Страница 2 от 4
Публикувано на: 22 Дек 2011 09:47
от rumenmitev
desotodorov написа:Хм, мислех че след вътрешния корм. накрайник чукането е изчезнало, а то било съвсем слабо... и след смяната на амортисьорите (Монро ти ги е препоръчал майстора - сигурен съм в това, ама станалото - станало), тропаш кат' Икарус. Ми значи съвсем възможно е слабото почукване да идва от рейката, а силното от кофти аморти/тампони. Т.е. според мен двата симптома съществуват едновременно в момента. Също така мисля че майстора дето ти е сменил амортисьорите+тампоните, сега трябва да върне старите без заплащане - нали в крайна сметка ти си отишъл при него за да отстраниш проблем, а не за да си създадеш още един...
Ако си сложа старите дали ще има ефект или вече махнати един път положението ще е както сега? За старите тампони ми казаха, че имало лек луфт на лагера?
Публикувано на: 22 Дек 2011 09:56
от desotodorov

Какви накрайници си взел, че искаш пак да ги сменяш?
Аз съм с 555 външни, и някакви белгийски вътрешни - 70к км не са мръднали...пък вземи иди до ПитСтоп - 20-ина лв е една диагностика, хващат нещата момчетата. Инак - така става приказка безнкрай - сменяш, връщаш...пари фърчат.
Публикувано на: 22 Дек 2011 10:25
от mirott
Пробвай със осигурител (лепило) за резби, преди да сменяш!Не, че не трябва да се отвиват пак, ама нали поне уж са нови...!А голямото тропане може би идва, както е написано по-горе, от неправилно монтиране на хамортесерите а не, че са менте.
Публикувано на: 22 Дек 2011 10:31
от Petar
Колега били обяснил какво е това лепило за резби какво представлява ставали дасе ползва за развалени резби и къде може дасе вземе това лепило
Публикувано на: 22 Дек 2011 10:37
от desotodorov
Лепилото за резби е една синя или зелена гадост, с която се намазва резбата преди да се затегне, само че - развиването след това е страшна мъка. А къде го има - нямам идея...във фирмата, където работех се ползваше много, но не съм се интересувал откъде го вземат. По принцип на рейката трябва да има контра шайба откъм кормилния накрайник, която контрашайба вероятно е добре да се смени при смяната на накрайника. Лепилото е малко занаятчийски подход в случая.
Публикувано на: 22 Дек 2011 10:39
от mirott
http://www.loctite.bg/cps/rde/xchg/henk ... g-1150.htm
Ето например това.В почти всички магазини за авточасти би трябвало да продават такива.Не са само локтайт, има и други марки.Да, идеята му е за развалени резби, против отвиване(какъвто е случая с накрайниците) и за по-лесно отвиване когато се наложи такова.Принципно са с 3 вида якост-само осигурител(не позволява да се появява ръжда по резбата, осигурител със слабо лепило и такъв с доста голяма якост.И те така

.
http://intertechnic.bg/index.php?p=prod ... ls&id=2071
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=111818.0
http://www.rudibg.com/prod.aspx?id=32
http://crazyrc.net/product.php?id_product=298
Чичко Гугъл знае много... biggrin.gif
Не, няма контра на накрайника на Авенсис 1!Даже повечето оригинални вътрешни накрайници се продават комплект с лепило!И не е страшна мъка отвиването, просто до последната резба се отвива с ключ, а не на ръка!
Публикувано на: 22 Дек 2011 13:35
от desotodorov
...мхмхмх, не съм си сменял накрайниците сам, но по схема - на карина (което би трябвало ад важи и за Авенсис 1) на изхода от рейката към накрайника има осигурителна шайба...
А за лепилата - аз очевидно имам опит само с най-силните - винтовете на щанците при нас ги отвиваха само с пневматичен пистолет, на ръка нямаха мърдане.
Публикувано на: 22 Дек 2011 13:38
от mirott
Ами аз сам го правих- 2 пъти го затягах и 1 път го свалях с лепило.Би трябвало да са като на Карина, ама не са.Да, сигурно е с най-якото лепило работено при вас, и е слагано повечко... biggrin.gif
Публикувано на: 22 Дек 2011 14:02
от desotodorov
Оводнихме темата на Румен баце

, при мен човека имаше проблем със свалянето на оригиналните вътрешни накрайници - спомням си, че за да ги отвие беше махнал външните и им беше заварил някакво рамо за да ги отвие от рейката

, проблема идваше от това че оригиналните накрайници бяха съвсем кръгли и нямаха никъде място за ключ....също така имам силното предчувствие, че след тази манипулация аз също вече нямам осигуритлни шайби, но пък не са се разхлабили накрайниците - щях да ги чуя, ако бяха.
За лепилото - да - не го жалеха колегите - директно потапяха винта и след това го завиваха, едното им лепило беше бързостягащо и синьо, а другото по-бавно стягащо и зелено, май бяха на Wurth но и двете държаха "на куче"
А сега сериозно към собственика на темата, щом колегата Миро е имал проблем със слабо потропване от разхлабен вътрешен накрайник - нищо чудно и при теб да се е получило това...всъщност дано да е така.
Публикувано на: 22 Дек 2011 14:18
от rumenmitev
Днес моя човек дето ги сменя( за вътрешните накрайници става въпрос като се сетя една седмица бяха добре,после похлопваше та смених и тампоните на щангата и всички други неща) ми каза, че проблема ми е в "тоягите" дето сложихме, купих ги от един, който ми препоръчаха-ne знам за марка, но бяха в плик и на него пишеше само japan twin quality.
Публикувано на: 22 Дек 2011 22:56
от nikolas3
http://www.autoexpress-2.com/contacts.html
Не е реклама-от 16 г си преглеждам и регулирам МПСтата при тях.
Звънни на момчетата,запази си час за преглед/6 лв/без регулировката .Разбери проблема,отстрани го и ни запознай с резултата.
Успех и Весела Коледа!
Публикувано на: 23 Дек 2011 10:11
от rumenmitev

Ще го направя след празниците и ще ви държа в течение!
Бях чел някъде за този сервиз и се скъсах да го търся, благодаря за координатите!
Публикувано на: 25 Дек 2011 18:43
от inditoyo
[color=white][/color][size=7][/size]
Публикувано на: 29 Дек 2011 11:30
от rumenmitev
Здравейте,
Ходих в сервиза препоръчан по горе и резултатът е потропването е в рейката, чувам го по силно сега, защото накрайниците са много стегнати и след определен пробег щели да улегнат и тропането ще намалее, но го има в рейката. Ще карам докато протече, че на рециклаж не вярвам. Може би направих грешка, че се доверих от 1-вия път и смених куп неща, а пък гледаха първо рейката, но здраве да е, можеби са имали нужда от финанси
Поздрави и весели празници!
Публикувано на: 29 Дек 2011 12:47
от LEXUS
Карай така, не би трябвало да имаш проблем,освен ако не тропа много.