
Съединител за AURIS
Съединител за AURIS
Добър ден, онзи ден си купих Аурис втора ръка- 2008 год.
Всичко си изглеждаше нормално в ния. Само единственото,което ме притеснява е че съединителя отделя малко преди да свърши хода на педала- мнооого високо. Съмнявам се съединителя да е сдал багажа на 45 хил км, но чета по форума как се сменят части на чисто нови тойоти и май вече съжалявам за покупката ми. Та въпроса ми е дали може съединителя да се регулира по някакъв начин или направо трябва да се сменя?

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Цвети би ли дала линк към форум за чисто нови коли на , които не се сменяват части но ако може да не е на RR, Бугати и други бутикови и малобройни марки
!
И така и така си говорим ти колата не я ли пробва преди да я купиш или на сервиз нещо да я кара ?
Другото е че тези автомобили са с автоматичен реглаж и ако се съмняваш в съединител по-добре я заведи на сервиз да ти я погледнат .
А и честно да ти кажа ако отделя високо значи е в началото на хода на педала , а не в края
. Края според мен трябва да е ниско долу .
Ако съжаляваш за покупката по-добре я продай или върни и си купи нещо , което ще ти харесва повече
.

И така и така си говорим ти колата не я ли пробва преди да я купиш или на сервиз нещо да я кара ?
Другото е че тези автомобили са с автоматичен реглаж и ако се съмняваш в съединител по-добре я заведи на сервиз да ти я погледнат .
А и честно да ти кажа ако отделя високо значи е в началото на хода на педала , а не в края

Ако съжаляваш за покупката по-добре я продай или върни и си купи нещо , което ще ти харесва повече

Честито, със здраве да си я караш и много да те радва.
Имам 2 новини за теб, едната добра, другата лоша.
Добрата е, че аз също имам Аурис, има проблем със съединителя, за смяна е и ще го сменя скоро и проблеми с хода или промяна в това как отделя, няма.
Лошата е, че и аз съм на 40 хил км.
Пробвай на 4-а и 5-а скорост.Започни да ускоряваш от 2000 оборота, ако си дизел и 4000 оборота, ако си бензин.Препоръчително е да го направиш на някой по стръмен път, т.е изкачвайки се.Натисни педала на газта до дупка, гледай си скоростомера и оборотомера.Ако набира нормално и на 2-те скорости, си свиркай и не мисли за глупости.Ако не набира както трябва...пиши пак...
Имам 2 новини за теб, едната добра, другата лоша.
Добрата е, че аз също имам Аурис, има проблем със съединителя, за смяна е и ще го сменя скоро и проблеми с хода или промяна в това как отделя, няма.
Лошата е, че и аз съм на 40 хил км.
Пробвай на 4-а и 5-а скорост.Започни да ускоряваш от 2000 оборота, ако си дизел и 4000 оборота, ако си бензин.Препоръчително е да го направиш на някой по стръмен път, т.е изкачвайки се.Натисни педала на газта до дупка, гледай си скоростомера и оборотомера.Ако набира нормално и на 2-те скорости, си свиркай и не мисли за глупости.Ако не набира както трябва...пиши пак...
Здрасти мерси! Аз живея в Банкя където всичко е на стръмно. Вчера изкачвах едно баирче и не ми прави никви проблеми нито на 4-та нито на 5-та, но ме притеснява, че отделя високо. Преди карах А3 и когато я докараха от Швейцария имаше проблем със съединителя. Отделяше ниско даже понякога неможеше да отлепи и се оказа че е помпата на съединителя. Тъй като не съм запозната със съединтеля на Ауриса ме интересува на какъв принцип работи- на жило, на помпа? Ако е на жило предполагам че може да се настройва..
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
здр!
не е на жило,и се регулира при педала.както височината,така и къде точно да отделя.това указание описва рав4 д4д.предполагам,че всички съединители са аналогични.
но нека по въпроса да се изкаже някой с практически познания в тази област.
не е лошо в 1-ия постинг да опишеш точния модел и двигател,за който става дума.
http://www.rav4faq.kerkerinck.de/xa3/ra ... spedal.pdf
не е на жило,и се регулира при педала.както височината,така и къде точно да отделя.това указание описва рав4 д4д.предполагам,че всички съединители са аналогични.
но нека по въпроса да се изкаже някой с практически познания в тази област.
не е лошо в 1-ия постинг да опишеш точния модел и двигател,за който става дума.

http://www.rav4faq.kerkerinck.de/xa3/ra ... spedal.pdf
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Bass_Man написа: Другото е че тези автомобили са с автоматичен реглаж и ако се съмняваш в съединител по-добре я заведи на сервиз да ти я погледнат .
А и честно да ти кажа ако отделя високо значи е в началото на хода на педала , а не в края. Края според мен трябва да е ниско долу .
Явно така си отделяmitkoa написа:има проблем със съединителя, за смяна е и ще го сменя скоро и проблеми с хода или промяна в това как отделя, няма.
Лошата е, че и аз съм на 40 хил км.

ЕДИТ: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 3d1a9bee3d


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта