благодаря за търпението biggrin.gif
Абе имам едно копче Es :))))
Абе имам едно копче Es :))))
...дет не го знам за кво е
в смисъл знам че е за спортен режим, ама я обяснете кво се случва? и верно ли е, че колата гори повече?
благодаря за търпението biggrin.gif
благодаря за търпението biggrin.gif
Re: Абе имам едно копче Es :))))
дръж пръста далече--мисля че е -Escape за катапултаdesSs написа:...дет не го знам за кво ев смисъл знам че е за спортен режим, ама я обяснете кво се случва? и верно ли е, че колата гори повече?
благодаря за търпението biggrin.gif
идея си нямам.
Абе нали сме жени и не разбираме от коли laugh.gif та да си го обясним по женски
Es за спортния режим - демек - превключването на скоростите става при по-високи обороти. В смисъл повече я "изцеждаш" преди да мине на следващата предавка. На мен специално ми е по-кеф да я карам така иначе много често превключва скоростите и ми става малко мудна, и аз как се изказах кат състезател от Ф1
Даже ходих в Тойота да ги питам не може ли да ми го направят постоянно да ми е включен този режим а пък копчето да го изключва ама казаха че не са го правили ама можели да опитат и аз се отказах
А за разхода еми да ти кажа не дава чувствително отклонение. Не мога да го усетя кой знае колко по висок
Es за спортния режим - демек - превключването на скоростите става при по-високи обороти. В смисъл повече я "изцеждаш" преди да мине на следващата предавка. На мен специално ми е по-кеф да я карам така иначе много често превключва скоростите и ми става малко мудна, и аз как се изказах кат състезател от Ф1
А за разхода еми да ти кажа не дава чувствително отклонение. Не мога да го усетя кой знае колко по висок
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
еее, то чак пък юркане не е
при нормален режим превключва между 2000 - 2500 а при Es на около 3000 оборота. А и при нормалния още не е включила например втора и веднага включв и трета и се получава едно придърпване и забавяне. В спортния режим и е по-лесно изтеглянето по светофарите.
С нова съм да и чакам само да мина 3000км. па да й дам малко по-зор. Сега съм на 1900 не останааааа
при нормален режим превключва между 2000 - 2500 а при Es на около 3000 оборота. А и при нормалния още не е включила например втора и веднага включв и трета и се получава едно придърпване и забавяне. В спортния режим и е по-лесно изтеглянето по светофарите.
С нова съм да и чакам само да мина 3000км. па да й дам малко по-зор. Сега съм на 1900 не останааааа
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
-
asasasivo1
- Мнения: 9
- Регистриран на: 24 Дек 2007 10:47
- Местоположение: софия
а защо не я разходиш до Варна примерно и да я разработиш набързо ами я мъчиш в градаpepa_k написа:еее, то чак пък юркане не е![]()
при нормален режим превключва между 2000 - 2500 а при Es на около 3000 оборота. А и при нормалния още не е включила например втора и веднага включв и трета и се получава едно придърпване и забавяне. В спортния режим и е по-лесно изтеглянето по светофарите.
С нова съм да и чакам само да мина 3000км. па да й дам малко по-зор. Сега съм на 1900 не останааааа
Ами чакам още малко да се стопли и ще я разходя може би не до Варна ама до Бургас - малко плажче.evgeniim написа: а защо не я разходиш до Варна примерно и да я разработиш набързо ами я мъчиш в града
А пък тези почивни дни я разходих до Пампорово, за сефте по такъв път е супер доволна съм много е стабилна колата в завой и се кара супер готино с "перата" ама и без тях в режим Е си е ОК.
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта