Страница 2 от 3

Публикувано на: 24 Май 2010 14:53
от Me4oKyX
Глава се пренатяга няколко пъти, след първоначално стягане с динамометричен ключ - защото гарнитурата наистина уляга, а инструментите само не правят майстора..... Да, те може да имат всичко нужно, ама нямат know how-то, да го ползват правилно.... Така че едното е равно на другото. Аз съм пример за тая работа брат - закарах да ми сменят 1-2 лагера на първичния вал на скоростите, след което всичко трябваше да е ОК, смених и пълен комплект съединител, за да е всичко 6+ .... Но тия масторчета, с всичкото си инструмент успяха от простотията си и немърливост да изкривят планката, на която лагеруват двата вала, от което на първичния вал има 3мм луфт, от което пък ми строши сихро на първа, на втора заедно с втора скорост и задна, заедно с планката..... И като цяло, за да оправя техните лайна, дадох още 1200лв, като труда е само 300лв, другото са частите, оригинални от Тойота, но от Тойота Англия, които ми ги дадоха с почти 500лв по-ниска цена.... За какво говорим ?! А маслото, което ми казваш, че ще изкара 15000км - пада под минимума с тяхното ако-да не е лайно, а с маслото което си ползвам не го бара.......... Абе по никой начин не можете да ме кажете, че труда им си струва или че те ти гарантират нещо, защото плащаш повече... ХОРА, шефа на Тойота пловдив ми е познат и гледаше кат препариран като му казах, вие ми говорите за загубените "майсторчета" вътре.... Айде стига по тая тема, щото колко още примери мога да изреждам...................

Публикувано на: 24 Май 2010 15:36
от slowtraveler
Me4oKyX написа:Глава се пренатяга няколко пъти, след първоначално стягане с динамометричен ключ - защото гарнитурата наистина уляга, а инструментите само не правят майстора..... Да, те може да имат всичко нужно, ама нямат know how-то, да го ползват правилно.... Така че едното е равно на другото....
Точно това имам предвид - че са много важни know-how и инструмента (които рядко присъстват в гаражните майстори)....
А на съвременните автомобили главите се стягат така, че да няма нужда да ходиш на притягане след 1000км, както бе на времето...
На Опела например технологията бе затягане до точно усили (Nm) на всички болтове в определен ред, след което завърташ всеки болт още на 120градуса, което ще компенсира улягането на гарнитурата (ако улягането е 0.3мм, а стъпката на резбата е 1мм, то точно тези 120градуса ще оберат тези 0.3мм - цифрите са съвсем примерни). И до следващо отваряне на двигателя нямаш проблеми...
Ама да ме карат да ходя след 1000км за да ми отварят пак капака на главата и да затягат - това няма да стане...

Публикувано на: 24 Май 2010 15:46
от Kiki
Как не Ви мързи!
Толкова изписахте за неща, които и баба ги знае, а днес е голям празник.
Я си напровете една салатка и ха наздраве. ohmy.gif

Публикувано на: 24 Май 2010 17:57
от nowyaris
Kiki написа:Как не Ви мързи!
Толкова изписахте за неща, които и баба ги знае, а днес е голям празник.
Я си напровете една салатка и ха наздраве. ohmy.gif
Наздраве,брадчет.От масла не отбирам,но за случая според мен е подходяща Гроздовата -200 гр.W-40 градуса.

Публикувано на: 24 Май 2010 18:08
от Georgepetrov137
Здравейте, като стана въпрос за разработване, моята е тойота аурис 1.33, вече е на 2500км и "върви" все по-добре, та докога трябва да я пазя за да се разаботва

Публикувано на: 24 Май 2010 18:52
от sacho7803
Georgepetrov137 написа:Здравейте, като стана въпрос за разработване, моята е тойота аурис 1.33, вече е на 2500км и "върви" все по-добре, та докога трябва да я пазя за да се разаботва
ти вече си я опазил biggrin.gif стъпвай й яко на вратъ и ша останеш приятно изненадан как от ден на ден отпушва все повече и повече.аз мойта се опитах да я жаля поне първите 1000км.но не успях.точно тогава пътувах до морето а незнам как бензинов мотор се кара до 3000об sad.gif мъкаааа.изнервих се и на 500км приключих с "разработването" :ctf:

Публикувано на: 24 Май 2010 19:01
от Kiki
nowyaris написа:
Kiki написа:Как не Ви мързи!
Толкова изписахте за неща, които и баба ги знае, а днес е голям празник.
Я си напровете една салатка и ха наздраве. ohmy.gif
Наздраве,брадчет.От масла не отбирам,но за случая според мен е подходяща Гроздовата -200 гр.W-40 градуса.
Моята ракия е W49С laugh.gif

Публикувано на: 24 Май 2010 19:11
от Kiki
sacho7803 написа:изнервих се и на 500км приключих с "разработването" :ctf:
Не се гордей с това, което си направил! biggrin.gif
Останах с впечатлението, че разбираш от автомобили, но това ме кара да се замисля. wink.gif

Публикувано на: 24 Май 2010 19:15
от nowyaris
Georgepetrov137 написа:Здравейте, като стана въпрос за разработване, моята е тойота аурис 1.33, вече е на 2500км и "върви" все по-добре, та докога трябва да я пазя за да се разаботва
Докато е твоя,я пази.После майната и.

Публикувано на: 24 Май 2010 19:18
от nowyaris
Kiki написа:
nowyaris написа:
Kiki написа:Как не Ви мързи!
Толкова изписахте за неща, които и баба ги знае, а днес е голям празник.
Я си напровете една салатка и ха наздраве. ohmy.gif
Наздраве,брадчет.От масла не отбирам,но за случая според мен е подходяща Гроздовата -200 гр.W-40 градуса.
Моята ракия е W49С laugh.gif
Колега,много жега бе.Да не ти се задръсти филтъра за твърди частици.навън е месец Май.Няма студени стартове.

Публикувано на: 24 Май 2010 19:25
от sacho7803
Kiki написа:
sacho7803 написа:изнервих се и на 500км приключих с "разработването" :ctf:
Не се гордей с това, което си направил! biggrin.gif
Останах с впечатлението, че разбираш от автомобили, но това ме кара да се замисля. wink.gif
не се гордея.просто лично аз неможах да спазя препоръката на дилърите да карам до 3000об.в града става но извънграда.....пробвах...опитах се.....мъчих се...и неуспях wink.gif

Публикувано на: 24 Май 2010 19:33
от Kiki
nowyaris написа:
Kiki написа:
nowyaris написа:Наздраве,брадчет.От масла не отбирам,но за случая според мен е подходяща Гроздовата -200 гр.W-40 градуса.
Моята ракия е W49С laugh.gif
Колега,много жега бе.Да не ти се задръсти филтъра за твърди частици.навън е месец Май.Няма студени стартове.
Е, 200гр. на цял резервоар.......,няма страшно smile.gif !

Публикувано на: 24 Май 2010 22:16
от Dizzle
аз пък моята я жалих чак до 10к. Разработи се хубаво и почна да върви.Сега на 30к спря и сякаш карам жигула :censored:

Публикувано на: 24 Май 2010 22:43
от Georgepetrov137
Dizzle написа:аз пък моята я жалих чак до 10к. Разработи се хубаво и почна да върви.Сега на 30к спря и сякаш карам жигула :censored:
Това го разбирам в добрия смисъл, карал съм жигула, за която мога да кажа или хубаво, или нищо... biggrin.gif

Публикувано на: 24 Май 2010 22:47
от TATI
Като спрете да си мислите, че ОМВ са най най горивата, може и да ви вървят колите. Като започенте да си сменяте горивните филтри на нормално км (около 10000 км) пак ще ви вървят колите. На ОМВ и Шел горивата - спринт, мринт, в-пауър, и тем подобни са си едни и същи, само цената им е друга. Аз от около година време спрях да зареждам ОМВ и си сипвам всичко друго без тях и Шел и колата ми не се е оплакала.