Страница 2 от 3
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 04 Сеп 2012 21:13
от kikaha
e*e мен ти за косуматорско общество чувал ли си? Един автомобил, една седалка, стол,печка , бойлер,комп,жена biggrin.gif ,аспиратор,печка,тъща biggrin.gif ,се ползва определено време спопед инструкциите и после се рециклира.т.е. на 250 000 км какво искашот тази кола,да е като лада ама това е тойота. За твое успокоение и аз карам японка и мен ме чака същото , но съм психологичеси подготвен .Аре със здраве и безавариина!
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 05 Сеп 2012 10:41
от nov fen
Да прав си , така ги правят за да се купуват повече и повече резервни части и нови коли , нямам проблем с психологическата настройка , и ремонтът няма да е повече от 1100-1200 лв с частите , което слава богу не ми е проблем , просто не мога да повярвам че кола на такива километри , трябва да и се прави такъв ремонт .
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 06 Сеп 2012 14:39
от mar29
E nali uj modelite sled facelift-a nqmaxa tozi problem?
Kolega,osven vsi4ko izbroeno spored men 6te smeni6 o6te osnovni i bielni lageri,kakto i semeringa na kolqnoviq val.Veriyatno i voda4ite na klapanite 6te sa za smqna i tam 6te se vidi6 v 4udo........nqma vnositel na tqx i trqbva da gi prepravq6 ot drugi koli.
Savetvam te taka i taka 6te si razglobil dvigatelq,zameri si kolqnoviq val za puknatina.
Ako iska6 obadi mi se za da ti dam pove4e info.Pravil sam tozi remont predi 3 godini na sa6tiq avtomobil-imax golqm razxod na maslo.
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 07 Сеп 2012 03:00
от мехаННика
А къде мерят валовете за пукнатини и с какъв уред?
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 11 Сеп 2012 00:22
от mar29
s lupa gi gledat.
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 11 Сеп 2012 10:17
от Владислав
Тая лупа сигурно е правена в Хогуортс от Хари Потър...
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 20 Окт 2012 11:46
от ittierre
Здравей,
Аз имах същия проблем - първо само над 3000 оборота, в един момент (много скоро) стана постоянно - още като купих колата. Явно бяха сложили някаква добавка която да прикрие шума за известно време преди продажбата. Отначало проблема е бил горенето на масло и оставяне без масло на двигателя.
Ето такъв беше шума при мен:
http://www.youtube.com/watch?v=lCspKhaFFAY
http://www.youtube.com/watch?v=6k01IxGlG1w
http://www.youtube.com/watch?v=oXNQ-6brRQ0
http://www.youtube.com/watch?v=YUIi-tXtyvo
http://www.youtube.com/watch?v=kYJ5EJ2c ... re=related
Оказаха се стопени биелни лагери и счупен колянов вал в последствие. Мотора не можеше да бъде ремонтиран - купих нов...
Ако си в много начална фаза, може и да минеш с ремонта за 1000-1200 лв. Иначе... големи мъки ако е същия звук при теб.
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 20 Окт 2012 20:48
от jerryes
Колега, относно изтракването което чуваш при потегляне , не е веригата или някакъв проблем. Това е тракшън контрола, който си прави селф чек при всяко потегляне ..
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 20 Окт 2012 21:49
от kalkam
ittierre

Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 24 Окт 2012 21:16
от nov fen
Слава богу коляновият вал си беше ок , иначе ремонтът излезе 1800 лв със смяната на верига и смяната на семеринга на скоростна кутия и смяната на масло, вече съм изминал около 1600 километра моторът започна да утихва и ми се струва ,че и вървенето е по добре , чува се съвсем леко потракване може и аз да си внушавам , но майсторът каза че до около 8-9 хил кил ще се напасват клапаните , изтракването при първоначално запалване сутрин рано изчезна , сега ще сменя маслото на 2000 хил кил майсторът така каза, за да се изчисти и изпада каквото има от шлайфането на главата , сложих масло 10/40 кастрол , но ми се иска ако някой знае и е компетентен да ми каже след основен ремонт на този двигател дали мога да го карам с 5/40 .
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 24 Окт 2012 21:18
от nov fen
За съжаление има големи мошеници , и с тези добавки не можеш да разбереш състоянието на колата , на колко хил километра беше като я купи .
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 24 Окт 2012 21:24
от nov fen
Да същото ми го казаха и от спекта ауто за проверката на тракшънът , но когато отворихме колата накарах майсторът да провери и веригата оказа се разхлабена , и предпочетох да я сменя , оказа се че ремъкът на алтернаторът не е сменян , а в сервизната книжка пишеше че е сменян колата е на 250000 хил . Направете си извода как се изписват части по гаранцията и се вписват в сервизната книжка , а на практика не ти ги сменят .
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 24 Окт 2012 22:30
от мехаННика
Като ги пишеш така на едро, колко според теб е живота на един ремък,бил той и оригинален Мицубоши? 100 000,200 000? До колко хиляди километра е водена тази книжка? Когато човек си купи "изгодно" огризка трябва да е подготвен за изненади, а за да не плескаш глупости ще ти кажа че ремъкът се сменя на 105 х км и не се изписва гаранционно, а си го плащаш понеже е консуматив.Хайде сега сметни при планиран пробег от 100 000км как ще изглежда на 150 000. Аман от "ощетени потребители"..
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 25 Окт 2012 09:22
от saho
Сервизните кнжки вече не са проблем, печатите са 2 - 5лв.
Re: Проблем с двигателя 1.8 wwt-i 2004 г
Публикувано на: 25 Окт 2012 09:41
от ittierre
nov fen написа:Слава богу коляновият вал си беше ок , иначе ремонтът излезе 1800 лв със смяната на верига и смяната на семеринга на скоростна кутия и смяната на масло, вече съм изминал около 1600 километра моторът започна да утихва и ми се струва ,че и вървенето е по добре , чува се съвсем леко потракване може и аз да си внушавам , но майсторът каза че до около 8-9 хил кил ще се напасват клапаните , изтракването при първоначално запалване сутрин рано изчезна , сега ще сменя маслото на 2000 хил кил майсторът така каза, за да се изчисти и изпада каквото има от шлайфането на главата , сложих масло 10/40 кастрол , но ми се иска ако някой знае и е компетентен да ми каже след основен ремонт на този двигател дали мога да го карам с 5/40 .
Здравей, при мен не се наложи интервенция по клапаните - само шлайфане на главата и нямам никакви тракания след ремонта.
Разработването по книжка е около 1600 км, но моя майстор ми препоръча 3000 каране до 3000-3500 оборота. Така и направих. Само да уточня, че колата е Celica 2000 год 1.8 VVTi. Маслото с което карам аз е 10/40 полусинтетика Repsol Multivalve. С тази марка работи сервиза, където ми правиха колата и им имам доверие. За пълна синтетика мисля, че няма смисъл. Иначе първата смяна аз я направих на 1000 км. Не мисля, че и на 1500-200 е фатално.
За това на колко купих колата - пишеше 143 000 но са връщани 100 %, тъй като по сервизната книжка още на 5-тата година е била на 140 000 а сега е на 12

Веригата и аз я смених, и моята беше хлабава....