Страница 2 от 3
Публикувано на: 16 Юни 2011 15:12
от coolone
moloko написа:
Има ли компютъра опция да показва записаните грешки в миналото....
нещо като дневник....дори и те да са ИЗТРИТИ от някой "майстор" ?
ECU-то не съхранява лог на грешките. Лог-а остава в програмата, с която се диагностицира. Там се записва ID-то на компа и срещу това ID се съхранява дневник на грешките. И когато има някакъв сериозен проблем още в гаранционния период, този дневник се изпраща на производителя и после жълтурите връщат ремонтни указания
А колкото до чек-енджина аз мисля че проблема ти е в потенциометъра на педала, по-точно в контактите на крайния изключвател. ''Ремонта'' който са ти направили се състои във фино почистване и напръскване с електро-спрей. За това не са ти дали гаранция колко време ще изкара.
Може да потърсиш педал втора употреба, но гледай VIN-a да започва с ''J''
Публикувано на: 16 Юни 2011 15:38
от gicho
Не знам какво точно съхранява, но последната грешка, дори да не е активна индикацията в момента, си стои вътре. Колко е дълбок лога не знам.
Това би трябвало да е стандартизирано - по ODB и тем подобни стандарти, така че може да се потърси какво е правилото.
Публикувано на: 16 Юни 2011 15:56
от coolone
gicho написа:Не знам какво точно съхранява, но последната грешка, дори да не е активна индикацията в момента, си стои вътре.
Това се отнася за временните грешки, когато чек-а изгасва и колата уж се оправя, но грешката си стои записана щото никой не я е изтрил.
Или имаш предвид, че пази последната изтрита грешка?
Публикувано на: 16 Юни 2011 16:10
от moloko
Вече проверих, след като е изтрита нищо не се пази....
Както казва Colone . Стои докато някой не я изтрие....
Публикувано на: 16 Юни 2011 23:59
от Vesko
moloko написа:Вече проверих, след като е изтрита нищо не се пази....
Както казва Colone . Стои докато някой не я изтрие....
ЛОГ-а няма как да е безкраен... въпрос на памет и цена за това. Но след като някой нарочно е изтрил лога няма нужда да се пази повече

Публикувано на: 20 Юни 2011 17:09
от naughty
да споделя как се развиха нещата при мен.
Значи сложиха манометър към горивната система и закачиха компютърче за диагностика. Караха така докато изкочи проблема и стана ясно, че не е ни педала ни дебитометъра а горивна помпа. същата е с вграден и капсулован филтър, така че да не може да се подменя и върви в комплект с помпата.. а помпата е 1300лв. Малоумници са Тойота, не е истина. С какъв акъл слагат капсулиран филтър в помпата не ми я ясно. накарах ги да почиатят само и ще карам така.
мисля да си поръчам стикери "НИКОГА ПОВЕЧЕ ТОЙОТА" и да облепя колата.
Публикувано на: 20 Юни 2011 18:16
от jim_beam
ако е така що първо не сипеш на мечо добавката,би трябвало да изкара боклуците!
а твърде ме съмнява да е верно това с капсулования филтър.
като че ли не намираш подходящия майстор,много меко казано!
Публикувано на: 20 Юни 2011 20:21
от slowtraveler
Вижте захранването към помпата. Да не би там да е 'ключа от палатката' и от там да спада налягането - моментно прекъсване на захранването..
Проверихте ли алармата кое прекъсва? Да не би да са сложили реленце към помпата, което вече да е с нагорели контакти...
Не вярвам 4 годишен автомобил да е запушил филтъра... Не знам какви бози трябва да са наливани в резервоара, че да излязат от утайника и да се наблъскат в помпата......
Ако са сигурни в модула помпа/филтър, то по-вероятно е проблема да е самата помпа или захранването към нея...
Публикувано на: 20 Юни 2011 23:56
от Nixter
naughty написа: Малоумници са Тойота, не е истина. С какъв акъл слагат капсулиран филтър в помпата не ми я ясно.
Що ве Тойота не са единствените. И Опел Астра 2007 година е така. Филтъра върви с цялата помпа. Явно натам върви автомобилната индустрия.
Публикувано на: 22 Юни 2011 08:44
от gicho
coolone написа:gicho написа:Не знам какво точно съхранява, но последната грешка, дори да не е активна индикацията в момента, си стои вътре.
Това се отнася за временните грешки, когато чек-а изгасва и колата уж се оправя, но грешката си стои записана щото никой не я е изтрил.
Или имаш предвид, че пази последната изтрита грешка?
Да, говорех точно за грешка която еку-то маха само след определен брой давания на контакт, ако е изчезнала първопричината.
Това му е лошото всеки квартален майстор да има оборудване за търкане на грешки...
Публикувано на: 29 Юни 2011 10:47
от coolone
naughty написа:
мисля да си поръчам стикери "НИКОГА ПОВЕЧЕ ТОЙОТА" и да облепя колата.
laugh.gif laugh.gif Бате в тоя форум има фанатици, сега ще те линчуват с камъни, за това което си написал
btw сега се сещам, че и аз имах подобен проблем с един Мерцедес... там светваше чек-а, а грешката беше за сензор на рейла, а там цифрите са брутални
Нещата се оправиха като буквално изкормих алармата...
Както казва Слоу твърде вероятно причината да е точно там. Една евтина аларма и/или нескопосан монтаж могат да те вкарат в сериозен филм.
Поискай от някой алармаджия да ти възстанови веригата на помпата, да шунтира алармата. Успех!
Публикувано на: 29 Юни 2011 13:27
от neznaiko
moloko написа:За сега проблема като че ли се реши "ВРЕМЕННО"
Събота и неделя няма проблеми.....
Мисля си обаче....
Логично ми се струва дебитомера и този датчик на педала да са свързани тъй като вероятно общите им показания отчетени от Компа подготвят необходимата горивна смес....
така си мисля.
Та в тази връзка (поправете ме ако греша) възможно ли е отчетена грешка в единия датчик да се прехвърля като грешна работа и на другия....в смисъл в един случай неточно количестов въздух, в другия неточно количество гориво.
и така в единия случаи да се отчита грешка в Дебитомера а в другия в Педала на газта......
Имах абсолютно същия проблем и той идваше от датчика за изключено положение на педала на газта. Някъде във форума даже имаше снимки от един колега къде точно се намира. Свалих го, продухах го и го пръснах малко с WD-40. Оттогава - май стана повече от година и половина не е създавал никакъв проблем. Предполагам, заради местоположението си и "чистите" ни улици без никаква кал по тях, успява да се замърси и компа не отчита контакт в него при отпуснат педал на акселератора. Свалянето не е сложно, но е на неудобно място - мисля, че цялата процедура ми отне около 20-30 мин.
Не мисля, че има нужда да се купува "втора ръка", защото може също да е зацапан, а просто да се почисти оригиналния. При мен след около 8 години и 180к км експлоатация нямаше никакви видими следи от механично износване или повреди по датчика.
Публикувано на: 04 Юли 2011 11:00
от curnichko
Колеги здравейте! Четох из форума но женската ми главица нищо не разбира и се чудя накъде да поема. Карам Корола 1.6 16v 2002г. Днес сутринта паля колата и светва Check engine. Консултирах се с майстор който твърди че е запушен катализатора и трябва да се махне. Да обаче след изчетеното не съм сигурна че е така. Колата върви както досега. От известно време отчитам че мощността е спаднала но днес не е по различно. На диагностика ли да я закарам или какво
Обърках се тотално и ще съм благодарна да ме посъветвате какво да предприема.
Поздрави!
Всъщност по повод мощността - на моменти върви и ускорява много бързо в други случаи не върви добре.
Публикувано на: 04 Юли 2011 11:32
от lubooo
закараи я на диагностика в някои сервиз , тои тоз маистор да не е ванга да ти прочете грешката без диагностика biggrin.gif закараи я при хора с техника и те ще ти кажат
Публикувано на: 04 Юли 2011 16:32
от мехаННика
Църничко. в никакъв случай не давай да ти изкормят катализатора,не и преди диагностика с оригиналния тестер.