Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Попитай в Тойота колко ще ти вземат за рециклиране и после търси и на други места за сравнение на цената на всичко, сваляне, слагане, обучение, гаранция, подмяна на разни уплътнения ако има и т.н.
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Здравейте колеги искам да попитам ок мама следния проблем с Авенсис Т25 2.2 d4d 2007.Има едно колебание в оборотите примерно на климатик от 900 на 1000 както и някой път без да е на климатик примерно в диапазона на 50 оборота и се усеща и работата на двигателя как се мени.Много гадно и дразнещо.От какво може да е благодаря четох за scv датчик възможно ли е от него.Благодаря.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
При мен беше от пробито средно гърне на Рава със същия мотор. Като го свалиха направо се отхлупи отгоре.
Явно смущава оборотите на празен ход на мотора.
Явно смущава оборотите на празен ход на мотора.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Модерна работа. На карината гърнетата са на 30 години и в добро състояние.
Carina E 4AFE LB 1992
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
При мен колебанието на оборотите изчезна след смяна на дюзите.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- Barzotoo12345
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23 Ное 2022 18:25
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: Auris
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Добър вечер колега извинявам се за неудобството искам да те попитам относно паленето на мойта Toyota Auris 2.0 d4d 126 много неща изчетох във форума за проблема със паленето сутрин когато е студена и този прословут капан Scv какво налягане трябва да държи на празен ход ?свалял съм го чистил съм го имаше временна промяна дюзите причукват иначе колата си върви не пуши само сутрин пали и гасне след като натисна педала на газта си запалваAkima написа:
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
SCV е като презерватив - Не се чисти = сменя се.
Отговори за точни стойности предоставям на запитвания с номер на рама в текстови формат.
- Barzotoo12345
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23 Ное 2022 18:25
- Местоположение: Благоевград
- Автомобил: Auris
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Привет колега най лошото е че не иска и запали вече на топло днес е 9 градуса
и пак не пали възможно ли е да не пали от дюзите 1ва минус 0.16, 2 ра +1.25, 3та минус 0.47, 4 та минус -1.09 на загрял двигател на 83 градуса е това ако може да ми дадеш и инфо за кпа на клапана ще съм ти много благодарен
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Двигател 1AD-FTV:
Пишете в тази тема - писането на ЛС няма да ускори процеса.Intelligent Tester Display Measurement Item/Range (Display) Normal Conditions
Fuel Press Fuel pressure / Min.: 0 MPa, Max.: 655.350 MPa 30 to 34 MPa: Idling
Target common rail pressure/ Min.: 0 kPa, Max.: 655350 kPa 20 to 170 MPa
Имате активна безплатна сервизна кампания - незабавно посетете дилър като стартирате автомобила - преди някой да е пострадал:
LGG22 R/SSC - For for Opposite Orientation of Airbag Inflator on Corolla and Auris 18SMD-050
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Здравейте, за да не отварям нова тема реших да питам тук за подмяната на SCV капана на corolla verso 2.2 D4D 136 коня 2007г. с новия модел който иска ъпдейт на ECU-то. Проблема е, че колата е имал DPF филтър, който вече го няма от доста години и когато е махнат ECU-то е програмирано да не търси DPF. Сега при тази ситуация ако отида в Toyota и ми обновят firmware да не стане така да търси DPF филтър който го няма и да се вкарам във филм. Питам първо тук преди да предприема действия по закупуването му и ходенето до Toyota. Имам налична диагностика на Launch Easy diag x431 с която мога да кодирам дюзи и др. неща като Toyota Techstreamи. С нея ако мога да проверя нещо пак ще бъде добре.
- mapamop
- Мнения: 5185
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
mitaka_1, разбира се че ще те нахрани за липсващите части по екологията. Представителството няма как да ти флашнат фърмуер със изключени екология и да е официален. Просто излезе ли такъв от Тойота регулаторите ще ги разкостят в съда.
Търсиш си модифициран фърмуер базиран на същото Calibration ID, но със изрязана логика за проверка на екологията.
Или на първо време пробваш да смениш клапана, да ресетнеш помпата, и да видиш резултата.
Търсиш си модифициран фърмуер базиран на същото Calibration ID, но със изрязана логика за проверка на екологията.
Или на първо време пробваш да смениш клапана, да ресетнеш помпата, и да видиш резултата.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Ако не греша ъпдейта на софтуера е с цел оптимизиране налягането в реката при относително ниски температури.
Клапана си е клапан и се командва по същия начин но е с подобрени/sliding/ функции, т.е да не засяда при движение
Клапана си е клапан и се командва по същия начин но е с подобрени/sliding/ функции, т.е да не засяда при движение
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
Auris E15 2.0 D4D 126HP - трудно палене - SCV
Вече два клапана сменям взети от Алито, които изкарват по около 1 година и при студено време колата от време на време изгасва. Не, че са пари но не ми се занимава повече и реших да си взема оригинален на Denso от новия модел и за това питам дали ще стане. Ако правилно съм разбрал с новия модел колата пак ще пали но няма да бъде оптимизирано налягането в рейката при ниски температури, което не ми е проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта