Ами и на мен да почнеш да ми разправяш за ластика и ще ми е все китайско.pepa_k написа:.....БИЛИЧКИ, Гуди, сирийци, абета, сирийчета, топузи, кафа, израелчета, гилнички, лимки ......... - егати все едно на китайски ми говорите biggrin.gif
Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
Аааа моля моля аз на тез топчета съм играла че все с момчета съм играла ама им викахме джамини. Имах предвид колко различни найменования на едно и също нещо и то все БГ.spiritch написа:Ами и на мен да почнеш да ми разправяш за ластика и ще ми е все китайско.pepa_k написа:.....БИЛИЧКИ, Гуди, сирийци, абета, сирийчета, топузи, кафа, израелчета, гилнички, лимки ......... - егати все едно на китайски ми говорите biggrin.gif
А на ластик не съм играла - много момичешко ми се виждаше, нал все на мъжкарана са праих biggrin.gif
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
Аз малко да ви прекъсна и да напиша няколко неща по темата.
Отначало мислех, че всички "дреболии", които ме дразнят в новата Тойота са от липса на сработване и трябва време и няколко хиляди километра.
... но уви ...
Два основни елемента куцат значително, просто така са направени:
- Скоростната кутия си остава все така бъгава, да не кажа отвратителна - трябва да имаш голямо търпение, за да си включиш от първа на втора и от втора на трета и обратно, както и от четвърта на трета, за бърза смяна - абсурд - ще изпопадат зъбите, дори си мисля, че ако продължава в същия дух, няма да изкара много. Не е разчетена и според въртящия момент на двигателя като хората, има голям скок в предавателното число между 2-а и 3-а и между 3-а и 4-а, за разлика от това при 4-а и 5-а е обратно, последната е прекалено къса. Това съм го забелязал и при РАВ 4 - новите
Спирачката ми хваща ниско долу и то изведнъж и всеки път при различно усилие, освен това продължава да почуква нещо отпред и отзад при натискането й. Да не говорим, че като я натисна и отпусна и после пак я натисна - се вдига и започва да работи по-нормално, /но това не е 18 годишния ми ровър, чийто спирачен цилиндър е в окаяно състояние/ при дъжд - до такава степен ме е страх да спирам, че гледам да съм на скорост според ситуацията - викам си вода е влязла и карам малко с натисната спирачка, за да се изпари уж - дръжки - все едно са ми замръзнали дискове и барабани.
Отделно се разхлопа отзад на има няма - 2-3 000 км - тампони на амортисьорите смениха ги, сега съм на 20 000 - пак лопат, за 20 000 км
Иначе откъм двигател е перфектна, много стабилна за габаритите си, окачване и ходова част също съм много доволен, като изключа тези прословути тампони на задните амортисьори, страхотно парно, просторна - място бол, за 8-9 човека и багаж.
колата е Тойота Hiace 2.5 D4D 102 коня - пътнически бус, на има няма 20 000 км.
Все пак избора на тази кола си беше единствено мой, мога само себе си да обвинявам, че не направих тест драйв - но във Варна така и не намериха начин. Свикнах си с нея и си я обичам, но за модел с толкова дълга традиции в гамата на Тойота трябваше да е доста по-изпипана - като при по-старите модели.
Отначало мислех, че всички "дреболии", които ме дразнят в новата Тойота са от липса на сработване и трябва време и няколко хиляди километра.
... но уви ...
Два основни елемента куцат значително, просто така са направени:
- Скоростната кутия си остава все така бъгава, да не кажа отвратителна - трябва да имаш голямо търпение, за да си включиш от първа на втора и от втора на трета и обратно, както и от четвърта на трета, за бърза смяна - абсурд - ще изпопадат зъбите, дори си мисля, че ако продължава в същия дух, няма да изкара много. Не е разчетена и според въртящия момент на двигателя като хората, има голям скок в предавателното число между 2-а и 3-а и между 3-а и 4-а, за разлика от това при 4-а и 5-а е обратно, последната е прекалено къса. Това съм го забелязал и при РАВ 4 - новите
Спирачката ми хваща ниско долу и то изведнъж и всеки път при различно усилие, освен това продължава да почуква нещо отпред и отзад при натискането й. Да не говорим, че като я натисна и отпусна и после пак я натисна - се вдига и започва да работи по-нормално, /но това не е 18 годишния ми ровър, чийто спирачен цилиндър е в окаяно състояние/ при дъжд - до такава степен ме е страх да спирам, че гледам да съм на скорост според ситуацията - викам си вода е влязла и карам малко с натисната спирачка, за да се изпари уж - дръжки - все едно са ми замръзнали дискове и барабани.
Отделно се разхлопа отзад на има няма - 2-3 000 км - тампони на амортисьорите смениха ги, сега съм на 20 000 - пак лопат, за 20 000 км
Иначе откъм двигател е перфектна, много стабилна за габаритите си, окачване и ходова част също съм много доволен, като изключа тези прословути тампони на задните амортисьори, страхотно парно, просторна - място бол, за 8-9 човека и багаж.
колата е Тойота Hiace 2.5 D4D 102 коня - пътнически бус, на има няма 20 000 км.
Все пак избора на тази кола си беше единствено мой, мога само себе си да обвинявам, че не направих тест драйв - но във Варна така и не намериха начин. Свикнах си с нея и си я обичам, но за модел с толкова дълга традиции в гамата на Тойота трябваше да е доста по-изпипана - като при по-старите модели.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
този проблем при 6-степенната ск. кутия при дизела е масово явление.обаче не е проблем на кутията,а на жилата от ск. лост до нея.отиваш в тойота и правиш рекламaция,след това включвала перфектно.аз още не съм ходил,понеже им нямам много доверие.а пък след 1 година и свикнах и задържам малко повече съединителя натиснат като при камионите.горе-долу се включва безпроблемно,макар че се усещат все още зъбите от 1-ва на 2-ра.наистина много голям гаф,но се отстранява лесно. 

- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
V momenta sam v Tm auto.Imam da smenqvam nqkoi neshta na djipa.Dokarali sa noviq Land Cruser V8 dosta sam razocherovan cenata mu s dds e 190 000 lv a vutre volana i na vratite ima imitaciq na durvo.Sedalkite ne sa hich udobni.Ima podgrqvane samo na prednite sedalki tabloto e plasmasovo vratite sushto a i volana e s imitaciq na durvo biggrin.gif biggrin.gif.Inache modela se vodi vsi4ki ekstri 

- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Poneje dnes dosta si povisqh v Toyota i po edno vreme izdivqh i se zagovorih s edin ot prim4icite.I toi kaza 4e sa gi pratili na nqkakva prezentaciq za noviq Land razkazami vsi4kite mu tehnologii i mi namekna 4e tova e kola za izvun putq i za momenta bila nai prohodimata v tozi klas.Pitam se puk az zamojni hora mnogo ama da si kupi kola za 190 000 i da hodi da q kara v gorata.Puk za tezi pari pone da go bqha doizkosurili vsi4ko s tiq Plasnasi vutre i imitacii na durvo grozno e.Inache kato cqlo djipa mi haresva no ima detaili vutre koito ne mi dopadat mnogoALTEZZA написа:i az ne ostanah koi znae kolko vpechatlen ot novia Land Cruiser. hubav e, no staria po me radvashe. novia e s okolo $10-15K v poveche ot staria, pak dori edni HID farove ne sa mu slojili(predpolagam si imat niakva prichina za tova de)

- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Днес бях в Тойота и се качвах в Land Cruiser-а,просто е жесток.Jury,изобщо не е с пластмасово табло,аз направо се шокирах като каза и днес затова и се качих и много ,ама много ми хареса,таблото е от пореста материя,дървото никога не бих познал какво е,на мен си ми прилича на много добре обработено дърво,но и дори да не е дърво,важното е ,че изглежда така,а и никой няма да го използва за подпалки,та да му пука. biggrin.gif Впечатлението ми е чудесно,даже където опира десният крак на водача е облицовано с мека материя,почти като възглавничка .Седалките са много удобни,беше повече напомпана лумбалната опора,но са изцяло електрически и не съм ги пипал.Широк,луксозен и удобен джип,а в гората и пустинята няма равен.Цената не е изненадваща,че е 190000лева,след като предишния Land Cruiser се продаваше срещу 155000 лева при доста по-слаб дизел само с 200 коня,тоя новият е близо 290 коня и 650 Nm върт.момент дизел V8. Много сериозен джип.Само ме учуди ОГРОМНАТА дръжка за отваряне на вратата отвътре.Трябва да си мечок за да имаш такива лапа,за каквато е направена тая дръжка и е доста пластмасова,което не седи добре на фона на останалия интериор,а това ,че е голяма е готино впредвид големя джип.juri_galev написа:V momenta sam v Tm auto.Imam da smenqvam nqkoi neshta na djipa.Dokarali sa noviq Land Cruser V8 dosta sam razocherovan cenata mu s dds e 190 000 lv a vutre volana i na vratite ima imitaciq na durvo.Sedalkite ne sa hich udobni.Ima podgrqvane samo na prednite sedalki tabloto e plasmasovo vratite sushto a i volana e s imitaciq na durvo biggrin.gif biggrin.gif.Inache modela se vodi vsi4ki ekstri
Последно промяна от LEXUS на 05 Апр 2008 18:39, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
А,тези са от хората,които основната цел в живота им е да бъдат забелязани,та дори и с ретро джип като G-klasse.ALTEZZA написа:mi to i G klasa na Mercedes e super skapa i predimno za izvan patia, no tova ne oznachava che barovcite ne gi kupuvat che da gi karat v centara na Sofia.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това и мен ме учуди още като го видях за 1-ви път,бях сигурен ,че на това поколение Ланд Крюзер ще сложат ксенон или дори да няма ксенон поне с лупи да беше,е не.Не мога да си обясня защо продължават да са толкова консервативни.Много ми е интересно каква е причината да продължават да упорстват и да не монтират ксенон в Ланд Крюзер,та дори и лупи.ALTEZZA написа: novia e s okolo $10-15K v poveche ot staria, pak dori edni HID farove ne sa mu slojili(predpolagam si imat niakva prichina za tova de)
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Kakvo e predimstvoto nalupite? Osven che na niako koli zavivat farovete s volana, ama e znam tova dali ne moje da stane i bez lupi...LEXUS написа:Това и мен ме учуди още като го видях за 1-ви път,бях сигурен ,че на това поколение Ланд Крюзер ще сложат ксенон или дори да няма ксенон поне с лупи да беше,е не.Не мога да си обясня защо продължават да са толкова консервативни.Много ми е интересно каква е причината да продължават да упорстват и да не монтират ксенон в Ланд Крюзер,та дори и лупи.ALTEZZA написа: novia e s okolo $10-15K v poveche ot staria, pak dori edni HID farove ne sa mu slojili(predpolagam si imat niakva prichina za tova de)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост