zi zi top е прав, че част от тези 8000лв са за самочувствието...zi_zi_top написа:Сашо, тези 8000 лв. са за емблемата и самочувствието!
Иначе, не съжалявай! Когато отидох с Корсата на жена ми за смяна на ангренажен ремък в Дженеръс ауто и си убивах времето в разглеждане на Опели и Шевролети се заговорих с един от приемчиците и той ме посъветва да не си купувам Шеви, а Опел защото разликата в цената не съответсва на разликата в качеството!
На жена ми взех Шевролет Калос (предшественика на Авеото)...
Ами какво да кажа - с изключение на един проблем с изпускателните клапани (на 10х.км) - не ми е създавала абсолютно никакви грижи. Кара се само градско и разхода не пада под 10л/100км, и колата вече е на 6г. Въпреки нормалните драскотини и дребни ремонти по ламарините (все пак жена я кара) не се е появила никъде ръжда.
Пример за сравнение на цени при евентуален проблем - отивам да търся пластмасата, която закрива вала на задната чистачка. В официалния сервиз ми обявяват, че го нямат в наличност, но ще бъде във Варна на другия ден. Цена - 1.80лв с доставката (не знам дали на Тойота може да има някакъв чарк с такава цена). Капаро не ми искаха biggrin.gif
Да, калоса се люлее странично повече от яриса, но има същите удобства (бензин 1.4/94к.с, 4 ел стъкла/5 врати), 4 еърбега, АБС, хидравлика, СД с управление от волана, твърда масичка за задна дясна седалка, фарове за мъгла, ляти джанти и т.н.)... И за цената си е супер...
А за под 30х.лв в момента можеш да си вземеш нов Шевролет Круз (дизел 150к.с, иначе бензинките са по-евтини), който по нищо не отстъпва на една Корола. Нищо общо няма с по-дървените предни модели. И като пътно поведение и като удобства и екстри си е много добра машинка...
От всяка марка можеш да си харесаш модел, който да има известни преимущества пред която е да е друга марка....
При 'ширпотребата' силите между различните марки са поизравнени...
Като си харесал Тойота - карай и и се радвай
