Публикувано на: 28 Яну 2012 16:28
Днес 3ч се борих със смяната на двете крушки на късите на Е12 /изгоряха последователно в рамките на 2 дни на пробег 86 000 все едно стигнаха края на ресурса си/ ! Искам да споделя че при -3 градуса това е едно изживяване свързано с много споменаване на роднините от женски пол на японски инженери
По съветите от форума тази откъм акумулатора я смених след свалянето му /като счупих щипката на кората която покрива единия болт на застопоряващата го греда/ за да хвана цаката и може да се каже че там беше сравнително лесно /ако сваляне за акуто заради крушката може да се нарече лесно/ ама другата не е за хора със слаби нерви и големи ръце ! Първо токовия куплунг все едно беше залепен с поксипол за фасунката-с клещички дърпам не излиза ама с голям зор се преборих ! Даже самото поставяне на новата крушка правилно на мястото и преди да я закопчаеш със щипката си е направо подвиг ! Те сигурно затова във фирмените сервизи ги слагат едно към гьотере щото си обичат ръцете ! Определено сега бих се справил доста по бързо но да си знаят всички които ще правят това упражнение за първи път да не го правят на студено и да имат железни нерви 

