Страница 2 от 46
Публикувано на: 11 Дек 2006 21:44
от slowtraveler
Правих тест драйв на Мазда5 (143к.с. 2000 дизел, 6 скорости) - екстри мноооого (включително ксенонови фарове). Возия доста добра като за този клас...
Цена около 52х.лв.
Бензиновия вариант беше с още повече екстри (вкл.DVD, навигации и т.н.)
Класата беше много над тази на Корола Версо 1.8 със екстрите...
Королата е с около 8х.лв по-евтина, но няма толкова екстри, и самото излъчване е за по-евтин автомобил....
Возията - дърварска (стария ми авенсис има в пъти по-добра возия).
За ремонта на помпичка на пръскачка за стъклото само на 200км бях писал.
Сега май пак ще ходи в сервиза, щото няма (или не работи) сигнализация за забравени фарове. Иначе има парктроници, bluetooth и т.н, ама сигнализация няма?!?!?!
Ще видим колко ще издържи Королата (все пак е само на около 10х.км)..
Та ако трябваше да избирам между двете - щях да избера Маздата...
Публикувано на: 11 Дек 2006 22:24
от fr3nzy
juri_galev написа:fr3nzy написа:Според мен високия клас Тойоти внос от Japan са си на същото перфектно качество, както са били и преди 15 години. Обаче в България най-много се кефят на Короли, Авенсиси и Рафове, които откровенно са най-големите дървета. Който иска яка нова Тойота да си вземе Landcruiser ... а който няма пари за нов такъв като мене да се придържа към старото и изпитаното. Съвсем отговорно заявявам, че старото ми БМВ 5ца (1992), което струва не повече от 4000-5000лв е много по-обезшумено и вози много по-меко и има много по-добър звук от най-новия Авенсис и Рав4

Странни критерии да си купиш е34 вече и аз това ще гледам защо ми е здравината ще гледам да ми е тихо.Дали Корола щеше да е с най-много продадени автомобили в света ако беше "Дърво"?

.Аз съм си взел колата да ме вози да се чувствам комфортно да знам че където и да тръгна съм сигорен в нея а дали звука ми е като на рали пилот не ме валнува деиствително рава не вози много меко но защо сравняваш СУВ с лек автомобил

Мразя такива изказвания

Както подчертах по-горе в моя пост аз говоря за България, а не за света. И пак казвам - в България се продават дървета! Единствените модели, които стават са скъпите - Landcruiser-ите, защото само те се внасят от Япония.
Сравнението ми е много добро между СУВ и лека кола, защото ландкруйзера вози като 7ма серия, а рафа вози като голф 4. Та идеята ми е, че ценовата разлика между рав4 и ландкруйзер изобщо не е оправдана. Колкото за "несигурното е34" в България са му минати 180000 км без да му се сменя нищо съществено.
Аз съм широкоскроен човек,а не кон с капаци. От малък съм закърмен с идеята за превъзходството на японските автомобили и техника, в което в същност няма спор, но е тъпо да се плюе другото, защото немците имат и много добри модели, които от практична гледна точка са по-добри от някой японски модели ... но това си е тема на друг разговор.
А по-темата според мен качеството на Тойота не е мит, а просто в България докарват боклуци.
Публикувано на: 11 Дек 2006 22:36
от jamie
Имам наблюдения над нова Мазда 6 - интериора се износва прекалено бързо.
ПП: За да струва една Корола Версо 50 000 лева би трябвало да е японската (ако не греша поне доскоро Версо се правеха само в Япония и бяха значително по-скъпи от "нормалните" Короли).
Публикувано на: 11 Дек 2006 23:20
от slowtraveler
Версото, за което разправях е турско 2006г (лятото).
Приятел има Мазда 6 2.0 бензин от 4 години.
Експлоатира я експлоататорски biggrin.gif
Износване не съм забелязал.
Проблемите досега: отказа регулировката на фар (гаранционна смяна на фара), изгоря регулатора на алтернатора, от камъчетата падна боята под прага зад предната гума (колата е стартовия модел, на следващите варианти вече има пластмасови 'отбойници').
Колата е над 120х.км и обикновенно се кара над 5000 об/мин

Публикувано на: 11 Дек 2006 23:30
от jamie
E, тaзи която ми е "под око" се опитва да си пука таблото.
Определено се забелязва
Колегата Аксиал от форума си купи Версо миналата година - та от него знам че нямаха турски. Не знам кой е достатъчно луд да си купи турска за същите пари...
Публикувано на: 12 Дек 2006 00:00
от Scott
jamie написа:Колегата Аксиал от форума си купи Версо миналата година - та от него знам че нямаха турски...
Има се и още как:
http://www.globalautoindex.com/maker.plt?no=1384
Публикувано на: 12 Дек 2006 00:19
от juri_galev
fr3nzy написа:juri_galev написа:fr3nzy написа:Според мен високия клас Тойоти внос от Japan са си на същото перфектно качество, както са били и преди 15 години. Обаче в България най-много се кефят на Короли, Авенсиси и Рафове, които откровенно са най-големите дървета. Който иска яка нова Тойота да си вземе Landcruiser ... а който няма пари за нов такъв като мене да се придържа към старото и изпитаното. Съвсем отговорно заявявам, че старото ми БМВ 5ца (1992), което струва не повече от 4000-5000лв е много по-обезшумено и вози много по-меко и има много по-добър звук от най-новия Авенсис и Рав4

Странни критерии да си купиш е34 вече и аз това ще гледам защо ми е здравината ще гледам да ми е тихо.Дали Корола щеше да е с най-много продадени автомобили в света ако беше "Дърво"?

.Аз съм си взел колата да ме вози да се чувствам комфортно да знам че където и да тръгна съм сигорен в нея а дали звука ми е като на рали пилот не ме валнува деиствително рава не вози много меко но защо сравняваш СУВ с лек автомобил

Мразя такива изказвания

Както подчертах по-горе в моя пост аз говоря за България, а не за света. И пак казвам - в България се продават дървета! Единствените модели, които стават са скъпите - Landcruiser-ите, защото само те се внасят от Япония.
Сравнението ми е много добро между СУВ и лека кола, защото ландкруйзера вози като 7ма серия, а рафа вози като голф 4. Та идеята ми е, че ценовата разлика между рав4 и ландкруйзер изобщо не е оправдана. Колкото за "несигурното е34" в България са му минати 180000 км без да му се сменя нищо съществено.
Аз съм широкоскроен човек,а не кон с капаци. От малък съм закърмен с идеята за превъзходството на японските автомобили и техника, в което в същност няма спор, но е тъпо да се плюе другото, защото немците имат и много добри модели, които от практична гледна точка са по-добри от някой японски модели ... но това си е тема на друг разговор.
А по-темата според мен качеството на Тойота не е мит, а просто в България докарват боклуци.
Кажи ми само возията на Ленда и на 7-ма серия каква е приликата им?Ще ти пиша на лична защото ще се впрегна в дълги писания да не занимавам другите.
Re: Ами!
Публикувано на: 12 Дек 2006 02:14
от LordDigital
boss написа:По повод изказванията на някои колеги искам да кажа че версото не е никак ефтино, струва почти 50 000лв. и като го сравня с цените на конкурентите от същия клас автомобили се вижда че то е по скъпо от тях.
И като се има в предвид че се прави в Турция може да се каже че цената му си е висока. За сравнение мога да кажа че баща ми си взе преди 2-3месеца новото Санта фе, а цената му е само около 10 000лв отгоре, при положение че това си е ДЖИП 7местен. Не казвам че е по качествен от тойотата но си е джип.
Другото което се сещам че чака около 1месец за САНТА ФЕТО, а те се правят в Кореа, а аз за тая корола чакам 3месеца да дойде от Турция. Аз като цяло не съм доволен от представителството на тойота за София.
Ми ефтино е ,повярваи ми. Кво като се слгабя във турция - основните чарколяци вероятно идват от извън европа във слгобен или полуСглобен вид и от там са плащат яките наказателни мита ,и така се оскъпяват. Освен това продажбите на Тойота във Европа ,са такива че всички модели специално разработени за там минават като екзотични и всеки които си купи такава си плаща и за "екзотика" - тъпо е ама е истина. Аз ако ша взимам нова кола във България ,никога нема да купя Чисто Нова Тойота - моя критерии за новите коли е ,че са еднакво нови когато са на 2-3 години и като ги взимаш от Магазина - за кво да се набутва човек тогава? - за да каже че си е взел кола от "магазинУ"? ,за да му мирше на ново вътре?? А колко струва един IS200 примерно 3 години?
Re: Ами!
Публикувано на: 12 Дек 2006 07:34
от ALTEZZA
LordDigital написа:Аз ако ша взимам нова кола във България ,никога нема да купя Чисто Нова Тойота - моя критерии за новите коли е ,че са еднакво нови когато са на 2-3 години и като ги взимаш от Магазина - за кво да се набутва човек тогава? - за да каже че си е взел кола от "магазинУ"? ,за да му мирше на ново вътре?? А колко струва един IS200 примерно 3 години?
posledno bi li vzel nova kola v BG?
inache zashto bi vzel chisto nova kola. ami minalata sedmica razglobih dvigatelia na edno Camry s 35K mili na nego. beshe mu blokiral, lagera na cilindar #3 beshe stopen. zashto? ami kat otvorihme dvigatelia vsichko vatre beshe tinia, edvam ia izrovih che da stigna do boltovete na glavata. shto vsichko beshe v tinia? ami edva li e imala poveche ot edin oil change tozi dvigatel za poslednite 35K mili. ta za tova kat kupuvash stara kola riskuvash, ne znaesh kak sa se otnasiali s neia.
Re: Ами!
Публикувано на: 12 Дек 2006 07:46
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:LordDigital написа:Аз ако ша взимам нова кола във България ,никога нема да купя Чисто Нова Тойота - моя критерии за новите коли е ,че са еднакво нови когато са на 2-3 години и като ги взимаш от Магазина - за кво да се набутва човек тогава? - за да каже че си е взел кола от "магазинУ"? ,за да му мирше на ново вътре?? А колко струва един IS200 примерно 3 години?
posledno bi li vzel nova kola v BG?
inache zashto bi vzel chisto nova kola. ami minalata sedmica razglobih dvigatelia na edno Camry s 35K mili na nego. beshe mu blokiral, lagera na cilindar #3 beshe stopen. zashto? ami kat otvorihme dvigatelia vsichko vatre beshe tinia, edvam ia izrovih che da stigna do boltovete na glavata. shto vsichko beshe v tinia? ami edva li e imala poveche ot edin oil change tozi dvigatel za poslednite 35K mili. ta za tova kat kupuvash stara kola riskuvash, ne znaesh kak sa se otnasiali s neia.
Tova e qsno i vaji ne samo za koli, za vsi4ko, koeto e 2-ra upotreba.
Tuj kato sum vidql doooosta koli na staro za prodan, gore-dolu se orientiram koj kak se e otnasql kum kolata si. NO i tova ne e garanciq, 6toto primerno KORD si luska Golfa, no kolko AutoX-a ima zad gurba si e drug vupros!
Risk pe4eli - risk gubi.
