
Продавам DRL - модули
Какъв е смисъла от това дневните светлини (в случая дългите светлини) да светят едновременно заедно с късите светлини.Виж снимката на Лагуна-та в горния пост.През деня светят така фаровете в случая само дългите , когато искам да използвам светлинния клаксон просто издърпвам лоста и фаровете светват на 100% после пак се връщат на 25%.kofarata написа: възможно ли е тези дълги да светят едновремено с късите, но по-слабо (каквато е и целта на устройството), а при нужда пак да са си дълги?
Снопа светлина на дългите светлини не е отрязан както на късите.Така със редуциране на мощноста до 20 - 25% можем да постигнем ефекта светлините да се забелязват от голямо разтояние без да дразнят другите участници в движението.За постигане на този ефект със късите светлини е необходима мощност поне 60-75% от номиналната.
Целата на модула е да имаш през деня светлини които се забелязват от голямо разтояние , да консумират малко енергия , и включването и изключването да става автоматично в зависимост от това дали двигателя е запален.
Поздрави.
В случая смисъла е в това, че автомобилът на картинката (за разлика от повечето коли) е с 4 фара и желанието ми е да светят едновременно с редуцирана светлина на дългите. Не ме интересува пестенето на енергияКакъв е смисъла от това дневните светлини (в случая дългите светлини) да светят едновременно заедно с късите светлини.Виж снимката на Лагуна-та в горния пост

Та в тази връзка, конкретно за този случай, устройството подходящо ли е?
Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А
Toyota Corolla (АE92) 4А
И аз го обмислях тоя вариант като взех Селиката. Определено ще е доста различно и може и да е яко.. не съм виждал правена така досега. Според мен трябва да се ползва идеята за намаляване на мощността на светене на дългите и те да се вържат заедно с късите. А вече като си светнеш дългите по нормалния начин да си светят на 100%. Колегата нека каже.kofarata написа: Та в тази връзка, конкретно за този случай, устройството подходящо ли е?
Извинявам се, аз не съм разбрал идеята ще опитам още един път.Искаш дългите да светят с редуцирана мощност заедно с късите светлни.kofarata написа:В случая смисъла е в това, че автомобилът на картинката (за разлика от повечето коли) е с 4 фара и желанието ми е да светят едновременно с редуцирана светлина на дългите. Не ме интересува пестенето на енергияКакъв е смисъла от това дневните светлини (в случая дългите светлини) да светят едновременно заедно с късите светлини.Виж снимката на Лагуна-та в горния пост, както и автоматичното включване.
Та в тази връзка, конкретно за този случай, устройството подходящо ли е?
Няма проблем.Модула се монтира.Свързва се да управлява дългите светлини.Белия кабел от схемата за свързване се оставя свободен.Така когато запалиш автомобила си модула ще пусне твойте дълги светлини, за да светнат и късите трябва да ги пуснеш от фабричния превключвател.Като пуснеш късите светлини дългите ще продължът да светят с редуцирана мощност - примерно 20%.Ако искаш да използваш стандартните си дълги светлини просто издърпваш лоста и дългите ще светнат на 100%, после ако минеш пак на къси , дългите отново ще минат на 20%.
При така описаната схема на свързване без използване на белия кабел дългите ти светлини няма да светят само когато мотора не работи.Това ли е варианта които искаш колега?
П.П. В този вариант единствения недостатък може би ще е ,че ще имаш разлика в цвета на двата фара.Късите ще си светят нормално а дългите като им намалиш напрежението стават с по-жълта светлина.
П.П. В този вариант единствения недостатък може би ще е ,че ще имаш разлика в цвета на двата фара.Късите ще си светят нормално а дългите като им намалиш напрежението стават с по-жълта светлина.
затова може би варианта с 35% сила ще е най-подходящ си мисля. Скоро ще пратя поръчка на лични да пробвам

Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А
Toyota Corolla (АE92) 4А
Здравейте колега a_stankov,
проявявам интерес към този модул, но имам няколко въпроса преди да направя заявка за доставка.
1. Ще важи ли гаранцията ако сам си монтирам устройството (занимавал съм се любителски с радиотехника, затова считам че имам достатъчни начални познания по електро и радиотехника
)
2. Предполагам, че в комплекта има монтажна схема /освен тази на картинката в тази тема/.
3. Задължително ли е да се включат и габаритите /съгласно схемата/ или може и без тях, всъщност каква е идеята да се включат и габаритите, и ако неги включа ще работи ли модула само с дългите?
4. Предвидена ли някаква защита в модула ? В схемата невиждам външен предпазител. Ако пожелая да модернизирам схемата с предпазител, колко ампера трябва да бъде /предполагам 10А е повече от достатъчен/ и дали ще е най правилно да го поставя във веригата на червения кабел /между модула и акумулатора/.
5. Какъв е принципа на работа на модула? Подава по ниско напрежение към фаровете или ограничава големината на тока?
проявявам интерес към този модул, но имам няколко въпроса преди да направя заявка за доставка.
1. Ще важи ли гаранцията ако сам си монтирам устройството (занимавал съм се любителски с радиотехника, затова считам че имам достатъчни начални познания по електро и радиотехника

2. Предполагам, че в комплекта има монтажна схема /освен тази на картинката в тази тема/.
3. Задължително ли е да се включат и габаритите /съгласно схемата/ или може и без тях, всъщност каква е идеята да се включат и габаритите, и ако неги включа ще работи ли модула само с дългите?
4. Предвидена ли някаква защита в модула ? В схемата невиждам външен предпазител. Ако пожелая да модернизирам схемата с предпазител, колко ампера трябва да бъде /предполагам 10А е повече от достатъчен/ и дали ще е най правилно да го поставя във веригата на червения кабел /между модула и акумулатора/.
5. Какъв е принципа на работа на модула? Подава по ниско напрежение към фаровете или ограничава големината на тока?

