Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
Колеги , пожелавам го на всички , да имат щастието да си купят нова Тойота , а след това да дават каквито си искат коментари : къде е произведена , до коя година нямала проблем с окачването , и т.н. , и т.н. За мен , всичко това са казани думи без покритие , защото удоволствието от новата Тойота е незабравимо , и само този който не го е усетил , неможе да се наслади на удоволствието!
Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- TheOrcrist
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19 Сеп 2006 05:53
Просто обясних на Алтезов за какво става въпрос и как са се правили нещата преди защото jamie попита, ако не помните ония стари времена на "всичко държавно е общо" не е моя винатаbad_dog написа:Ти явно живееш в 50-те ощеTheOrcrist написа:Old School основен ремонт е наваряване с елекрожен и пристъргване на струг или фреза докато се достигне необходимия размер за да се избегне СМЯНА което е забранена дума в БГ механиката![]()
![]()
![]()

The End is at hand!
TheOrcrist написа:Просто обясних на Алтезов за какво става въпрос и как са се правили нещата преди защото jamie попита, ако не помните ония стари времена на "всичко държавно е общо" не е моя винатаbad_dog написа:Ти явно живееш в 50-те ощеTheOrcrist написа:Old School основен ремонт е наваряване с елекрожен и пристъргване на струг или фреза докато се достигне необходимия размер за да се избегне СМЯНА което е забранена дума в БГ механиката![]()
![]()
![]()








Дано да си прав. Въпреки, че фирмата, която се опари с турските "Тойоти" сега мина на Опел и като че ли всички са по-доволни от опелите. Единствено еластичността на мотора е по-слаба, но поведение на пътя и спиране.....опелите са по-добри!bobsn написа:Фирмите сами знаят още с пускането на пазара какви дефекти ще дадат колите. Просто за да са конкурентни се налага много по-често да освежават с фейслифт или направо да подменят моделите си с нови. Така нямат време или въобще дори не се занимават с търсене на дефекти по прототипните серии. Ще ви дам пример с мой приятел, който през 2003-та си купи Мерцедес Е320CDI. На четвъртия ден забелязва на пода в гаража си петно като от спирачна течност. Закарва го в БалканСтар. И там още преди да му я вдигнат на подемника при разпита от какво се оплаква, след като им обяснява за вероятност от теч, шеф-техника приемчик му заявил спокойно, че най-вероятно му тече хидроусилването на волана. Но да бъдел спокоен, от Мерцедес знаели за тоя проблем, който бил конструктивен и ако до година и половина от пускането на пазара тоя модел дадял повече от 11% дефектни коли с тоя проблем, фирмата сама щяла да го извика са безплатно отстраняване. А дотогава щели нещо да му затягат при смяната на консумативите и по-малко щяло да тече. След още три седмици им я закара за ремонт на прехвалената им автоматична скоростна кутия. После го викаха за смяна на софтуера, щото имал грешка и не можел да достига до предвидените 200 и незнам колко си конски сили. И това е за нова кола за над 130000 лв. Обаче понеже сам знае, че вече всичко ново е боклук си поръча и от месец кара по-нов мерцедес, на който поне се радва, че нямал за сега течове...Та поговорката за "бързата работа..." важи за всички производители по света. Не е изключение и Тойота, особено Европейското им подразделение. Е вярно е и това, че са по-добри и надеждни от повечето европейски марки, нали затова сме ги купили, но в никакъв случай не са на нивото от 90-те или 80-те!
Турските "Тойоти" си се люшкаха по завойте и се усещаше. Всеки си има различен стил на каране, но това са мои ЛИЧНИ констатации!
ПОЗДРАВИ
А, не е ли "по-сладко", Тойотата да ти се отпусне от фирмата - чисто НОВА?!plpenov написа:Колеги , пожелавам го на всички , да имат щастието да си купят нова Тойота , а след това да дават каквито си искат коментари : къде е произведена , до коя година нямала проблем с окачването , и т.н. , и т.н. За мен , всичко това са казани думи без покритие , защото удоволствието от новата Тойота е незабравимо , и само този който не го е усетил , неможе да се наслади на удоволствието!
Данъци, застраховки, гориво, дори и автмомивките да ти се покриват, к'во ШЪ ка'еш. Когато автомобила е служебен и не си извадил пари от джоба ми се струва, че оценката ти е по-адекватна.
