Тропане на предница на Авенсис
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Тропане на предница на Авенсис
Здравейте колеги,
Моля Ви за помощ. Всичко започна от леко, глухо почукване в предницата за което и писах във форума. Започнах със смяна на биалетки, след това смених тампони на стабилизиращата щанга и приключих с вътрешни накрайници на рейката. Нещата почти се приключиха като остана да почуква много слабо дори друг освен мен трудно го усещаше. Та реших да продължа докато не реша проблема и смених тампоните на макферсона и амортесьорите( преди това направих тест и бяха О.К) и резултатът е ПЛАЧЕВЕН от леко потропване в момента колата ХЛОПА ЯКО. Майстора правил последната интервенция казва. че проблема ми е в рейката, но тя не тече а и със старите амортесьори не тропаше така яко, как изведнъж се разтропа с новите амортесьори? Някакви идеи?
Моля Ви за помощ. Всичко започна от леко, глухо почукване в предницата за което и писах във форума. Започнах със смяна на биалетки, след това смених тампони на стабилизиращата щанга и приключих с вътрешни накрайници на рейката. Нещата почти се приключиха като остана да почуква много слабо дори друг освен мен трудно го усещаше. Та реших да продължа докато не реша проблема и смених тампоните на макферсона и амортесьорите( преди това направих тест и бяха О.К) и резултатът е ПЛАЧЕВЕН от леко потропване в момента колата ХЛОПА ЯКО. Майстора правил последната интервенция казва. че проблема ми е в рейката, но тя не тече а и със старите амортесьори не тропаше така яко, как изведнъж се разтропа с новите амортесьори? Някакви идеи?
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Само 1 част е "оригинал" всичко друго е много хвалени "ТОЯГИ". Добре,че си взех амортесьорите с тампоните. Днес ходих при познат майстор (вече 2-ри път го пренебрегвам, заради пустото пътуване до него и да не го ангажирам в поч. дни), неговото мнение е вътрешния накрайник, но ми каза да карам така, ако имам излишни кинти всичко на ново. Но другия майстор си лае рейка - възможно ли е та преди това почти не се чуваше? Дали да не си върна амортесцорите с тампоните?
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Явно "майстора" си събира части да си прави Тойота или има такава, та си събира читави оригинални части.
Колегата ти е казал, иди и на трето мнение и не сменяй части яй така на вятъра.
Колегата ти е казал, иди и на трето мнение и не сменяй части яй така на вятъра.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
И аз искам поне 2-ма да кажат, че е рейка и да знам да карам докато протече, а не преди това да сменя цялата предница, но като гледам 2/3 вече съм го направил. Аз мисля след като протането се увеличи след смяната на тампона на аморт-ра да ли той не е причината и да си върна стария, че пак казвам чукането е горе не го усещам на волана! Дотук съм ползвал услугите на 3-ма майстори и все препоръчани.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Значи е бил много проблемен шарнирът.nojarq написа:Аз смених само един проблемен шарнир но тропането си продалжи .
Второ предположение. Чакаме дали ще се включи някой със сменена рейка и отстранен шум.nojarq написа:и така докато ми открият че е от реиката, засега се чува само тропане после щяла да почне и да тече и така докато не я сменя цялата.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Действието е в София
Тойота Авенсис 2.0 d4d 2001г. комби
Сменени са - посочени в началото.
Според мен също проблема ще да е в монтиране на тампоните на амортесьорите или качеството им (монро), защото след като ги монтира се чухме че ефекта от тях е никакъв даже по зле от преди и аз баламурника се вързах та смених и амотресьорите!
Тойота Авенсис 2.0 d4d 2001г. комби
Сменени са - посочени в началото.
Според мен също проблема ще да е в монтиране на тампоните на амортесьорите или качеството им (монро), защото след като ги монтира се чухме че ефекта от тях е никакъв даже по зле от преди и аз баламурника се вързах та смених и амотресьорите!
Хм, мислех че след вътрешния корм. накрайник чукането е изчезнало, а то било съвсем слабо... и след смяната на амортисьорите (Монро ти ги е препоръчал майстора - сигурен съм в това, ама станалото - станало), тропаш кат' Икарус. Ми значи съвсем възможно е слабото почукване да идва от рейката, а силното от кофти аморти/тампони. Т.е. според мен двата симптома съществуват едновременно в момента. Също така мисля че майстора дето ти е сменил амортисьорите+тампоните, сега трябва да върне старите без заплащане - нали в крайна сметка ти си отишъл при него за да отстраниш проблем, а не за да си създадеш още един...
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта