Блокът не е усетил нищо.Двигателя го карам с 0W-30 и за 10к км липсват около 200мл(което в прав текст е нищо).
Според моите измервания изпускателните клапани пропадат средно с около 0.02 мм на всеки 10000 км.
При мен при монтажа бях доста близко до заводския максимум.
Intake - между 0.25 и 0.3 мм ( 0.3 не влизаше)
Exhaust - 0.35 и 0.4мм (0.4 не влизаше, 0.35 влизаше на границата.
След 120к км положението е следното:
Intake - между 0.2 и 0.25мм (почти няма промяна)
Exhaust- на един от цилиндрите (1ви)на единия пул съм на 0.12( липсват 0.24мм ), при другарчето му луфтът е 0.15. На останалите съм между 0.15 и 0.20 мм. Съветът ми е наближиш ли 0.15 - спирай колата за ремонт, за да не търсиш после и валове, клапани...
И нагледно - лява гърбица при луфт 0.12, дясна гърбица при луфт 0.15:

Валът няма износване, но видимо е побелял от частично триене при загрял двигател.
За омаслителя - ще дадеш едни пари за система и течност с неясен краен резултат.
Но пък ако си готов да инвестираш с тестова цел - ще следя темата отблизо.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...