Публикувано на: 15 Мар 2010 17:10
Това нещо съвместимо ли е с афтърмаркет ксенонова система ?
Някъде пишепе май че не са съвместими със ксенонDanielzZz написа:Това нещо съвместимо ли е с афтърмаркет ксенонова система ?
Ксеноновите светлини не подлежат на този тип димериране.По този начин не може да им се ограничава мощноста.Модула е доста харесван и купуван от колеги които са с двусекционни фарове и имат монтиран ксенон само на късите светлини.Модула се монтира да управлява дългите светлини и така при градко шофиране през деня основно на къси разтояния не се натоварва ксеноновата система от постоянни включвания и изключвания и същевременно имаме работещи светлини.DanielzZz написа:Това нещо съвместимо ли е с афтърмаркет ксенонова система ?
biggrin.gifdido_nm написа:Каква е идеята? Дневни светлини с габарити??? В ясен слънчев ден някой вижда ли ги тези габарити, а и ако идеята е че някой няма да види колата но ще види габаритите, голяма фантазия ми се вижда))
Искам да уточня че при намалена видимост, мъгла или здрач, се кара на стандартни къси, където си има и габарити. Затова ми е странно и неясно на кого му трябва тази екстра
P.S. Може би трябва в този ред на мисли да се помисли и за управление на халогените за мъгла, защото на селяните им е голям кеф да си пускат всичките лампи де що има по колата, да свети и мига, особенно в синкавата гама)))
1.Олекотения вариант на модула на цена от 25 лева поддържа светене само на къси само на 100%.Nixter написа:1. Да разбирам ли, че за Авенсис 2 няма регулиране на силата на светене в проценти?
2. Ако включа на габарити DRL-a остава ли да свети или спира, както когато включа на къси?