авенсис 2.2 д4д - високи обороти при студено
авенсис 2.2 д4д - високи обороти при студено
2.2 д4д 150коня 2007 година
колата я взех лятото и чак сега го забелязах:
когато е студено (под 12 градуса) и паля студена - мисля, че е нормално да пусне "автоматичен смукач" , вдига до 1000 оборота и така държи докато стрелката почти стигне "напълно загряло".
това е така, освен ако не пусна вентилатора на купето - тогава оборотите от 1000 скачат на 1100-1200. правих си опити с други уреди - подгряване, фарове и тн - те не променят оборотите, само вентилатора. когато потегля и колата е в движение, но не на скорост - оборотите си седят на 1000. оправя се, чак като загрее напълно колата.
също така не трябва ли само малко да загрее колата и да паднат оборотите от 1000 на 900 ? при мен държи 1000 почти до края на скалата
това само когато е студено
някакъв датчик за температурата?
колата я взех лятото и чак сега го забелязах:
когато е студено (под 12 градуса) и паля студена - мисля, че е нормално да пусне "автоматичен смукач" , вдига до 1000 оборота и така държи докато стрелката почти стигне "напълно загряло".
това е така, освен ако не пусна вентилатора на купето - тогава оборотите от 1000 скачат на 1100-1200. правих си опити с други уреди - подгряване, фарове и тн - те не променят оборотите, само вентилатора. когато потегля и колата е в движение, но не на скорост - оборотите си седят на 1000. оправя се, чак като загрее напълно колата.
също така не трябва ли само малко да загрее колата и да паднат оборотите от 1000 на 900 ? при мен държи 1000 почти до края на скалата
това само когато е студено
някакъв датчик за температурата?
авенсис комби 2.2 д-4д 150к.с. 2007
- TATI
- Мнения: 3032
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 164 пъти
- Обратна връзка:
Третия бутон горе в менютата е кръстен ТЪРСЕНЕ.
Поредната тема след краткото застудяване.
http://www.google.bg/#sclient=psy-ab&hl ... 80&bih=871
Поредната тема след краткото застудяване.
http://www.google.bg/#sclient=psy-ab&hl ... 80&bih=871
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- TATI
- Мнения: 3032
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 164 пъти
- Обратна връзка:
С две думи, мотора вдига оборотите на 1200, за да може парното ти започне да духа топло по-бързо. Това не е признак за повреда и е нормално за този вид дизели на Тойота. Всички са така. Просто си караш спокойно и се наслаждаваш на колата.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 13 Май 2009 21:47
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
мерси за отговорите, пробвал съм със само 1 чертичка на вентилатора и пак си държи високи обороти, но не съм забелязвал дали по-бързо или по-бавно ги сваля. Сега като знам, че е свързано с топлото на парното, а не с повреда по двигателя, ще си направя други експерименти.
поздрави и безаварийна зима

поздрави и безаварийна зима


авенсис комби 2.2 д-4д 150к.с. 2007
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта