, че преди време забелязах именно неработещ LED стоп на Ауди А8, тоест премигваше като тези старите луминсцентни лампи,ако се сещате, много досадно и дразнещо, мисля,че беше и с намалена интензивност на светлината от Led-а или просто беше габарит. Но за подробности не съм сигурен. Направи ми впечатление, че колата е сравнително нова, всъщност предпоследното Ауди А8. Учуди ме,защото мисля,че LED светлините са надеждна техника, и то по-надеждна от крушките, но очевидно и там се случват повреди, дори и при нови модели.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 22 Фев 2014 00:33
от Not_active_user_1
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 22 Фев 2014 08:04
от slowtraveler
prius 3 написа:Можеш да не ми благодариш, че ти показвам изгорели ледчета. Нали не беше виждал. Хайде гледкай!

...
На тази снимка май няма изгорели
Но да - на снимките се виждат умрели сектори. Може да са направили глупостта да икономисат светодиоди, пускайки останалите близко до граничния им ток...
Светодиода държи безпроблемно когато е далеч от максимално натоварване... Не съм броил колко светодиода имаше в стопа на Маздата, но бяха навярно поне три пъти повече отколкото на горната снимка. И допълнителни - за стопа, засветвайки ярко заедно и с 'габаритните', които също увеличаваха интензитета (увеличен ток)...
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 22 Фев 2014 11:03
от Not_active_user_1
slowtraveler написа:prius 3 написа:Можеш да не ми благодариш, че ти показвам изгорели ледчета. Нали не беше виждал. Хайде гледкай!

...
На тази снимка май няма изгорели
Но да - на снимките се виждат умрели сектори. Може да са направили глупостта да икономисат светодиоди, пускайки останалите близко до граничния им ток...
Светодиода държи безпроблемно когато е далеч от максимално натоварване... Не съм броил колко светодиода имаше в стопа на Маздата, но бяха навярно поне три пъти повече отколкото на горната снимка. И допълнителни - за стопа, засветвайки ярко заедно и с 'габаритните', които също увеличаваха интензитета (увеличен ток)...
Май по-добре да имаше, че с тези нюанси на жълтото и червеното, щеше да ме е срам да карам този немски премиум с китайски ледчета. Между другото човека, собственик на колата пуснал снимката е написал горе-долу същото. Хубавото в случая е, че тази кола ще мине без проблем хАмериканския и европейски технотест. На това му се вика иновация. Задни светлини 2 в 1. Караш навсякъде по света.