1.Даdido_nm написа:Здравейте колега a_stankov,
проявявам интерес към този модул, но имам няколко въпроса преди да направя заявка за доставка.
1. Ще важи ли гаранцията ако сам си монтирам устройството (занимавал съм се любителски с радиотехника, затова считам че имам достатъчни начални познания по електро и радиотехника)
2. Предполагам, че в комплекта има монтажна схема /освен тази на картинката в тази тема/.
3. Задължително ли е да се включат и габаритите /съгласно схемата/ или може и без тях, всъщност каква е идеята да се включат и габаритите, и ако неги включа ще работи ли модула само с дългите?
4. Предвидена ли някаква защита в модула ? В схемата невиждам външен предпазител. Ако пожелая да модернизирам схемата с предпазител, колко ампера трябва да бъде /предполагам 10А е повече от достатъчен/ и дали ще е най правилно да го поставя във веригата на червения кабел /между модула и акумулатора/.
5. Какъв е принципа на работа на модула? Подава по ниско напрежение към фаровете или ограничава големината на тока?
2.Ще има описание + схема за монтаж
3.Чрез габаритите модула разбира кога изкаш да ползваш стандартните светлини на автомобила, той не управлява габаритите , само дългите светлини.
4.Има външен предпазител който върви в комплект с модула.Иначе 7.5-10 А са достатъчни.
5.Принципа е редуциране на тока през крушките чрез ШИМ.
Тук drlight.hit.bg може да се изтегли описание на модула.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Искам да попитам, кога включва дългите светлини?
Когато дадеш на контакт, или едва след като запалиш двигателят?
Подтекста на въпроса ми е:
Като загасиш двигателя, фаровете загасват ли сами, или трябва да изключваш устройството с някакъв допълнително монтиран ключ?
Когато дадеш на контакт, или едва след като запалиш двигателят?

Подтекста на въпроса ми е:
Като загасиш двигателя, фаровете загасват ли сами, или трябва да изключваш устройството с някакъв допълнително монтиран ключ?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Когато го загасиш от контакният ключ или когато го загасиш потегляйки на светофара? Защото като го загасиш пт контакният ключ вече не е на контактKiki написа:Искам да попитам, кога включва дългите светлини?
Когато дадеш на контакт, или едва след като запалиш двигателят?
Подтекста на въпроса ми е:
Като загасиш двигателя, фаровете загасват ли сами, или трябва да изключваш устройството с някакъв допълнително монтиран ключ?

Когато левия и десния фар /дългите/ се управляват по отделно /в отделна електрическа верига/, при свързването как се постъпва? Ако се окъсят двете вериги няма ли да се получи гаф? Или трябва да се използват диоди 1 или 2? Бихте ли дали съвет за модернизиране на схемата за свързване за вариант при автомобили с отделни вериги за ляв и десен фар.

Когато загасиш двигателя се чува звуков сигнал от модула и следва плавно загасване не светлините.Процедурата по включване и изключване на дневните светлини е автоматична.Потребителя няма грижа за това.Няма допълнително монтирани никакви ключове.Единствено програмируемите режими се избират с светлинния клаксон.Останалата част от работата на модула е автоматична,целта е конфорт за крайния потребител.Kiki написа:Искам да попитам, кога включва дългите светлини?
Когато дадеш на контакт, или едва след като запалиш двигателят?
Подтекста на въпроса ми е:
Като загасиш двигателя, фаровете загасват ли сами, или трябва да изключваш устройството с някакъв допълнително монтиран ключ?
Няма нужда от разделяне с диоди.Все пак импулсния ток е голям и ще генерираме загуби във вид на топлина в диода и то съвсен не малка.Когато левия и десния фар /дългите/ се управляват по отделно /в отделна електрическа верига/, при свързването как се постъпва? Ако се окъсят двете вериги няма ли да се получи гаф? Или трябва да се използват диоди 1 или 2? Бихте ли дали съвет за модернизиране на схемата за свързване за вариант при автомобили с отделни вериги за ляв и десен фар.
На Пасат Б5 имам монтаж и там жицата за управление на светлините се свърза едновременно и към двата предпазителя за дъгите светлини,няма никакъв проблем.Същия бе монтажа и на два Нисан Примера , на Тойота все още няма монтиран модул в интерес на истината , но предполагам няма да има никакъв проблем кабела за управление да се свърже директно и към двата кръга на веригата на дългите светлини.Просто няма никакъв смисъл от използването на диоди , а и 10А диоди се намират трудно.Просто кабела се раздвоява и се свързва и към двете вериги.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост