Страница 10 от 46

Публикувано на: 24 Яну 2007 21:34
от dap
Най-хубавата кола е новата, ако я сравняваш с кола в същия клас...[/quote]

Колега ще си позволя да те поправя най хубавата кола е служебната !!! :supz:

Публикувано на: 24 Яну 2007 21:45
от Tzoncho
колегата с опел астра абсурд е да се съглася с теб, та ти едва ли не изкара опел върха на сладоледа, а тойотата освен за скраб по твоите описания за друго май не става :thumbsup: ! Мое лично мнение е, че може тойота да има по една дефектна кола на партида, но за мен марката опел е като спина, освен че са измислили корозията и ръждата, пипнат ли те- лечение няма!!! (това е само една от хилядите причини опел да са абсолютни аутсайдери) Нищо лично! :thumbsup:

Публикувано на: 24 Яну 2007 22:42
от slowtraveler
Ами аз не искам да се съгласяваш с мене - само споделих фактите от последните два автомобила които карах и карам.
Но за корозията на Опелите след 99г не съм съгласен с тебе - купето е поцинковано (или нещо там обработено) и затова вече е с гаранция против ръжда 10 или 12г (не си спомням точно колко беше)...
Опела беше на 7г когато го продадохме и нямаше грам ръжда, но разбира се е нямало и удари...
Вътрешното обзавеждане на опела беше по-добро от Авенсиса - черна имитация на кожа, а не кафява/сива пластмаса, на която личи всяка прашинка. На авенсиса ми се отлепи черната боя около въздушните дюзи и се показа пластмасата отдолу и т.н., a опела на 100х.км си беше като току-що излязъл от магазина..

Твърдо не съм манияк на тема Опел, но като избирам следващ автомобил сигурно няма да е Тойота а ще е Мазда....

dap - напълно си прав - нов и служебен е THE BEST :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 24 Яну 2007 23:58
от hyankov
Хех... 12 г. гаранция срещу ръжда... интересно.
Един приятел има Toyota Cressida '89 (което прави 17-18 годишна кола) и няма дори намек за ръжда.

Просто споделям, не че искам да се дърля с някой.

Публикувано на: 25 Яну 2007 00:12
от slowtraveler
Няма проблем :thumbsup:
Е - все пак гаранцията против ръжда доколкото знам при повечето автомобили си е рекламен трик.
Защото гаранцията покрива 'пробивна ръжда' - т.е. не когато ти се появи петно ръжда, а когато заради ръждата се пробие ламарината biggrin.gif
А и наистина зависи от конкретния автомобил....
Преди новата астра, карах първия модел. Продадохме я на 8г без никаква ръжда по веждите на задните калници, където обикновенно им е проблемно място. А съм виждал същия модел/година с направо разпаднати калници...

Публикувано на: 25 Яну 2007 03:37
от ugabuga
hyankov написа:Хех... 12 г. гаранция срещу ръжда... интересно.
Един приятел има Toyota Cressida '89 (което прави 17-18 годишна кола) и няма дори намек за ръжда.

Просто споделям, не че искам да се дърля с някой.

kolega ti jiveesh v California i ne znam shto se opitvate da otrechete che novite toyoti sa nekadurno napraveni vse po-chesto.

Tova si e fakt

Публикувано на: 25 Яну 2007 03:42
от hyankov
ugabuga написа:
hyankov написа:Хех... 12 г. гаранция срещу ръжда... интересно.
Един приятел има Toyota Cressida '89 (което прави 17-18 годишна кола) и няма дори намек за ръжда.

Просто споделям, не че искам да се дърля с някой.

kolega ti jiveesh v California i ne znam shto se opitvate da otrechete che novite toyoti sa nekadurno napraveni vse po-chesto.

Tova si e fakt
Ами в Кали живея, няма сняг - вярно. Но соления влажен въздух край брега не е много полезен за ламарината също.

Колкото до новите Тойоти - единственото което що годе ми харесва поне на вид е Селика и Матрикс. Иначе колко са здрави - не знам.

Публикувано на: 25 Яну 2007 08:15
от ALTEZZA
ugabuga написа:novite toyoti sa nekadurno napraveni vse po-chesto.

Tova si e fakt
fakt baziran na kakvo? skoro si govorih s edin klient koito karashe Echo(prichinata che veche ne ia kara e che se e blasnal), na 200K mili, edinstvenoto smeneno neshto razlichno ot konsumativi, spirachki i gumi e katalizatora. btw, 200K mili sa mu ot karane na pica, a ne magistralni.

Публикувано на: 25 Яну 2007 11:21
от Tzoncho
ALTEZA, predpolagam ne propuskash fakta che vyv vseki forum si ima po nqkolko drazniteli, koito shte kajat na chernoto bqlo samo i samo da ne sa pravi ostanalite! vsichkite im komentari sa doslovno edni i sushti! Iznenadan sym kak ne se e poqvil oshte nqkoi GOLF`adjiq da spodeli s nas kak nemskite mashini sa the leaders of the world! :thumbsup:

Публикувано на: 25 Яну 2007 12:05
от b_d
Tzoncho написа:ALTEZA, predpolagam ne propuskash fakta che vyv vseki forum si ima po nqkolko drazniteli, koito shte kajat na chernoto bqlo samo i samo da ne sa pravi ostanalite! vsichkite im komentari sa doslovno edni i sushti! Iznenadan sym kak ne se e poqvil oshte nqkoi GOLF`adjiq da spodeli s nas kak nemskite mashini sa the leaders of the world! :thumbsup:
Може би е време да изпуснеш малко въздух.
Дошъл си "вчера" в този форум, а си позволяваш квалификации за хора, които са тук от години и са се доказали като супер точни и знаещи.
Също може да ти звучи странно, но в този форум уважаваме чуждото мнение дори да е на "Голфаджия" и да е различно от нашето.

Спри се, огледай се, ослушай се и ако не идва влак премини.

Публикувано на: 25 Яну 2007 13:10
от Tzoncho
bad_dog ако съм те засегнал лично извинявай, но дори и "утре" да съм се записал във форума това има ли някакво значение, в смисъл да не е определящ фактор кой какво може да пише? Мразя манталитета на "Голфаджиите" за това съм ги дал като пример:) Предполагам повечето от вас са се сблъсквали с такива хора :thumbsup: , а относно въздуха- изпуснах го!

Публикувано на: 25 Яну 2007 15:50
от juri_galev
С две думи разбираме и уважаваме твоите мнения но даваш прибързани заключения wink.gif.

Публикувано на: 25 Яну 2007 17:36
от Tzoncho
нямах намерения да засягам никой лично (относно изказването си за "Голфаджиите" wink.gif , но предпочитам да имам обективно мнение базирано на това че съм собственик на 2ра тойота и 3ти японски автомобил от колкото да разглеждам човек по давност на регистрация в който и да е форум. smile.gif

Публикувано на: 25 Яну 2007 18:00
от slowtraveler
Тъкмо се бях засегнал лично, щото първият ми личен автомобил беше Голф - страшна бегачка - Голф 1 1.5Д 55к.с. 80-ти набор.... :thumbsup:

Публикувано на: 25 Яну 2007 18:06
от bobsn
Да ви припомня само каква беше темата: вижте по-горе. Много уважавани от мене спецове и техничари споделиха мнения тук. Вярно, че повечето си бъзикат стари "легенди", но си мисля, че точно по тази тема мнението на всеки тежи по равно. В нашето семейство марката Тойота навлезе коло началото на 90-те. До сега са минали 6 тотки, като първата беше малка Старлетка от 86-та. Моето лично мнение като на потребител и плащащ всичките ремонти и консумативи е, че: колкото по-стар модел е колата от тая марка, то е толкова по-качествена и надеждна. Например Карината Епсилон на тъст ми е къде по-качествено направена (материали, изработка и сглобка) от моя Авенсис с изключение на двигателя. Новите модели имат само две предимства пред старите: по-актуален и ергономичен дизайн и по-висока степен на безопасност. А относно колегата, който се изказа, че щом една марка се била прицелила в световното лидерство, то качеството било задължително... ще го посъветвам да си развие тази мисъл като кратко есенце и да го пусне в H.R. отдела на Тойота; с успех биха го взели в рекламния им отдел, може да се пробва и детска рисунка по темата. До сега в света практиката показва винаги обратна зависимост между обем на производство и качество, за жалост не са ми известни никакви изключения.

Все пак Тойота си остава предпочитан автомобил, по отношение на качеството, защото техните кокуренти, особено немските, много повече си го влошиха. Аз лично не бих сменил скоро марката, поне в нормалния ценови диапазон