Do kolkkoto znam dosta hora ot foruma karame koli 2-ra upotreba, puk nqmame nikakvi oplakvaniq. Mojta ima nqkoi bolesti, no te sa otvuzrastta, ina4e na predi6niq sobstvenik 6apka mu svalqm!
Публикувано на: 12 Дек 2006 09:14
от proscrip
Аз, да ви кажа, съм доволен от новия бус дето взех август тази година - Toyota Hiace, пътническо диване, има два леко дразнещи проблема - едното е, че едната кора от страната на "навигатора" - под таблото при обороти към 3000 започва да подрънква, но като поразгледах се оказа, че щипките са малко хлабави и от там идва, другото е, че единия сенник също не се прибира плътно, но и той се оправя; - откъм двигател и ходова част, нямам никакви оплаквания, дори мисля, че са се престарали откъм ходовата част - то товя се отразява и на теглото на машината. А, чуват се задните гуми вътре в купето, като е празен - но все пак съм взел бус, не лека кола... а и е идеален за дрифт с туй задно;)
Колкото до леките коли - съм разочарован точно от новите Короли, Авенсис, Ярис и РАВ - търкалям от време на време едно БМВ 740 i от 1994/5 - ами за возия - няма да говорим, щото е друг клас, ама бива ли разхода му по магистралата да е по-малък от РАВ-а, дето е хем по-лек, хем с по-малък двг, хем 10 г. по-нов.
На мен това ми е забележка и към буса ми - японците - спокойно можеха да сложат 6 степенни ск. кутии на дизеларките, поне - хем да не се мъчи двигателя, хем спокойно да си поддържа скорост на по-ниски обороти - щото БМВ-о е с идея от преди повече от 15 г. ама са му турили 6 скорости на ръчната. Не разбирам - повечето производители - включително и джапанците, дето най ги уважавам - защо на двигатели с голям вътрящ момент, които изобилстват вече, не слагат масово или поне не предлагат като екстра 6 ст. ск. кутия - ами пак от немско трябва да виждаме тези въведения -пример - новия Транспортер, Пасат и тнт.
Публикувано на: 12 Дек 2006 10:12
от boss
slowtraveler написа:Правих тест драйв на Мазда5 (143к.с. 2000 дизел, 6 скорости) - екстри мноооого (включително ксенонови фарове). Возия доста добра като за този клас...
Цена около 52х.лв.
Бензиновия вариант беше с още повече екстри (вкл.DVD, навигации и т.н.)
Класата беше много над тази на Корола Версо 1.8 със екстрите...
Королата е с около 8х.лв по-евтина, но няма толкова екстри, и самото излъчване е за по-евтин автомобил....
Возията - дърварска (стария ми авенсис има в пъти по-добра возия).
За ремонта на помпичка на пръскачка за стъклото само на 200км бях писал.
Сега май пак ще ходи в сервиза, щото няма (или не работи) сигнализация за забравени фарове. Иначе има парктроници, bluetooth и т.н, ама сигнализация няма?!?!?!
Ще видим колко ще издържи Королата (все пак е само на около 10х.км)..
Та ако трябваше да избирам между двете - щях да избера Маздата...
Ема ти правиш грешно сравнение скъпия вариант на мазда с ефтин на тойота, аз преди една година съм я взел мойта за 49 000лв. а имаше и по скъп модел с още повече екстри, ако искаш можеш да си сложиш ТВ и т.н. ама цената ще ти скочи сериозно.
За динамичните качества на колата аз нямам претенции, в това отношение колата е идеална за мен, за мотор 2.2 съм доволен и от разхода и от ускорението и от всичко. Аз съм недоволен само от изработката на купето и материалите, иначе мотора е супер.
Публикувано на: 12 Дек 2006 10:27
от boss
proscrip написа:
Колкото до леките коли - съм разочарован точно от новите Короли, Авенсис, Ярис и РАВ - търкалям от време на време едно БМВ 740 i от 1994/5 - ами за возия - няма да говорим, щото е друг клас, ама бива ли разхода му по магистралата да е по-малък от РАВ-а, дето е хем по-лек, хем с по-малък двг, хем 10 г. по-нов.
На мен това ми е забележка и към буса ми - японците - спокойно можеха да сложат 6 степенни ск. кутии на дизеларките, поне - хем да не се мъчи двигателя, хем спокойно да си поддържа скорост на по-ниски обороти - щото БМВ-о е с идея от преди повече от 15 г. ама са му турили 6 скорости на ръчната. Не разбирам - повечето производители - включително и джапанците, дето най ги уважавам - защо на двигатели с голям вътрящ момент, които изобилстват вече, не слагат масово или поне не предлагат като екстра 6 ст. ск. кутия - ами пак от немско трябва да виждаме тези въведения -пример - новия Транспортер, Пасат и тнт.
Е какав е тоя РАВ дето харчи повече? Приятел мина от РАВ4 2.0Д на ауди оффроад 2.5д и още първата седмица почна да съжалява, рахода му е двоен. А БМВто за което говориш си е доста мощно, какав разход дава?
6-степенни скоростни кутии слагат само на по-големите мотори, мойта е 6степенна
Публикувано на: 12 Дек 2006 10:37
от jamie
Ужас ! Кола след '90-та няма си купя значи - "ако ще турско да е" biggrin.gif
Публикувано на: 12 Дек 2006 11:37
от slowtraveler
boss написа: Ема ти правиш грешно сравнение скъпия вариант на мазда с ефтин на тойота.....
Тойотата беше най-скъпия вариант за този двигател (1.8 /129к.с.) без поръчване на допълнителни екстри
А за турските Короли-не знам точно каква част от оборудването са им турско производство (а не само сглобка), но на оригиналните алуминиеви ТОЙОТА джанти със сигурност си пишеше MADE IN TURKEY със щампа.