Като извадиш 20000 евро, навсякъде ще твърдиш, че твойто е най-добро и доставя неземна наслада, нЕма кажеш, че си се набутал Я?!?!
Ако пожеланието ти е всеки да има СВОБОДНИ поне 20000 евро - БЛАГОДАРЯ(но не бих ги дал за нова Тойота сглобявана в Турция)!
ПОЗДРАВИ
Ами много неща за по-ниският клас Мерцедеси се правят в КИТАЙ. По окачването особено почти всичко се прави ТАМ.bobsn написа:Фирмите сами знаят още с пускането на пазара какви дефекти ще дадат колите. Просто за да са конкурентни се налага много по-често да освежават с фейслифт или направо да подменят моделите си с нови. Така нямат време или въобще дори не се занимават с търсене на дефекти по прототипните серии. Ще ви дам пример с мой приятел, който през 2003-та си купи Мерцедес Е320CDI. На четвъртия ден забелязва на пода в гаража си петно като от спирачна течност. Закарва го в БалканСтар. И там още преди да му я вдигнат на подемника при разпита от какво се оплаква, след като им обяснява за вероятност от теч, шеф-техника приемчик му заявил спокойно, че най-вероятно му тече хидроусилването на волана. Но да бъдел спокоен, от Мерцедес знаели за тоя проблем, който бил конструктивен и ако до година и половина от пускането на пазара тоя модел дадял повече от 11% дефектни коли с тоя проблем, фирмата сама щяла да го извика са безплатно отстраняване. А дотогава щели нещо да му затягат при смяната на консумативите и по-малко щяло да тече. След още три седмици им я закара за ремонт на прехвалената им автоматична скоростна кутия. После го викаха за смяна на софтуера, щото имал грешка и не можел да достига до предвидените 200 и незнам колко си конски сили. И това е за нова кола за над 130000 лв. Обаче понеже сам знае, че вече всичко ново е боклук си поръча и от месец кара по-нов мерцедес, на който поне се радва, че нямал за сега течове...Та поговорката за "бързата работа..." важи за всички производители по света. Не е изключение и Тойота, особено Европейското им подразделение. Е вярно е и това, че са по-добри и надеждни от повечето европейски марки, нали затова сме ги купили, но в никакъв случай не са на нивото от 90-те или 80-те!
Едно време, като студент работех, като охрана и имах възможност да карам или да се возя в СУПЕР автомобили:
Ламборжини Диабло VT, Ферари, Мерцедес Кьонинг Спешъл и доста S Class-и.
Всички мои познати, които си останаха охрана и сега возят охраняваните персони в нови автомобили споделят, че качеството е паднало НЕИМОВЕРНО. При нас имаше три S-Class, един дизел и два бензинови и то купени втора ръка. Не можете да си представите дизела к'во е "преживал", ама наистина неможете.......имаше блокировка и като се включеше въртеше гуми......абе изродска работа!
Там съм бил 4 години, НИТО една повреда по S-Class-те!
Към днешна дата особено средният клас "Фърлят" окачване на по 30 000км ФАКТ. Ауди А8 например имат ужасни проблеми с елктрониката, ама о СекакАв характер, пак лични наблюдения!
ПОЗДРАВИ
Въх, незнам дали фейслифтите са повече за отстраняване на познати дефекти или за вкарване на нови екстериорни пластмаси, които да им дадат повод да кажат, че колата е с година по-нова. Не искам да звуча много игнорантен, обаче съм, така че навярно тъй ще прозвучи. Базирам си тезата на методите на оценяване в Щатите, защото ако приемем, че Япония е най-доброто нещо, което се е случвало на автомобилостраенето (За справки, визирам влизането им на глобалния пазар, което показа на много хора, че малки, евтини, надеждни и икономични коли могат да се правят, хейтвайте колкото щете. Аз лично много ценя европейския пазар, особено сега, когато не ми е достъпен.), то Щатите определено са най-лошото. Не коментирам гадните им коли - те самите си знаят, че колите им са буклуци - въпросът е, че ПАЗАРЪТ им определя световния и до момента нищо добро не е излязло от тази зависимост. Тук стойността на колата не се определя от милите или състоянието, поне не основно, основно се определя от годината. Знам, тъпо е и вие го знаете, но също така е факт. Застраховки, трейд-ин стойност, цени, лизинги и файнансинги - всичко се определя само от година. Така погледнато тук компаниите изкарват много по-малко пари от отстраняването на проблеми и поддръжката на безупречен имидж, големите им печалби идват от това да изкарат преди средата на 2005та година модел за 2006та - всеки бълък си вика 'купувам сега и след година я продавам като чисто нова - не губя нито цент!' и юруш изкупуват всяко недоносче слязло от конвейра. Не ги e*e за технологии, не бръснат никой за качество, незнаят какво е надеждност, а за икономичност са чували от филмите. На кой му пука колко от тези коли ще работят след 5 години, че на тях им е по-далавера (както вече бе споменато поне по веднъж на страница) колата да е мъртва и погребана до тогаз, нали нова ще купят. На прага на 2007ма сме и има компании, които едвам се стискат да не изпуснат 2008ма моделите на дилърите вече, 'щото колите висят по уеърхауз-и от по-дълго време отколкото са били в разработка и започват да им проличават дефектите, текат флуидите, съсипват интериорите и набиват с прах боите. На ти вечност, Лазаревски, носи си я на гръб! Пък Хенри Форд да се върне и да направи дълъг дисклеймър на великия си цитат, че най-добрата кола е новата. Той, горкия е единственото нещо, което е излязло от на форд заводите и се върти в момента, 60 години по-късно, та новите им коли не работят повече от 10! Жалко че е излязъл с краката напред и се върти в гроба, нали... Пишки, другарю Форд, свински при това - най-добрата кола е колата направена с пиниз и грижа за клиента! Какъв пиниз и каква грижа виждате в пазара в който модели се пръкват за запълване на социални дупки и нови Бенцове миришат на лепило? Айде да не си отварям аз устата, да ставам лош, че после...
Пък прощавайте, ако съм нагрубил, просто все се отнасям като заговоря за подобен вид неща...

Пък прощавайте, ако съм нагрубил, просто все се отнасям като заговоря за подобен вид неща...
така като чета коментари на разни заблудени фенове, привърженици не на автомобили, а на лога и марки с отшумяли традиция и лаври ще направя едно много незначително сравнение. Карам Тойота Корола 2005 год. и съм повече от доволен. Приятелката ми си купи прословутото Ауди А3 2005год. за около 50000лв. с 1.6 бензинов мотор, без повече да коментирам само ще допълня че в така прехвалените аудита конкретно А3 модел таблото на колата е изработено от по-долнопробна пластмаса от колкото това на Тойота Иарис, която струва не повече от 20000лв.!!!:) Аз изводите съм си ги направил отдавна......точно поради тази причина карам невзрачна Королка и си свиркам! 

Play Golf, don`t drive it!!!
Tzoncho, проблема идва оттам че дори Тойота стана емблема че
аз лично незнам коя друга европейска марка предлага същото съотношение цена- качество, което предлага Тойота (колкото и влошено да е качеството напоследък,, съдейки от мнения на колеги). Ако качеството се влошава, то става глобално, вземете една фирма като Ситроен, ами това са анти автомобили, сравняват ми френския дизел с японския- пълни глупости, сравняват цени и продажби, всяка година изкарат по някой абсурден автомобил като ц4, който след това ми го обявяват за кола на годината! Възмощавам се конкретно от ситроен поради факта че един колега му блокира двигатела на 30000тина хиляди, 1.6Д, дори представителите на прекрасната марка го помолиха най-учтиво да намери начин да я закара до сервиза поради затруднения да го направят те! Същата история е и с още една камара други европейски ЛИДЕРИ, но няма да коментирам повече някой да не се почувства засегнат лично!
Play Golf, don`t drive it!!!
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Re: Tzoncho, проблема идва оттам че дори Тойота стана емблем
Е и аз трябва да се оплача за 5 години най-накрая ми изгоря единния габаритTzoncho написа:аз лично незнам коя друга европейска марка предлага същото съотношение цена- качество, което предлага Тойота (колкото и влошено да е качеството напоследък,, съдейки от мнения на колеги). Ако качеството се влошава, то става глобално, вземете една фирма като Ситроен, ами това са анти автомобили, сравняват ми френския дизел с японския- пълни глупости, сравняват цени и продажби, всяка година изкарат по някой абсурден автомобил като ц4, който след това ми го обявяват за кола на годината! Възмощавам се конкретно от ситроен поради факта че един колега му блокира двигатела на 30000тина хиляди, 1.6Д, дори представителите на прекрасната марка го помолиха най-учтиво да намери начин да я закара до сервиза поради затруднения да го направят те! Същата история е и с още една камара други европейски ЛИДЕРИ, но няма да коментирам повече някой да не се почувства засегнат лично!




- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
В този стил да взема и аз да се оплача:
За първите 7 години имам само един дефект на Королата (лифтбек 1999 год. японска сглобка), вследствие на влошеното качество на Тойота. Извади се и падна пластмасовия връх на лостчето от пулта на парното за управление на входящия въздух за салона, т.е. лостчето за регулиране засмукване отвън или циркулация на въздуха вътре в салона. Изгоряха 3 лампички за осветление на приборите от 4 възможни лампички. Скъса ми се ръждясала шпилка, която държи джантата за главината. Причината е невнимателен гумаджия, който използваше сгъстен въздух с повишено налягане за пневматичен пистолет при развиване на гайките на джантите при смяна зимни-летни гуми. Мъка.
Другата ми Корола е още в гаранция и засега всичко е ОК, освен бързото запушване на филтъра за въздуха в салона. Явно качеството на филтрите е паднало или въздуха в София е станал по-прашен?
Същия гумаджия по същия начин ми счупи секретната гайка. Мъка.
Два месеца събирах литература за ремонт на Тойота, защото искам да посъветвам всички практични Тойота-фенове да си карат Тойотите и да не си правят експерименти с други марки.
За първите 7 години имам само един дефект на Королата (лифтбек 1999 год. японска сглобка), вследствие на влошеното качество на Тойота. Извади се и падна пластмасовия връх на лостчето от пулта на парното за управление на входящия въздух за салона, т.е. лостчето за регулиране засмукване отвън или циркулация на въздуха вътре в салона. Изгоряха 3 лампички за осветление на приборите от 4 възможни лампички. Скъса ми се ръждясала шпилка, която държи джантата за главината. Причината е невнимателен гумаджия, който използваше сгъстен въздух с повишено налягане за пневматичен пистолет при развиване на гайките на джантите при смяна зимни-летни гуми. Мъка.
Другата ми Корола е още в гаранция и засега всичко е ОК, освен бързото запушване на филтъра за въздуха в салона. Явно качеството на филтрите е паднало или въздуха в София е станал по-прашен?
Същия гумаджия по същия начин ми счупи секретната гайка. Мъка.
Два месеца събирах литература за ремонт на Тойота, защото искам да посъветвам всички практични Тойота-фенове да си карат Тойотите и да не си правят експерименти с други марки.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ееех щастливци....
На Тойотата до момента (почти 60х.км) само крушка не ми е изгаряла (да чукна на дърво), но иначе скоростна кутия сваляха 2 пъти и смениха съединител и аксиален лагер за да търсят оня странен шум при тръгване назад - шума си го има и до сега, направиха основен ремонт на двигателя - смяна бутала, сегменти и т.н.......
На Опел Астра G 1.6 16V до 103х.км когато го продадох имах една смяна на предни спирачки, изгорял фар и изгорял габарит (и разбира се консумативите - масла на 15х.км, въздушни филтри и бензинов на 30х.км и свещи с ГРМ ремък на 60х.км).......
Като поведение на пътя - с Опела бях доста по-сигурен в завой (имаше напълно балансирано завиване, докато Авенсиса тръгва да поднася задница), но пък на дълъг път и при високи скорости Авенсиса е много по-комфортен...
Така, че спора май е 'на кой е по-дълъг' biggrin.gif
Най-хубавата кола е новата, ако я сравняваш с кола в същия клас...

На Тойотата до момента (почти 60х.км) само крушка не ми е изгаряла (да чукна на дърво), но иначе скоростна кутия сваляха 2 пъти и смениха съединител и аксиален лагер за да търсят оня странен шум при тръгване назад - шума си го има и до сега, направиха основен ремонт на двигателя - смяна бутала, сегменти и т.н.......
На Опел Астра G 1.6 16V до 103х.км когато го продадох имах една смяна на предни спирачки, изгорял фар и изгорял габарит (и разбира се консумативите - масла на 15х.км, въздушни филтри и бензинов на 30х.км и свещи с ГРМ ремък на 60х.км).......
Като поведение на пътя - с Опела бях доста по-сигурен в завой (имаше напълно балансирано завиване, докато Авенсиса тръгва да поднася задница), но пък на дълъг път и при високи скорости Авенсиса е много по-комфортен...
Така, че спора май е 'на кой е по-дълъг' biggrin.gif
Най-хубавата кола е новата, ако я сравняваш с кола в същия клас...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Producenta и 6 госта