Страница 2 от 3
Публикувано на: 27 Май 2012 18:36
от malolitrajkata
Ако трябва да направим едно обобщение нещата клонят към двулитровия мотор, тъй като:
1. е по - непретенциозен към нафтата
2. цената е по - ниска
Не разбрах какъв е разхода в градки условия, знам , че понятието "разход" е доста обширно, но хората ползващи тези двигатели могат да усреднят и да кажат приблизителни стойности
Публикувано на: 27 Май 2012 19:03
от Me4oKyX
malolitrajkata - почти всичко си разбрал правилно, освен това са непретенциозност към нафтата.... 2.0 е с ДЕНСО дюзи, които никюди не могат да ремонтират, а 1.4 е с БОШ дюзи, за които има ремонтни комплекти, стендове и хора, които знаят как се ползват тези стендове...

Публикувано на: 27 Май 2012 19:39
от zi_zi_top
zi_zi_top написа:....Пълно щастие няма... Важното е човекът да намери добър екземпляр, независимо от ДВГ.

Публикувано на: 27 Май 2012 19:42
от Rudy
Когато продадох моята, ходихме с новия собственик до Питстоп за преглед и там казаха, че вече има решение и за дюзите на 2.0 D4D (1CD-FTV) - не знам повече подробности, но казаха че почистването е възможно в БГ от около 2 месеца промиване със специален разтвор (но при свалени дюзи) - според тях с 90% успеваемост...
Публикувано на: 30 Май 2012 16:49
от malolitrajkata
Вчера гледах различни марки коли , качвах се в Корола и Корола Версо, но попаднах на опел мерива, която се води миниван и вътре се чувствах мн удобно, опела е с мотор 1.7 цдти 101кс. Кое е по - добрият избор от двете?Цената на опела е с 2000лв по - евтина от на королата.
пп Королата версо не ми хареса , че скоростният лост е на таблото, не ми допада изобщо, което я праща на последно място в моята класация и изисквания които са съобразени спрямо нуждите ми.
Публикувано на: 30 Май 2012 23:51
от zi_zi_top
Меривата е по-компактна и доста по-тясна вътре, а дизайна на старата Мерива е като на тухла четворка (това не важи за най-новата). Точно този ДВГ 1,7 CDTI е може би най-скопения ДВГ на Опел.
Аз бих ти препоръчал Корола Е12 комби с 1CD-FTV (2,0 дизел)! За разлика от Версото задните седалки са много комфортни и няма да чуеш оплаквания от пасажерите, които возиш там, а багажника е напълно подходящ за всякакви случаи.
Публикувано на: 31 Май 2012 02:02
от ivo_g
zi_zi_top написа:Меривата е по-компактна и доста по-тясна вътре, а дизайна на старата Мерива е като на тухла четворка (това не важи за най-новата). Точно този ДВГ 1,7 CDTI е може би най-скопения ДВГ на Опел.
Аз бих ти препоръчал Корола Е12 комби с 1CD-FTV (2,0 дизел)! За разлика от Версото задните седалки са много комфортни и няма да чуеш оплаквания от пасажерите, които возиш там, а багажника е напълно подходящ за всякакви случаи.
Чак пък скопен!?! Този двигател 'Isuzu' използван и в Хонда Сивик 7ген. си понавървява доста прилично.
Публикувано на: 31 Май 2012 11:14
от vadoiv
Де да беше "ИСУЗОВИЯ"..,но не е..

!Чист опелски дизел,и като изходим от това че: Опел и Дизел са две несъвместими неща,изводите са ясни.Не случайно на новите модели на ZAFIRA(за нея имам наблюдения,понеже проявявах интерес към трите вана:ZAFIRA,MERIVA,COROLLA VERSO) монтират италянски дизели,понеже се видя че от опелските нищо не става..

.А в Меривата-1.7CDTI(старата) след 100км/ч ,не можеш да си чуеш радиото,двигателя се чува в купето повече и от бензинов,и имаш чуството че се возиш в "лагерна количка".Така че..,след доста четене и каране(пробване) на горепосочените марки, се спрях на най-надеждния,най-икономичния и най-здравия автомобил от трите марки,а именно..COROLLA VERSO..

! П.П Не бързай с тези опели...

,има толкова много и най-различни модели ванове... Успех!
Публикувано на: 31 Май 2012 11:34
от lubooo
карал съм опел и още двама приятели имам които имаха опели даже единия взе и втори които по късно продаде , извода от целия опит с опел е , че това е нискобюджетна немска кошница , ако искаш да се вкараш в приключения и да трупаш истории от майстори и сервизи това е колата

Публикувано на: 31 Май 2012 11:44
от slowtraveler
Карал съм много бензинови безпроблемни опели....
Но дизелака е друга бира... Свестен дизел след исузовия, който обаче бе някъде около 95г не съм виждал... Доколкото знам след около тия години слагат само опелски и италиански дизели..
Публикувано на: 31 Май 2012 13:54
от malolitrajkata
vadoiv сподели разхода в градски условия колко литра за 100км е?
Публикувано на: 31 Май 2012 14:07
от mirott
lubooo написа:карал съм опел и още двама приятели имам които имаха опели даже единия взе и втори които по късно продаде , извода от целия опит с опел е , че това е нискобюджетна немска кошница , ако искаш да се вкараш в приключения и да трупаш истории от майстори и сервизи това е колата

Друга глупост не можа ли да напишеш?!А Тойота е високобюджетна кошница ли?! biggrin.gif
Слоу, и до ден днешен слагат исузу ма опелите

!
Публикувано на: 31 Май 2012 14:32
от lubooo
mirott написа:lubooo написа:карал съм опел и още двама приятели имам които имаха опели даже единия взе и втори които по късно продаде , извода от целия опит с опел е , че това е нискобюджетна немска кошница , ако искаш да се вкараш в приключения и да трупаш истории от майстори и сервизи това е колата

Друга глупост не можа ли да напишеш?!А Тойота е високобюджетна кошница ли?! biggrin.gif
не мисля да навлизам в детайли ,защото не ми се занимава да ти отговарям подробно защо съм стигнал до този извод , но определено разлика в качеството между опел и тойота
има и е огромно и не само между тойота , а и доста други производители който си държат на качеството . Купи си опел между 97 - 2004 и ще разбереш за какво ти говоря.
пс : при опела биалетките и накраиниците са ти годишен консуматив

Публикувано на: 31 Май 2012 14:40
от mirott
Не мисля да си купувам, защото имам

!И съм карал и имал доста опели. За окачването пак не си прав-доста по-здраво е от тойотовото, и по-евтино(в момента имам и тойота)! Тъй че не е нужно да ми обясняваш. Ама малко силно се изказа за немските кошници, за това се подразних. Сори.
Публикувано на: 31 Май 2012 15:32
от slowtraveler
mirott написа:....Слоу, и до ден днешен слагат исузу ма опелите

!
Може - малко съм се отделил от опелите, но на времето до около 95-97г на старите/първите астри имаше много добри 1.7 Исузу мотори (пишеше си на тях Исузу), а след това постепенно изчезнаха тези двигатели и започнаха по-мощни, но проблемни опелски дизели. Поне 2 приятели изгоряха с дизелови опели - единия помпа, другия - ЕКУ...