Страница 2 от 7

Публикувано на: 03 Май 2011 19:36
от Uncle Dido
Не, на Субару-то не му свети чека.

И на Тойота съм го правил - няма проблеми, но само на бензин - при дизелите е страшно....Особено, ако са с Денсо компютър.....

П.П. Втулката не е само дистанционна.

Публикувано на: 29 Май 2011 22:48
от Uncle Dido
За тези близо 400 к.с. на колелата си трябва и голяма тръба...

Генерация от алуминизирани тръби и колена на ф76мм.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: 11 Юни 2011 18:23
от Uncle Dido
И една Хамериканска класика - Кадилак, 7.7л. от 1969г.

Едва го вдигнах на подемника, който е до 3 тона. А после не можехме да затворим вратата, че багажника стърчеше извън халето....

Оригиналната генерация е две тръби на ф50мм., които се събират в една тръба ф 63мм.

Клиента искаше двойна генерация на ф55мм., доста ме поизпоти, защото шасито не е предвидено да минава втора тръба от другата страна на кардана и резервоара, но се получи.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Всичко съм сгъвал на прима виста, без модел, защото дойде без никакви тръби. Проблема беше задния мост, че има ход 50 см. нагоре, а дифа въобще не му е малък.... smile.gif

След като беше готова и тествана колата, клиента ме заплаши и с едно Камаро, та да видим....

Публикувано на: 12 Юни 2011 00:07
от Nedkow
Ей нищо неказа за моите тръбички smile.gif

Публикувано на: 12 Юни 2011 17:44
от Uncle Dido
Nedkow написа:Ей нищо неказа за моите тръбички smile.gif
Много са хубави, направо красиви...Ще черпиш за изработката! smile.gif


Днес се бъзиках с един Сивик, 220 к.с., изцяло неръждаема генерация на ф70мм., строших се от рязане на коленца и тръбички. Заварки с аргон.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: 12 Юни 2011 18:36
от Georgimitrovich
Чиче ми за мене няма ли ???

Публикувано на: 12 Юни 2011 18:54
от Uncle Dido
Има, има.... Ти само ми се появи....

Публикувано на: 12 Юни 2011 19:06
от Georgimitrovich
Е нека да спре да вали де. laugh.gif biggrin.gif Че в дъжда кабриото е бързо става джакузи biggrin.gif

Публикувано на: 12 Юни 2011 23:00
от Nedkow
Ама добре съм се справил така ли ? Ходих от майстор на майстор в завода на един приятел и им обяснявах, какво искам да стан,е а колата дигната в моя сервиз и напасването пак по същия начин smile.gif

Публикувано на: 13 Юни 2011 10:37
от Владислав
Дидо, не харесвам американските автомобили, но този наистина е класика...И като го гледам е в доста добро състпяние.А твоята работа наистина е добра...и май верно си се поизмъчил!

P.S.Колко ли му е разхода?

Публикувано на: 13 Юни 2011 19:42
от Uncle Dido
Ами този танкер едва ли пада под 30 литра градско...

Публикувано на: 13 Юни 2011 21:53
от Xeku
Страхотно отношение и работа с изключително качество от Дидо. Благодарности, майсторе и да знаеш, че отвертката ти с черната дръжка е останала в колата ми. Утре ще гледам да ти я докарам!

Публикувано на: 03 Сеп 2011 19:23
от Uncle Dido
Първи стъпки в създаването на колектори - тези са са Шеви Корвет - "Стинг Рей" от 1968г.

Два са, щото нали е осмак....

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: 04 Сеп 2011 01:13
от answer4e
Колега, колекторите са прекрасни! Ще се радвам, ако можем да направим нещо подобно за моята кола ;) Написал съм ти на ЛС подробностите :)

Поздрави и Успех!

Публикувано на: 05 Сеп 2011 14:43
от gunner
Здравей, бих искал да попитам дали мога да се възползвам от услугите на вашия сервиз, тъй като на каринката ми са и изгнили разни тръби и гърнета и се чудя към кого да се обърна, пък чувам само добри отзиви за теб... wink.gif